Skraj...

Kneedrag

Guest
skrajheten går över

Znuki För att svara på din sista fråga JAAAAAAAAAAAA:) :)
Trodde först jag läste om mig själv och när jag började vägen mot mc-kk:gnissla :yoparty

Znuki du är inte ensam. Däremot måste du protestera om du känner att du inte är redo o köra i trafiken och köra med någonbakpå . Du betalar mycket pengar för varje lektion så en del saker kan man faktiskt ,ska vara med och bestämma om lite.

Jag hade tur o få en duktig ,erfaren (40+ år i branschen) och rolig lärare (Arne).Aktiv Trafikskola AB ligger i Guldheden ,Göteborg :tummenupp Bästa skolan i GB:tummenupp )
Jag hade inte kört moppe ens eller visste va växel va och kommer ihåg mig själv på de första lektionerna ,våga knappt växla till fyran på 400 cc Tycket det gick för fort och va skitskraj hela tiden. he he:D nu förtiden är det andra bullar:D :D :)

Lycka till

Edit: skolan jag gick på "min rekomendation" var riktad till göteborgarna som läser det här och vill ta kort.
 
Last edited:

Pizzabagarn

Guest
- Mongoinlägg 2 -

När du snackar om surkärringen är det dig eller hojen du pratar om......har inte riktigt förstått vad du menar :va

Ps. Lustigt att inte "ligga?" går under begreppet mongoinlägg. Rätt patetiskt när du går igång på alla fyra för flirtandet i denna tråd. Skaffa körkort, en riktig hoj och börja såga ligga?-inläggen så är jag den förste att gratulera :tummenupp Ds.
 

Helvetica

Ett nej är ett kanske på sikt
Gick med
2 Aug 2008
Ort
i Mumindalen.
Hoj
En väldigt grön
Har haft kort i två år nu och det är bland det bästa jag har gjort! (Konstigt, morsan freekade ut både när jag tog MC-kort och när jag gaddade mig och jag tyckte det var skitbra idéer båda två...!) :yoparty Snyggt jobbat med teorin, nu j-lar är du nära!!:D
 

Str3 R

Guest
Vadå? Så ser jag ju ut varje måndagsmorgon när man kommer in på kontoret.. =)
Det tror jag inte. Jag vet hur du ser ut, ser inte så dum ut faktiskt. :hej

Grattis till teorin, nu är det bara resten kvar – det roligaste!!
Och det var tändstiften alltså? Härligt, nu kan du öva på krypkörning. :)
 
Last edited:

JTPK79

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2007
Ort
Malmö
Hoj
Borta...
Rätt skoj att iakta killar när en tjej kommer in i bilden som de tycker ser ok ut. Alla ska va trevliga och hjälpsamma :zpy . Undrar hur lång denna tråden hade blivit om en 16 årig kille hade haft samma problem...
 

Str3 R

Guest
Rätt skoj att iakta killar när en tjej kommer in i bilden som de tycker ser ok ut. Alla ska va trevliga och hjälpsamma :zpy . Undrar hur lång denna tråden hade blivit om en 16 årig kille hade haft samma problem...
Nja… Jag är ju tjej. :)
 

Znuki

Blondie...
Gick med
29 Jul 2008
Ort
Helsingborg
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS -83
Znuki För att svara på din sista fråga JAAAAAAAAAAAA:) :)
Trodde först jag läste om mig själv och när jag började vägen mot mc-kk:gnissla :yoparty

Znuki du är inte ensam. Däremot måste du protestera om du känner att du inte är redo o köra i trafiken och köra med någonbakpå . Du betalar mycket pengar för varje lektion så en del saker kan man faktiskt ,ska vara med och bestämma om lite.

Jag hade tur o få en duktig ,erfaren (40+ år i branschen) och rolig lärare (Arne).Aktiv Trafikskola AB ligger i Guldheden ,Göteborg :tummenupp Bästa skolan i GB:tummenupp )
Jag hade inte kört moppe ens eller visste va växel va och kommer ihåg mig själv på de första lektionerna ,våga knappt växla till fyran på 400 cc Tycket det gick för fort och va skitskraj hela tiden. he he:D nu förtiden är det andra bullar:D :D :)

Lycka till

Edit: skolan jag gick på "min rekomendation" var riktad till göteborgarna som läser det här och vill ta kort.

Helt underbart inlägg!! :D En rolig grej: Läs Helveticas inlägg nästan längst ner på sidan 3. Hejja Arne i Göttebårg!! :yoparty

- Mongoinlägg 2 -

När du snackar om surkärringen är det dig eller hojen du pratar om......har inte riktigt förstått vad du menar :va

Ps. Lustigt att inte "ligga?" går under begreppet mongoinlägg. Rätt patetiskt när du går igång på alla fyra för flirtandet i denna tråd. Skaffa körkort, en riktig hoj och börja såga ligga?-inläggen så är jag den förste att gratulera :tummenupp Ds.

Hahaha! Du är en riktigt bitter människa! Kör hårt! :huvet
 
Last edited:

Pizzabagarn

Guest
Hahaha! Du är en riktigt bitter människa! Kör hårt! :huvet

Jag har blivit så inspirerad av dig älskling att jag t.o.m. fått in dig i min signatur. Mysigt va? :zpy

och jag hoppas innerligt att du inte är morsa och över 35 för då kan jag inte stå för det jag skrivit :tummenupp
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top