betsy
Fuck cancer
Morron......typ jättetidigt i min värld att vara uppe o äta frukost så här tidigt......
Morron!!
VAD gör du uppe så dax?? Jag tyckte 6.40 var tidigt, speciellt när alarmet stod på 8
Morron......typ jättetidigt i min värld att vara uppe o äta frukost så här tidigt......
God Morgon,,
ni måste bo i Norrland om det snöar..
Här är det bara regn än så länge.
Vad sägs om Sollentuna och Akalla.
Fast det är klart, det snöade imorse... nu på förmiddagen så har det nog övergått till regn.
Jag är inte redo för snö.
Jag är aldrig redo för snö.
Idag är jag ännu mindre redo för snö än vanligt.
Tur att jag har hostan att skylla på.
Jag kryper ner under täcket igen.
Även om jag måste sitta upp för att inte kvävas.
Jävla snö.
Det var lappmögel ute idag...
Förmiddag?!? Klockan är för h-e inte ens 9!Vad sägs om Sollentuna och Akalla.
Fast det är klart, det snöade imorse... nu på förmiddagen så har det nog övergått till regn.
Vilken fin dikt!
Hörrududu din jefla halvlapp. Flytt ner till riviääääran så du få nån soool på dä!
Jag körde hoj till jobbet idag. Klädsel? Jeans och gympadojjor! (som vanligt när det gäller resorna till och från jobbet...) Lite vått ute, men tots det och den kalla vägbanan vill faan inte Roadsmarten släppa! Det blir bakhjulsåka (om man nu får kalla mina små skutt för det...)varje gång man ska försöka "värma däcken" lite när man drar från rödljusen!
Förmiddag?!? Klockan är för h-e inte ens 9!
Nu har jag fått meducin, in i Cocillanadimman!
Tisdag... Hmmmm...
Ledig imorgon o besiktningstid för hojen kl 13... Det snöar idag... De säger att det ska bli sol o 4 grader imorgon...
Fast å andra sidan har de säkert kastat tärning för att få fram den prognosen...
Inte helt sugen på att vara på motorvägen vid halv ett imorgon för att upptäcka att det drar ihop sig till snöstorm... *morr*
Äsch, det har inte ens blivit minusgrader i backen än... det är bara att köra. Själv skall jag hem på lunchen för att spänna kedjan och byta fordon till hoj igen, känns alldeles för tråkigt att köra bil.
Men bara för att det inte är minus i backen behöver man ju inte ta hojen o samtidigt frysa häcken av sig... Men har inte avbokat tiden än så vi får se...
Vore så skönt o ha det gjort...
Jag är aldrig redo för snö.
Idag är jag ännu mindre redo för snö än vanligt.
Tur att jag har hostan att skylla på.
Jag kryper ner under täcket igen.
Även om jag måste sitta upp för att inte kvävas.
Jävla snö.
9... finns de som äter lunch vid den tiden.
Men om man som jag vaknar vid 4-4.30 så är det nog förmiddag vid 9.
Nä, det är fortfarande morgon kl.9, oavsett hur tidigt du gick upp.9... finns de som äter lunch vid den tiden.
Men om man som jag vaknar vid 4-4.30 så är det nog förmiddag vid 9.
Neeeh, tyvärr blev det bara (extremt illamående)Krister skrev:Whooooo... PARTY!
FFS, klockan är inte ens tio. Morgonen är inte ens god än. Förmiddag är det banne mej inte.
Idag lyckades jag dock somna om trots att sopgubbarna var därute och väsnades så liiiite bättre är det.
Haiku är ju lite speciellt, man kan läsa reglerna hur mycet som helst och aldrig riktigt komma fram till hur det funkar riktigt. Nalle Puh verkar vara haj på haiku annars:Mycket vacker dikt. Av någon anledning tänker jag på Haikus.
Idag lyckades jag somna om trots att sopgubbarna var därute och väsnades så liiiite bättre är det.
Själv brukar jag vara vaken och höra hur tidningsbudet slänger ned tidningen i lådan...
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|