Skriv-vad-du-vill-tråden

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Undar om det är dags att börja fundera på att skaffa sig en kille igen? Är det värt det? *s* Låter så jobbigt när man hör om alla problem folk med förhållanden har.. Tycker ju att det är så skönt att va singel. Det där med bonuskompisar har ju dock aldrig varit min grej, blir alltid nån som vill mer än den andra tillslut.. Såå, vad gör man? *s*

Sen lunch............tacopizza ! :)

Låter gott! :)

Man kan ju kanske unna sig lite gottiga saker nu när jag snart börjar det nya jobbet och kan börja träna på gym igen! :) De har bra avtal med Planet Fitness så det behöver inte kosta skjortan att träna längre! :tummenupp
 
Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
'HAR DU NÅGON SOM HELST ANING OM VEM JAG ÄR?' Utan att sluta le
tog damen bakom disken tag i mikrofonen till högtalaranläggningen och
sa: 'Mina damer och herrar, kan jag få er uppmärksamhet,' började hon.
Hennes röst hördes klart och tydligt i terminalbyggnaden. -'Vi har en
passagerare vid Gate 14 som inte vet vem han är. Om någon kan hjälpa
honom med att hitta hans identitet, var vänlig kom till Gate 14. Tack.'
Medan folk bakom i kön vred sig av skratt, stirrade den arga kunden på
damen med en genomträngande blick, grimaserade och ropade högt: 'FUCK
YOU!!!' Utan att blinka log damen och sa: 'Beklagar, men du måste ställa
dig i kö för det också!'

:rofl :rofl :rofl
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Undar om det är dags att börja fundera på att skaffa sig en kille igen? Är det värt det? *s* Låter så jobbigt när man hör om alla problem folk med förhållanden har.. Tycker ju att det är så skönt att va singel. Det där med bonuskompisar har ju dock aldrig varit min grej, blir alltid nån som vill mer än den andra tillslut.. Såå, vad gör man? *s*
Shit, Milla, sluta fundera och se till att du mår bra, lever ett liv du gillar och trivs med så ska du se att du trillar dit vad det lider. :D Du ska ju börja nytt jobb, skaffa ny hoj, leva livet. De flesta kommer ändå inte "undan" förhållandespelet, det handlar om att må bra själv och njuta av livet. :krama
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Shit, Milla, sluta fundera och se till att du mår bra, lever ett liv du gillar och trivs med så ska du se att du trillar dit vad det lider. :D Du ska ju börja nytt jobb, skaffa ny hoj, leva livet. De flesta kommer ändå inte "undan" förhållandespelet, det handlar om att må bra själv och njuta av livet. :krama

Ja en ny hoj är fan viktigare än en ny kille! ;) Men det kommer inte hända i år, förhopningsvis nästa sommar dock. Det är ju dock det där spelet jag inte orkar.. Skit samma, jag har det bra utan! :tummenupp
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Är det inte dags för lite party snart ?

12 juli ? Efter tjejkörningen ?

Klart att de e party efter den körningen!! Förhoppningsvis kan jag köra hoj då, har fortfarande ingen styrsel i tre av fingrarna på vänster handen. Behöver pek och långfinger så att jag kan tra in kopplingen!!:tuttar
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top