Kan inte sägas för många ggr.. de flesta funktioner man vill lägga till/ta bort på sin msn fixas lätt med http://apatch.org.. däribland "ta bort personliga meddelanden från kontakter"
Jo det är ju ok, ända tills man glömmer bort det och sen vet alla på ens MSN-lista att man brukar lyssna på Thord-Peterz - Kramgoa bugglåtar.mp3
Ska bara köpa en webcam först, vilken är bäst? Kan man köpa en logitech direkt eller är det bättre att börja med en äldre med mindre megapixlar nu när man är nybörjare? Man vill ju inte cama ihjäl sig nu med all effekt lixom
Dom tar den säkert på farsans företag också, förbannade skenmomsare.Köp en äldre först och lär dig att utnyttja alla megapixlar fullt ut. Många går direkt från mobilkamera till fetaste webkameran och tror att dom ska kunna behärska en värsting med 2-3 ggr fler megapixlar. Sen står dom där med enorma bilder av sig själv där alla gropar och finnar syns och undrar va fan som hände. Köp en kamera du klarar av och viktigast av allt: Fota med huvudet!
Dom tar den säkert på farsans företag också, förbannade skenmomsare.
Köp en äldre först och lär dig att utnyttja alla megapixlar fullt ut. Många går direkt från mobilkamera till fetaste webkameran och tror att dom ska kunna behärska en värsting med 2-3 ggr fler megapixlar. Sen står dom där med enorma bilder av sig själv där alla gropar och finnar syns och undrar va fan som hände. Köp en kamera du klarar av och viktigast av allt: Fota med huvudet!
Det måste betyda att utvalda delar måste se GIGANTISKA ut! Jag ska köpa värstingmodellen direkt & posa som FAN! Alla cheyer blir grymt impade "Oh, va cool han ser ut med sin enorma (webcam).
Nä riktiga värstingkameror har ingenting att göra på gatorna, såna kameror kan dom ha på datorer på inhängnat område som bara är till för att ta bilder med. Jag känner en kille som köpte en sån där värstingkamera och han fota ihjäl sig direkt.Ska du verkligen köpa en sån kamera tycker jag du ska ta några fotokurser och prova på att fota lite i en studio. Moderna kameror kan aldrig utnyttjas fullt ut på gatan.
Jag känner en kille som köpte en sån där värstingkamera och han fota ihjäl sig direkt.
Och vad fan är grejen med att ha olika status? "Inte vid datorn", om man nu inte är vid datorn kan man väl för fan logga ut
Jag vet vem du tänker på. Ett tragiskt öde på en sån fin kille.
Jag brukar ha "Inte vid datorn" när jag vill ignorera folk jag inte känner för att prata med. Sen ändras ju statusen automatiskt när man har varit borta från datorn ett tag. Klart man inte orkar hålla på att logga in och ut hela tiden. Folk som gör så är däremot förbannat irriterande. Jävligt störande när den där rutan kommer upp hela tiden "Dr Satan har loggat in". Då är det bort från kontaktlistan.
Jävligt störande när den där rutan kommer upp hela tiden "Dr Satan har loggat in". Då är det bort från kontaktlistan.
Hej farbror, visst var det bättre förr? :faxPå jobbet får jag ständigt höra hur bra MSN är. Vad är det som är bra med att ha en massa folk som stör en hela tiden
Mail, där går gränsen.
Turbojugend skrev:Jävligt störande när den där rutan kommer upp hela tiden "Dr Satan har loggat in". Då är det bort från kontaktlistan.
Hej snorunge, ja på kommunikationsplanet var det faktiskt bättre för 10-15 år sedan, då kunde man ringa och sms:a med en mobil, inte spela upp skitmusik för alla på tunnelbanan, MSN:a i tid och otid osvHej farbror, visst var det bättre förr? :fax
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|