skrapa Tå titanet

Status
Ej öppen för fler svar.

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Tårna tar ju i lite då och då om man kör aktivt och inte har jättemycket markfrigång. Vik ut fötterna så ska du se att de tar i, din hoj är ju rätt hög och smal så du får nog lära dig att lägga ner halvmycket.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
OLJEKYLD GSXR skrev:
Tårna tar ju i lite då och då om man kör aktivt och inte har jättemycket markfrigång. Vik ut fötterna så ska du se att de tar i, din hoj är ju rätt hög och smal så du får nog lära dig att lägga ner halvmycket.

Grejen e den att ha tycker att jag lägger ner sketa mycket det är nästan på grännsen t att tippa nu... så ja måste nog ändra på fötterna va??

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Miss_Orchidee skrev:
Grejen e den att ha tycker att jag lägger ner sketa mycket det är nästan på grännsen t att tippa nu... så ja måste nog ändra på fötterna va??

lutar du inte tillräckligt mycket så kommer du inte råka skrapa i fötterna. ska du sticka ut fötterna utan att luta mycket, för att det är tufft att tåskrapa eller? ska du med avsikt nöta ner stövlarn??

bra tåskrap är oavsiktliga tåskrap. :fakta

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
anja skrev:
lutar du inte tillräckligt mycket så kommer du inte råka skrapa i fötterna. ska du sticka ut fötterna utan att luta mycket, för att det är tufft att tåskrapa eller? ska du med avsikt nöta ner stövlarn??

bra tåskrap är oavsiktliga tåskrap. :fakta

ja vet att det är oavsiktligt som gäller men ja tror inte det går att lägga ner hojen mer..... då kommer jag inte ha nån hoj kvar

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Miss_Orchidee skrev:
ja vet att det är oavsiktligt som gäller men ja tror inte det går att lägga ner hojen mer..... då kommer jag inte ha nån hoj kvar

men ge fan i att försöka tåskrapa då!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...