Skraj, brud försökte träffa mig med en tunna!

Unidoc

президе&
Gick med
18 Mar 2005
Hoj
Nope
Klart som fan att man hade vänt och frågat vad det gäller.
Hon kanske bara hade bråkat med gubben och vela ha ett nyp av dig :tummenupp

martikainen

svarta åskan
Gick med
22 Mar 2009
Hoj
09 Kawa ER-6n Black
Finns brutalt många störda människor...
Nerikes Allehanda, Örebros lokaltidning

34-årig örebroare högg
vilt efter motorcyklist
ÖREBRO Irriterad på högljudda tvåhjulingar? Då är du är inte ensam. I går åtalades en 34-årig örebroare som blev så störd av motorljuden att han högg med kniv efter föraren.

Den misstänkte mannen uppger själv att han hörde några ungdomar som ”buskörde” med så kallade crossmotorcyklar utanför hans fönster, vilket han fann så irriterande att han gick ned för att prata dem till rätta.
Väl där gick någonting snett. Enligt en av förarna möttes han plötsligt av en vansinnigt arg man – med två moraknivar i högsta hugg. Mannen hann inte ens kliva av motorcykeln innan huggen började hagla.

Lyckades parera
Eller, försök till hugg i alla fall. Den utsatte mannen lyckades nämligen parera slagen och flydde in i en närbelägen lokal där han och en vän barrikaderade sig i väntan på polisen.
Under tiden fortsatte mannen att banka och hugga på dörren. Efter några minuter upptäckte han dessutom att en bil tillhörande en av männen stod parkerad på gården. Enligt åklagaren repade han därför lacken på den och högg dessutom sönder tanken på motorcykeln.
Polisen hittade honom en stund senare berusad och förvirrad. Själv medger han misshandeln, men har inget minne av kniv-attacken.
Simon Bynert simon.bynert@na.se

Lassis

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2009
Hoj
Kawa Zx10r -04
Ni tror inte att hon förväxlar dig med nån annan på Mc som kört som ett Cp innan....som troligen även förtjänade en tunna i pannan?

Man är inte en allsmäktig gud bara för att man kör mc... Nästa gång så stanna och ta lite skäll från henne så ska du se att du får en stor ursäkt oxå när du berättar att det inte va du som höll på att köra ihjäl hennes 3åring 4 timmar tidigare på samma ställe......

Det vanligaste här i världen är ju inte att random tjejer slänger tunnor på random mc-åkare utan anledning..... men ni tänkte väl inte längre än avgasröret gissar jag...?

Tapper

Laxmacka?
Gick med
11 Feb 2009
Hoj
sextresexor
Nu vet du att du måsta köra minst 50km/h över hastighetsbegränsningen för att slippa tunnor :D

//Tapper

ZtiffMensken

Buwzaberget :) En berg kul att bestiga.
Gick med
31 May 2009
Hoj
Husaberg 650:: Husqvarna 250 06 Saknaden är stor efter duccen :(
Skulle vänt å och sedan kört henne till sankt klaus dårhus

kimi

Medlem
Gick med
18 Aug 2008
Hoj
Yamaha FZ1
Hade helt klart vänt tillbaka och snackat med henne! Vem vet vad som har hänt i hennes liv under dagen o innan dess, kanske taskigt me kärlek hemma o sånt shit :)

ZigBee

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2007
Hoj
-07, KTM SuperDuke R & -07 KTM SD
SH verkar ha invaderats av moralkärringar och etikpredikare. Vill ni ha en en klapp på axeln för era imponerade åsikter eller vad?

• Gilla
Reaktioner: V4N

Chuck Norris

Chucati
Gick med
4 May 2007
Hoj
Hypermotard S, XR650R
Tänk om hennes barn stod skymd framför henne och börjat springa ut på vägen, då tror jag du hade fått dig en läxa och aldrig mer gjort något liknande. Tycker du tänker lite mycket på dig själv.
Håller inte med kvinnan på nått sätt i hennes betteende (som säkert inte stavas så?) och vet faktiskt inte hur jag började tänka i dessa tankar eftersom jag aldrig har tänkt såhär förr, håller jag på att bli gheyy? :va

Japp!:arsele

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
Hade vart kewl om ett gäng samlades just på denna väg..förhoppningsvis låta tanten komma ut så man lungt och sansat kan förklara för henne att det är livsfarligt. Ju större gäng destu lättare att markera allvaret i beteendet.
Någon sorts protest?...fast fredlig. Dåligt samvete varar längre än blåmärken:tummenupp

Riders

Guest
Tyvärr har väll dom flesta en poäng i sina argument!
lyssna, släng kärringen i tunnan och banka skiten ur henne och fri jaktsäsong på hojåkare...
Vi var ute på en lördagskörning med 11 hojar i pack, vi möter en grå minibuss utanför odensala märsta som har hinder på sin sida av vägen i form av en gångtrafikant med hund. Då väjer aset rakt ut på våran sida av vägen och tar upp bokstavligt talat hela vägen! Vi får tvärnita för att inte smälla, och horungen sitter och asgarvar! Vi var på väg att vända men då vi låg näst sist så var alla andra 9 hojar redan en bra bit bort. Efter den insidenten så har vi börjat bestycka hojarna med järnrör och batonger, så jag vill se nästa person som ger sig på oss! För efter det där satans uppdrag granskning så har det helt klart blivit en förändring i attityden mot hojåkare. Det är som några säger, fri jakt på oss! Så frågan är vem av oss som dom tar livet av först, det är bara en tidsfråga!

Och nu vet jag med mig att vi inom Riders inte alltid kör som änglar och dom smällarna får vi väll i så fall ta. Men det innebär inte att folk har rätt att kassta saker på oss, preja oss av vägen eller på annat sätt försöker skada oss! Särskillt inte dom gånger vi kör genom samhällen och faktiskt håller oss till dom fartregler som gäller!

Så hur andra gör vet jag inte, men dom har startat något som vi inte accepterar och vill dom nu ha ett krig så fine. Vi backar inte fler gånger utan nu smäller det, dom har satt ribban på vilket sätt vi ska kommunicera! :död

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
...du skulle stannat; det var en tunna öl som kom farandes...i ditt fall visserligen lättöl men ändå...

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa