Skridskodräkt

Arawak

Feg & talanglös
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
CB1000R
Näe, men jag är bjuden. Men man är ju för manlig för att skuffa runt på maskerader :tuttar

Till PA1ans tackfest?

Blev ingen dräkt för mig, hittade ingen så nu ska jag var Tratten istället.
Köpte keps och brynja idag!
Ganska givet efter detta avsnittet [YOUTUBE-ID]LtAZ-KUTrdQ[/YOUTUBE-ID]

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Den här tråden är ett bevis på att Sporthoj har svaret på allt, jag skulle googla "Skridskodräkt" och det första som kom fram var denna tråd på Google. :lol

Hur som helst, jag behöver också en sådan här dräkt. Var det ingen som visste var man köper? :confused:

Edit: jag vill dock ha sådan dräkt med bara hål för fejset, teletubbies-style. :fakta

Last edited:

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
@Markus: Ska du ha Ipren-mannendräkt när du sitter och trollar? Huäck! :gnissla

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Den här tråden är ett bevis på att Sporthoj har svaret på allt, jag skulle googla "Skridskodräkt" och det första som kom fram var denna tråd på Google. :lol

Hur som helst, jag behöver också en sådan här dräkt. Var det ingen som visste var man köper? :confused:

Edit: jag vill dock ha sådan dräkt med bara hål för fejset, teletubbies-style. :fakta

Och vaffaaaan ska du med en sån till?
Börja speedskejta nere på Östermalms IP LR?
Akta guppet bara.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Och vaffaaaan ska du med en sån till?
Börja speedskejta nere på Östermalms IP LR?
Akta guppet bara.

Correctumundo! Jag och en kollega som också är risig på att åka skridskor (jag kan knappt ta mig fram) tänkte att det vore årets höjdare att åka till IP, byta om, och sedan köra ett stapplande Bambi-varv med straight face. Klarar man hålla minen då klarar man allt. :gnissla Man kan dra av det som "Ledarskapsutbildning" tror jag.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Det har hänt mig ett flertal gånger när jag har Googlat saker, allt ifrån värmepumpar, varmvattenberedare osv...

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Precis som folk som hänger på bukefalos eller familjeliv får sådana träffar.
Ni tror väl inte det är en slump?

:övervakningssamhälle

bonny

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Hoj
Mille
Alla mina kläder från tiden innan jag blev 30 har blivit av skridskodräktstyp numera.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Correctumundo! Jag och en kollega som också är risig på att åka skridskor (jag kan knappt ta mig fram) tänkte att det vore årets höjdare att åka till IP, byta om, och sedan köra ett stapplande Bambi-varv med straight face. Klarar man hålla minen då klarar man allt. :gnissla Man kan dra av det som "Ledarskapsutbildning" tror jag.

För massa år sedan drog jag och en polare på oss full långfärdsskridskomundering och gick ner till Vasaparkens isbana. Stannade på kanten och trevade lite med ispiken som för att mäta isens tjocklek.
En tant kom fram och upplyste oss om att det fkatiskt inte fanns något vatten under, men vi ville ta det säkra före det osäkra vilket resulterade i att tanten blev vansinnig :D

Folk har fan ingen humor.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
För massa år sedan drog jag och en polare på oss full långfärdsskridskomundering och gick ner till Vasaparkens isbana. Stannade på kanten och trevade lite med ispiken som för att mäta isens tjocklek.
En tant kom fram och upplyste oss om att det fkatiskt inte fanns något vatten under, men vi ville ta det säkra före det osäkra vilket resulterade i att tanten blev vansinnig :D

Folk har fan ingen humor.

På hockeyrinken där jag bodde förr var det någon som hade riggat en väldigt naturtrogen docka som satt och pimplade.

Det var nog först tredje gången jag åkte förbi jag insåg att det var en docka.

Många hade varit fram och kollat, så naturtrogen var den, fällstol, ryggsäck, kylväska och isborr hade dom offrat for att det skulle se äkta ut...

Förmodligen en garagestädning som hade spårat ur....

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Hmmm, skridskor. Jag har inte stått på ett par griller sedan '87. Tur är väl det, får vara rädd om lårbenshals o dyl när man blir äldre... :gnissla

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning