Da Fris
Segla gör dom som ej har råd med bensin
Någon kommer väl strypa mig nästa gång vi ses men går allt som jag tänkt hämtar jag hem enduro nr2 imorgon...... en åransch
Någon kommer väl strypa mig nästa gång vi ses men går allt som jag tänkt hämtar jag hem enduro nr2 imorgon...... en åransch
Du finns inte på min buddy list längre.Någon kommer väl strypa mig nästa gång vi ses men går allt som jag tänkt hämtar jag hem enduro nr2 imorgon...... en åransch
Jag tror nog att det är pluralis på den, både Yasha och din bättre hälft...
Mmmm, med tanke på att jag skickat iväg sambon med barnen till Gbg med ursäkten att jag inte orkade följa med kanske det ligger liiite sanning i det...Jag tror nog att det är pluralis på den, både Yasha och din bättre hälft...
Men jag har ju Husan oxå, Slynan kanske känner sig övergiven och välter på den lilla åranscha i garaget.....Du finns inte på min buddy list längre.
Inte i min telefon heller.
Usch.
Vaihelv....!!!
NU kommer det gå tungt i Vinga-projektet...
Haha, känns som att det mesta som kan strula redan har gjort det så lite till gör nog ingen skillnad. Till råga på allt ska vi väl till Sthlm med fartyget i ett halvår nu till årsskiftet för HTM2 då "Giraffvarvet" på Djurgården vunnit den upphandligen.
Skulle jag själv få välja åker jag HMS Carlskrona om några veckor istället men det är ju schysst konkurrens om de platserna så det räknar jag inte riktigt med..
Du är EcKliG.Men jag har ju Husan oxå, Slynan kanske känner sig övergiven och välter på den lilla åranscha i garaget.....
Jag lovar att skicka en bild om det blir köp så att du kan lägga till mig i telefonen igen
Hmm, tror inte att jag lyckats bränna upp något alls ombord någon gång....... än så längeOj oj oj vad har du gjort...
Du är iaf inte rädd för att bränna skepp!!
Är det månne en yrkeshemlighet?
Nope, vi har fortfarande inte fått en fungerande sonar ombord på hela året. Ska in och jobba övertid på tisdag då vi helt enkelt får "låna" Ulvöns sonar till slutövningen så att besväringarna fått se en sonarbild en gång under utbildningsåret i alla fall....Hm. Hoppas det är utanför vår leverans, för såvitt jag hör av pojkarna så tuffar det på. En av anläggningarna har jag egenhändigt moddat helt själv oxå, och det var den enda som fungerade helt klanderfritt! *lite stolt faktiskt*
Nu har jag ju snott med mig Lennart ner hit, så det är klart det går på sparlåga litegranna.
Carlskrona ja...jo vi ska visst leverera massa saker till er där oxå... och jag har ju varit och satt in en ny monitor åt dig där tidigare! Så nu ser du inte bara ut. Nu ser du UT oxå!
Giraffvarvet ja... *snyft* var där och gjorde ett jobb på en av mina egna BevB från kompaniet som låg där... Ack ja...
Du är EcKliG.
Jag kommer INTE och hälsar på dig när jag åker ner till Karlskrona i slutet av oktober. Du kan ställa din vackra lilla Husa i extragaraget, jag tar hand om henne. Hon ska inte besudlas med åranscha EcKelsaker.
Å du min bäste herr stickpropp! Nu ligger du risigt till!
Vamenaru med att allt som börjar på PER är dåligt va?
vavava?
Det är alltså Per's fel?
Alltså *HOST* nu sa jag att det var Per's FEL, inte att allt som börjar med Per är dåligt.
Mmmmmmm *kikar med onda ögat*
Kakan är tillbaka, Välkommen!
Det är alltså Per's fel?
Jo då segt virke i mej så än blir ni inte av med mej
1. Jag är blind, förblindad, förstummad. äcklad och besviken.Två saker Yasha......
1. Titta snett ner till vänster vet jag Självklart finns det möjlighet till provkörning när ni kommer ner
2. Jag kommer hem från Tyskland natten mellan den 29 och 30 oktober så jag/vi finns hemma den helgen....
1. Jag är blind, förblindad, förstummad. äcklad och kvinna.
2. Jag ska fundera på om jag har ångrat mig.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|