Vi kan ju hålla oss till TS-händelse. Att bilister försöker döda oss händer ju varje dag, så det har absolut inget intresse för oss andra.
Men just tant med tunna är ju lite absurt och intressant. Så åter till intressanta detaljer:
Vad var det för tunna?
Var det något i den?
Kossan e säkert även frustrerad över att hon inte får stake tillräckligt ofta i sina slitna uttänjda hål![]()
Samla ihop 10 man... skaffa 10 tunnor.. sen kastar ni dom på hennedå blir hon nog konfunderad
![]()
Hade vart kewl om ett gäng samlades just på denna väg..förhoppningsvis låta tanten komma ut så man lungt och sansat kan förklara för henne att det är livsfarligt. Ju större gäng destu lättare att markera allvaret i beteendet.
Någon sorts protest?...fast fredlig. Dåligt samvete varar längre än blåmärken![]()
TS kanske inte vet helt säkert. Det är inte alltid lätt att se skillnad på ett 200 liters ekfat och en 4 liters bärhink.Jag är dock nyfiken på vilken typ av tunna det var, eller om det ens var en tunna?
Facinerad över alla som måste dra ihop ett "gäng" för att våga göra nåt...![]()
Har man småkids och låter dem gå nära den vägen är man klart galen bara därför!, är ingen liten småväg genom byn vi snackar om, utan en tidigare 90-väg i motortrafikled-storlek som blivit nersatt till 70km/h.
Sällan kört under 100km/h där med bilen, men ingen som kastar tunnor då
Min erfarenhet av kvinnor är att väldigt få av deras beslut under dagen med okända personer baseras på sexuella preferenser. Du är väl knappast oskuld, så du måste väl ha noterat detta också?
Jag är dock nyfiken på vilken typ av tunna det var, eller om det ens var en tunna?
Ville hon verkligen skada eller bara skrämmas?
Verkar vara lite bisarrt
Om du inte har noterat så är faktiskt sex med okända män en av de vanligaste sexfantasierna bland kvinnor![]()
Det är ju en viss skillnad på fantasier och vad man sen gör. Vissa inlägg är ju så pubertalt barnsliga så det är pinsamt. Det låter som en 13 årig kille som inte har haft sex, bara läst om det i fibban på "läsarnas egna historier".
Finns ingen koppling mellan sex och det som trådskaparen skriver.
O moraltanter finns det gott om här![]()
??
Hur kan du bestämt skriva att hon inte vet vem hon kastar tunnan på? Om du läser vad jag skrev så kanske hon vet exakt vem det är hon hivar tunnan på. En pin-point-attack som i det härt fallet troligen inte drabbar en oskyldig.
Varför överhuvudtaget hålla på att ens försöka hitta på något som ursäktar att köra för fort? Det finns ingen ursäkt! I princip alla gör det men varför fjanta på med att ens försöka ursäkta det? Det blir ju bara patetiskt. Jag gjorde det säkert jag också när jag var 20 bast men nu har jag slutat eftersom jag insett att det inte går att ursäkta (såvida man inte har en kollega med avhuggen arm i baksätet).
"-jamen trafikrytmen.... bla. bla. bla."
Jaha, så om man åkte ner till Somalia så är det acceptabelt att skjuta ihjäl alla man möter eftersom andra gör det ... snälla sluta med det där tonårs-resonemanget.
Självklart borde inte kvinnan ha kastat tunnan efter H4:a, men jag tycker att det är fascinerande att så många inte förstår att folk blir förbannade om man kör för fort. Vad tycker ni om att folk kör för fort utanför ert hem?
Försök att klura ut anledningen till varför vissa individer är skitförbannade på motorcyklister istället. Kolla in DEN HÄR filmen och läs vad som är den mest frekventa inställningen bland kommentarernaskrämd) så borde ni inse varför fler och fler blir förbannade på oss. Folk blir inte förbannade på oss utan anledning så det är nog hög tid att vi inser att det är upp till oss hur vi vill bli bemötta. Vill vi att vi och våra MC-polare ska bli trevligt bemötta i samhället? Jamen då får vi väl för f-n skärpa oss då!
Om ni tänker efter och är ärliga gentemot er själv så kommer nog även ni fram till slutsatsen att många motorcyklister tyvärr förtjänar att få en tunna i huvudet.
Gillar du NAZI-landet Sverige och alla dess jävla lagar å relger... Du gillar att ha både hängsle och livrem å ingen livskvalité what so ever! Tydligen... Helst skall vi väl kastrera alla män så dom blir av med allt hemskt testosteron. Sen skall vi skydda alla barn så dom inte råkar illa ut genom att låsa in dom i bomsäkra bunkrar å låt dom gå en 18årig utbildning genom NTF och nykterhetsförbundet. 10 - 20 km/h i timmen över hastighetsgränsen, jag givetvis får man ta konsekvenserna av det när man hamnar i fartkontroll... Men jävla NAZI-kärringar i dubbla klimateriet som försöker ta livet av en... Själv hade jag stannat, plockat upp tunnan och satt den på tvären i fittan på henne... JÄVLA luder
Hora är bara ett uttryck som jag använder när jag är riktigt arg, säger det till snubbar också. Så tolka det inte på fel sätt... inte så lätt med din "skeva" världsuppfattning och din sociala inkompetens. Fixa dig fler blattekompisar så kommer du att inse att alla inte är likadana. Synd om människor som dig. Svart eller vitt, som om du vore autistisk. Du kanske är det? Isåfall, förlåt![]()
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |