Pluggar du också?
Näe, men jag är bjuden. Men man är ju för manlig för att skuffa runt på maskerader
Pluggar du också?
Näe, men jag är bjuden. Men man är ju för manlig för att skuffa runt på maskerader
maskerad.
Tratten o finkel
Den här tråden är ett bevis på att Sporthoj har svaret på allt, jag skulle googla "Skridskodräkt" och det första som kom fram var denna tråd på Google.
Hur som helst, jag behöver också en sådan här dräkt. Var det ingen som visste var man köper?
Edit: jag vill dock ha sådan dräkt med bara hål för fejset, teletubbies-style.
@Markus: Ska du ha Ipren-mannendräkt när du sitter och trollar? Huäck!
Nä, men när jag åker skridskor.
Och vaffaaaan ska du med en sån till?
Börja speedskejta nere på Östermalms IP LR?
Akta guppet bara.
Den här tråden är ett bevis på att Sporthoj har svaret på allt, jag skulle googla "Skridskodräkt" och det första som kom fram var denna tråd på Google.
Correctumundo! Jag och en kollega som också är risig på att åka skridskor (jag kan knappt ta mig fram) tänkte att det vore årets höjdare att åka till IP, byta om, och sedan köra ett stapplande Bambi-varv med straight face. Klarar man hålla minen då klarar man allt. Man kan dra av det som "Ledarskapsutbildning" tror jag.
För massa år sedan drog jag och en polare på oss full långfärdsskridskomundering och gick ner till Vasaparkens isbana. Stannade på kanten och trevade lite med ispiken som för att mäta isens tjocklek.
En tant kom fram och upplyste oss om att det fkatiskt inte fanns något vatten under, men vi ville ta det säkra före det osäkra vilket resulterade i att tanten blev vansinnig
Folk har fan ingen humor.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |