Skrap#1

granted79

Guest
hi hi hi .....
jag gjorde mina första knäskrap igår :yoparty :banana
sicken grym känsla det är slår till och med bakhjulsåka i känsla :tummenupp
Så nu ska jag ut en sväng tror jag o öva lite mer.... sugen nån?

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Grattis.

Ute i trafik eller på bana?

Hur /vart gjorde du det?

granted79

Guest
Zee skrev:
Grattis.

Ute i trafik eller på bana?

Hur /vart gjorde du det?

ute i trafik :gnissla
började runt en busshållplats sen åkte jag runt i rondellerna o testade... :banana
sån grym känsla o bara lägga den ner så mkt o känna att det tar i.... spännande! ska ut snart om stund o leka lite till. :tummenupp

Aleksander

................
Gick med
6 Jun 2005
Hoj
525 + pitpro 125cc
granted79 skrev:
ute i trafik :gnissla
började runt en busshållplats sen åkte jag runt i rondellerna o testade... :banana
sån grym känsla o bara lägga den ner så mkt o känna att det tar i.... spännande! ska ut snart om stund o leka lite till. :tummenupp
ni-i-i-i-i-i-i-i-i-ice! :banana

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Hehe svinschysst, kolla in svängen från tingstadstunneln upp mot E20 mot partille, körde den tre ggr i går kväll skrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaap.. :yoparty

granted79

Guest
Hultan skrev:
Hehe svinschysst, kolla in svängen från tingstadstunneln upp mot E20 mot partille, körde den tre ggr i går kväll skrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaap.. :yoparty

vid olskrokroken menar du?
ja kanske... vill öva lite till i rondellerna så att man känner sig lite säkrare o höger sväng e mkt grisigare än vänster... :va

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
granted79 skrev:
vid olskrokroken menar du?
ja kanske... vill öva lite till i rondellerna så att man känner sig lite säkrare o höger sväng e mkt grisigare än vänster... :va
Japp vid olskroken.. :) Ja öva på innan du tar den där kanske.. Men skön är den :)
Lååångt skrap blir det!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Hultan skrev:
Japp vid olskroken.. :) Ja öva på innan du tar den där kanske.. Men skön är den :)
Lååångt skrap blir det!
Fick ett hemskesläpp där för ett tag sedan. Säkerligen nån bil som släppt ut gegga... Det är sköööönt när det är rent och fint, men risken att det är gegga är rätt stor. :(

Elektra

jag drar fullt på alla växlar
Gick med
1 Jul 2005
Hoj
R6
jag fattar inte det där med knäskrap, jag gör väl något fel kanske men när jag försöker lägga ner ordentligt är det tåpuckarna som skrapar i, inte knät. Har då hänt 2ggr redan i sommar. Ska man behöva hänga som en apa för att få knät i backen??

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Elektra skrev:
jag fattar inte det där med knäskrap, jag gör väl något fel kanske men när jag försöker lägga ner ordentligt är det tåpuckarna som skrapar i, inte knät. Har då hänt 2ggr redan i sommar. Ska man behöva hänga som en apa för att få knät i backen??
Häng mer. Luta mer. In med foten.

:)

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
hållundan skrev:
Fick ett hemskesläpp där för ett tag sedan. Säkerligen nån bil som släppt ut gegga... Det är sköööönt när det är rent och fint, men risken att det är gegga är rätt stor. :(
Nyasfalterat :tummenupp

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Elektra skrev:
Sitt inte med fötterna som långben... Och sen ut med knät bara.. :tummenupp

naugas

Medlem
Gick med
12 May 2004
Hoj
Suzuki 1100F
Elektra skrev:
Har du framflyttade fotpinnar kanske? Fotplattor på R6:an är inte original väl? :tungan

Elektra

jag drar fullt på alla växlar
Gick med
1 Jul 2005
Hoj
R6
naugas skrev:
Har du framflyttade fotpinnar kanske? Fotplattor på R6:an är inte original väl? :tungan
nä, jag har väl för stora fötter kanske? det är ändå ganska ballt med skrapade tåpuckar, jag har i vart fall inte suttit och nött på stövlarna med någon gammal fil som vissa killar gör :D

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...