Skriv-vad-du-vill-tråden

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:) Själv har jag nu spenderat dagen med mamma och farmor (större delen i bil tror jag :rolleyes: )
Var till min bror och kolla in på huset han och hans sambo byggt :) redigt bra vart de måste jag erkänna, men så är de min kära svägerska som står för smaken :lol

Deras katt numera omdöpt från snurran till smulan var bland de sötaste jag sett.

Ha nu en skön lördag kväll där nere :)
 

sportbike

Guest
:) Själv har jag nu spenderat dagen med mamma och farmor (större delen i bil tror jag :rolleyes: )
Var till min bror och kolla in på huset han och hans sambo byggt :) redigt bra vart de måste jag erkänna, men så är de min kära svägerska som står för smaken :lol

Deras katt numera omdöpt från snurran till smulan var bland de sötaste jag sett.

Ha nu en skön lördag kväll där nere :)

Meen,va du flänger å far...:tungan
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
:) Själv har jag nu spenderat dagen med mamma och farmor (större delen i bil tror jag :rolleyes: )
Var till min bror och kolla in på huset han och hans sambo byggt :) redigt bra vart de måste jag erkänna, men så är de min kära svägerska som står för smaken :lol

Deras katt numera omdöpt från snurran till smulan var bland de sötaste jag sett.

Ha nu en skön lördag kväll där nere :)


:skrämd var det där kakan landade :hihi
 

Yellow75

Utbildar på mc Risk1 & Risk2
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Tullinge
Hoj
Snart flera stycken
bilist j***l

Känner mig as lack:mad: fortfarande.

Lite bakrund om det hela.

För tre dagar sen så va 2 av mina kompisar ute och körde.
Han som låg före visar lite spårval.När han börjar att gasa ut ur en vänster kurva(ca 70 km/h)så träffar hans bakhjul en ca 3 cm hög/djup asfaltskant på vägen vilket leder till att han får en highsider och flyger över styret och ner i backen.Han blir träffad av sin hoj 2 gånger innan både han och hojen stannar mitt på vägen.
Hojen gled mot en mötande Volvo c70 men missade med några cm som tur var.

Nu kommer det:mad:
Gubb j****n stannar och går ut ur bilen och kollar så att han inte har fått några märken på sin bil.Hoppar sen in igen och ÅKER IVÄG...Vad är det för.. förlåt...JÄVLA IDIOT.Jag skakar i kroppen fortfarande bara jag tänker på det.
Som tur var så stannade en annan bil och ringde ambulans.
Han ligger nu på intensiven på Karolinska med en kluven njure och spräckt mjälte samt blödning i magen.Läget är kritiskt men stabilt.
Kan bara hoppas och be för att han ska bli bra.

Så ALLA NI därute som tycker att mc åka är det roligaste som finns.Ta vara på ER och kör med insidan av skallen.

//Mattias
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:skrämd var det där kakan landade :hihi

:sissy :lol japp de var där den landade :tungan :rolleyes:

Känner mig as lack:mad: fortfarande.

Lite bakrund om det hela.

För tre dagar sen så va 2 av mina kompisar ute och körde.
Han som låg före visar lite spårval.När han börjar att gasa ut ur en vänster kurva(ca 70 km/h)så träffar hans bakhjul en ca 3 cm hög/djup asfaltskant på vägen vilket leder till att han får en highsider och flyger över styret och ner i backen.Han blir träffad av sin hoj 2 gånger innan både han och hojen stannar mitt på vägen.
Hojen gled mot en mötande Volvo c70 men missade med några cm som tur var.

Nu kommer det:mad:
Gubb j****n stannar och går ut ur bilen och kollar så att han inte har fått några märken på sin bil.Hoppar sen in igen och ÅKER IVÄG...Vad är det för.. förlåt...JÄVLA IDIOT.Jag skakar i kroppen fortfarande bara jag tänker på det.
Som tur var så stannade en annan bil och ringde ambulans.
Han ligger nu på intensiven på Karolinska med en kluven njure och spräckt mjälte samt blödning i magen.Läget är kritiskt men stabilt.
Kan bara hoppas och be för att han ska bli bra.

Så ALLA NI därute som tycker att mc åka är det roligaste som finns.Ta vara på ER och kör med insidan av skallen.

//Mattias


:va Hur kan man INTE ringa om man ser en sån olycka :näsblod
 
Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
...Nu kommer det:mad: Gubb j****n stannar och går ut ur bilen och kollar så att han inte har fått några märken på sin bil.Hoppar sen in igen och ÅKER IVÄG......

Hmmm... Empati när det är som bäst:rolleyes: :rolleyes: :huvet Det måste vara skönt för en sån människa att kunna prioritera...:rolleyes:
 

sportbike

Guest
En sån fin människa mötte vi idag,på fel sida av vägen såklart.
Brak,så åkte polarn ut i skogen.
Reaktion från bilisten.............nix,nada,zip,zero.
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
En sån fin människa mötte vi idag,på fel sida av vägen såklart.
Brak,så åkte polarn ut i skogen.
Reaktion från bilisten.............nix,nada,zip,zero.

Men vilken underbar människa...:rolleyes:


Känner mig as lack:mad: fortfarande.

Lite bakrund om det hela.

För tre dagar sen så va 2 av mina kompisar ute och körde.
Han som låg före visar lite spårval.När han börjar att gasa ut ur en vänster kurva(ca 70 km/h)så träffar hans bakhjul en ca 3 cm hög/djup asfaltskant på vägen vilket leder till att han får en highsider och flyger över styret och ner i backen.Han blir träffad av sin hoj 2 gånger innan både han och hojen stannar mitt på vägen.
Hojen gled mot en mötande Volvo c70 men missade med några cm som tur var.

Nu kommer det:mad:
Gubb j****n stannar och går ut ur bilen och kollar så att han inte har fått några märken på sin bil.Hoppar sen in igen och ÅKER IVÄG...Vad är det för.. förlåt...JÄVLA IDIOT.Jag skakar i kroppen fortfarande bara jag tänker på det.
Som tur var så stannade en annan bil och ringde ambulans.
Han ligger nu på intensiven på Karolinska med en kluven njure och spräckt mjälte samt blödning i magen.Läget är kritiskt men stabilt.
Kan bara hoppas och be för att han ska bli bra.

Så ALLA NI därute som tycker att mc åka är det roligaste som finns.Ta vara på ER och kör med insidan av skallen.

//Mattias

Kanske samma gubbe :näsblod
 
Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top