<Skriv ett personligt meddelande>

Tias

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FIREBLADE -12 & -03, HUSKY SMR511 -11, YZ250F -12
Kan inte sägas för många ggr.. de flesta funktioner man vill lägga till/ta bort på sin msn fixas lätt med http://apatch.org.. däribland "ta bort personliga meddelanden från kontakter"

Henken

Guest
Det är sjukt nördigt att vara offline när man ändå är där. Vad är grejjen, kan man inte stå för sitt msn-nördande utan måste verka viktigare?

Jag e online när jag e där, inget tjaffs. Då är jag iofs Norrläning också, raka puckar, inget fjolleri.
Och jag skriver personliga meddelanden hur mkt jag vill :mad: Hör du det?! Ge mig din msn, jag ska webcam-blotta mig & skriva uppsatser dagarna i ända! Ska bara köpa en webcam först, vilken är bäst? Kan man köpa en logitech direkt eller är det bättre att börja med en äldre med mindre megapixlar nu när man är nybörjare? Man vill ju inte cama ihjäl sig nu med all effekt lixom

Engstrom

Bannad
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Vit Aprilia.
Jo det är ju ok, ända tills man glömmer bort det och sen vet alla på ens MSN-lista att man brukar lyssna på Thord-Peterz - Kramgoa bugglåtar.mp3 :huvet

Ännu värre om man drar igång en snuskrulle i Media player och har det aktiverat... Kan bli skämmit..

Speciellt om man tittar på typ.. Fat mom, och typ, Gay..:huvet

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Ska bara köpa en webcam först, vilken är bäst? Kan man köpa en logitech direkt eller är det bättre att börja med en äldre med mindre megapixlar nu när man är nybörjare? Man vill ju inte cama ihjäl sig nu med all effekt lixom

Köp en äldre först och lär dig att utnyttja alla megapixlar fullt ut. Många går direkt från mobilkamera till fetaste webkameran och tror att dom ska kunna behärska en värsting med 2-3 ggr fler megapixlar. Sen står dom där med enorma bilder av sig själv där alla gropar och finnar syns och undrar va fan som hände. Köp en kamera du klarar av och viktigast av allt: Fota med huvudet!

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Köp en äldre först och lär dig att utnyttja alla megapixlar fullt ut. Många går direkt från mobilkamera till fetaste webkameran och tror att dom ska kunna behärska en värsting med 2-3 ggr fler megapixlar. Sen står dom där med enorma bilder av sig själv där alla gropar och finnar syns och undrar va fan som hände. Köp en kamera du klarar av och viktigast av allt: Fota med huvudet!
Dom tar den säkert på farsans företag också, förbannade skenmomsare.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Ta chansen - Make a statement.

Skriv att alla sossar är idioter eller något ännu värre om kamphundsägare. Alltid retar det någon :D

Henken

Guest

Det måste betyda att utvalda delar måste se GIGANTISKA ut! :brynad Jag ska köpa värstingmodellen direkt & posa som FAN! Alla cheyer blir grymt impade "Oh, va cool han ser ut med sin enorma (webcam).

Där fick ni en känga ni litershojs-posörer =)

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Det måste betyda att utvalda delar måste se GIGANTISKA ut! :brynad Jag ska köpa värstingmodellen direkt & posa som FAN! Alla cheyer blir grymt impade "Oh, va cool han ser ut med sin enorma (webcam).

Ska du verkligen köpa en sån kamera tycker jag du ska ta några fotokurser och prova på att fota lite i en studio. Moderna kameror kan aldrig utnyttjas fullt ut på gatan.

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Ska du verkligen köpa en sån kamera tycker jag du ska ta några fotokurser och prova på att fota lite i en studio. Moderna kameror kan aldrig utnyttjas fullt ut på gatan.
Nä riktiga värstingkameror har ingenting att göra på gatorna, såna kameror kan dom ha på datorer på inhängnat område som bara är till för att ta bilder med. Jag känner en kille som köpte en sån där värstingkamera och han fota ihjäl sig direkt.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Ähh, det går bra med en värsting direkt, man bestämmer ju själv upplösningen, dom andra tröttnar man ju på efter en vecka...

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Så jävla drygt med folk som skriver ner alla aktuella händelser i det lilla fältet, va fan! Ingen bryr sig. Jag har inte skrivit med folk på bra jävla länge på MSN men vet fan allt dom deras liv ändå för dom skriver allt i det lilla fältet. Sluta med det! :mad:

Och vad fan är grejen med att ha olika status? "Inte vid datorn", om man nu inte är vid datorn kan man väl för fan logga ut, likaså om man går iväg och äter lunch, och är man upptagen, varför är man online på MSN då för?! Man kommer ju ändå inte skriva med nån om man är upptagen. Fy fan.

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Jag känner en kille som köpte en sån där värstingkamera och han fota ihjäl sig direkt.

Jag vet vem du tänker på. Ett tragiskt öde på en sån fin kille.

Och vad fan är grejen med att ha olika status? "Inte vid datorn", om man nu inte är vid datorn kan man väl för fan logga ut

Jag brukar ha "Inte vid datorn" när jag vill ignorera folk jag inte känner för att prata med. Sen ändras ju statusen automatiskt när man har varit borta från datorn ett tag. Klart man inte orkar hålla på att logga in och ut hela tiden. Folk som gör så är däremot förbannat irriterande. Jävligt störande när den där rutan kommer upp hela tiden "Dr Satan har loggat in". Då är det bort från kontaktlistan.

Last edited:

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Jag vet vem du tänker på. Ett tragiskt öde på en sån fin kille.

Jag brukar ha "Inte vid datorn" när jag vill ignorera folk jag inte känner för att prata med. Sen ändras ju statusen automatiskt när man har varit borta från datorn ett tag. Klart man inte orkar hålla på att logga in och ut hela tiden. Folk som gör så är däremot förbannat irriterande. Jävligt störande när den där rutan kommer upp hela tiden "Dr Satan har loggat in". Då är det bort från kontaktlistan.

Jag brukar säga elaka saker till folk jag inte vill prata med. Funkar alltid. Blir blockad 90% av gångerna. Och sen loggar man ju inte in och ut så ofta. Lämnar man datorn längre än en kvart så loggar man ut. I alla fall jag.

Paradoxy

Guest
Jävligt störande när den där rutan kommer upp hela tiden "Dr Satan har loggat in". Då är det bort från kontaktlistan.

Sätt status till "Upptagen" så slipper du alla ljud och skit. Jag har varit upptagen det senaste året tror jag och det är först nu folk börjar påpeka det :tummenupp

Engstrom

Bannad
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Vit Aprilia.
Turbojugend skrev:
Jävligt störande när den där rutan kommer upp hela tiden "Dr Satan har loggat in". Då är det bort från kontaktlistan.

Man kan välja bort den funktionen i inställningar:)

BabyBlade

-Oxygenium-
Gick med
3 Jul 2005
Hoj
CBR 600RR 2003 (köper man rätt fr början behöver man inte byta !)
Det är ju bästa funktionen i hela MSN:D
Det är bara att radera såna som inte har liknande värderingar som en själv..:tummenupp

sandstream

Guest
Hej farbror, visst var det bättre förr? :fax
Hej snorunge, ja på kommunikationsplanet var det faktiskt bättre för 10-15 år sedan, då kunde man ringa och sms:a med en mobil, inte spela upp skitmusik för alla på tunnelbanan, MSN:a i tid och otid osv :näsblod

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år