Skriv-vad-du-vill-tråden

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Japp.. nu fick du ett gäng med balkongpoäng :D:D
Tur för dig att det börjar bli varmare ute.. för du lyckades just säga *poff* till täcket du ibland får ha där ute.... :D:D:D

:kopplarenavgrillbrännarnatillsoffansådetblirvarmtilådan :tungan

Om du inte är snäll så inför jag bilpoäng och då får du gå till träningen varje dag...
(Kan lösas mot uppvisande av :tuttar alt :arsele)
:hihi

Bambi

En liten ängel med glorian på sned ....
Gick med
29 Aug 2007
Hoj
Hojlös
:kopplarenavgrillbrännarnatillsoffansådetblirvarmtilådan :tungan

Om du inte är snäll så inför jag bilpoäng och då får du gå till träningen varje dag...
(Kan lösas mot uppvisande av :tuttar alt :arsele)
:D ja.. regnar det så visar jag :tuttar så jag slipper gå i regnet men är det fint väder så får jag väl extra träna lite dom dagarna jag tränar och power walka till träningen :D:D:D

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
:D ja.. regnar det så visar jag :tuttar så jag slipper gå i regnet men är det fint väder så får jag väl extra träna lite dom dagarna jag tränar och power walka till träningen :D:D:D

Träningsnarkoman! :gnissla

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Jo, det vet jag, men man är väl ändå inte näck under stället, speciellt som det används av massa andra folk.
Inte för att jag tror man har jeans på sej under heller... eller? Är jag på månen och cyklar nu?

Jag hade iofs. arbetsbyxor under skinnstället (det var ett stort skinnställ) så det kan ju vara trevligare med underställ...

Förövrigt:
http://yvettesbridalformal.com/
:näsblod :död :glömdet
För att inte tala om kodningen... :skrämd

Öhh va?:va:confused:

Glöm sen inte att vara skitnervö... äh... det kommer ju alla ihåg..
(tillbaka för kjeTTinG!!!111 kommentaren :hihi)
just kidding... Ha så jefla kul och tänk inte! Det hjälper faktiskt..
Och tänk på att du åker dit du tittar.. Så tittar du på gräsplätten, så åker du på gräsplätten.. :)

Men för helvete: ketting!:mad::mad: Men man får väl inte begära så mycket av en måndagsälskare...:fakta

Last edited:

Bambi

En liten ängel med glorian på sned ....
Gick med
29 Aug 2007
Hoj
Hojlös
Näe, det skulle jag nog inte göra om jag fick se den nån gång..
:tungan
Jag är på G idag...

Duuuuuuuuu... nu blev det ännu mer sällan :D
men eftersom du kommer att få bo på balkongen rätt många veckor nu så kan jag ju alltid springa omkring och visa:tuttarna för dig genom fönstret... Du vet.. se men inte röra :hihi

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
men eftersom du kommer att få bo på balkongen rätt många veckor nu så kan jag ju alltid springa omkring och visa:tuttarna för dig genom fönstret... Du vet.. se men inte röra :hihi

Är du inte rädd att han kör huvvet genom glaset?:D:D

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Vilken eKcLig dag! Trasig kaffemaskin och en jeffla massa gnäll bara. Tur att det snart är helg igen!!!!11

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Har du köpt dom med 10 års garanti behöver du inte oroa dig... :)

Har själv Fultemas verktygssats.
Funkar bra till ett åk-3 i hojskruvning, alltså perfekt till mig.

Yes. det är den med 10års garanti... deras 150 delars-sats.
Har använt den idag och den känns än så länge bra.

Blir till att använda den imorgon också för på hemvägen från McD ikväll så slutade den gå på ena cylindern... blir felsökning imorgon.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Hade du väntat dig att dom skulle gå sönder i bilen på vägen hem?:hihi
Riktigt SÅ dåliga är inte ens feltema.:D

Näst intill... :gnissla

Har köpt tillräckligt mycket skit från billiga ställen som Clas i Sjön, Micro, Rusta, K-Rauta, Bauhaus och såna ställen som sen bara gått sönder vid normalt användande... Numera blir det bara erkänt bra skit när jag köper verktyg så denna sats från Feltema känns lite sådär att äga faktiskt. Men som sagt, den kändes bra att jobba med idag.

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Näst intill... :gnissla

Har köpt tillräckligt mycket skit från billiga ställen som Clas i Sjön, Micro, Rusta, K-Rauta, Bauhaus och såna ställen som sen bara gått sönder vid normalt användande... Numera blir det bara erkänt bra skit när jag köper verktyg så denna sats från Feltema känns lite sådär att äga faktiskt. Men som sagt, den kändes bra att jobba med idag.

Jag undviker gärna feltema om jag kan ffa. om det är grejer jag ska använda mycket och länge, det är skillnad om jag köper något för att använda några få gånger...

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Nu ska du inte vara så jefla uppnosig! :gnissla

Du ska INTE tänka när du kör konbanan t.ex. men nu i början så måste du lära dig att titta dit du ska och då måste man tänka... När titta biten börjar sitta så får du köra konbana och då ska man faen inte tänka.. Men det är lugnt... Du kommer att märka det... :hihi

När du sitter och är så jävla asförbannad du kan bli på konbanan from hell så kan du ju alltid tänka på mig... Det brukar få dom flesta att garva.. :hihi Och så kan du ju komma ihåg att titta dit du ska..

Du kommer få så många tips både av körskolan och här så du kommer drunkna så det är bara att sålla och välja dom som funkar för dig..

Det viktigaste är ju faktiskt att man har kul.. :D

:banana:banana:banana:banana:Rockbanan:Rockbanan
nog fan hade man kul alltid! Har inte kunnat sluta fånle än och lektionen slutade för över två timmar sen. :D Folk trodde väl jag var på rymmen från hispan eller nåt på vägen hem...
Och jag veeeeet att jag inte booooorde men jag ska boka iallafall två lektioner till. Det har jag råd med. Och sen har jag förhoppningsvis ett jobb också så kan betala mer lektioner och risk på det osv för nu jeflar! :) Nu har man fått smaka på det och jag vill ha meeeeeer! :D:D:D
Hade Stefan tror jag han hette... Tror jag. Sa min bror iallafall. Ibland har namn en tendens att lämna skallen så fort jag hör dom. :/ Tomas sa iallafall åt honom att vara snäll mot mej eftersom han kör brorsan. :D
Och det var sååå mycket lättare att köra än vad jag trodde. :) Till skillnad från mina äventyr på moppe som slutade mot en skåpbil för att jag inte hade koll på det här med koppling och bromsa... :gnissla Nu har man ju kört bil ett antal år så tänkte att det borde sitta lättare vilket det gjorde. :) Blev lite krypköra, öva på att stanna, öva på att sakta ner växla ner och sen fortsätta köra.

Var en stackare där när jag höll på att byta om. Han hade typ precis bytt om när Tomas kom in och sa att "Hörrödu... är du säker på att du ska köra idag?" Visade sej att hans lektion var först imorrn så stackarn fick byta om igen och åka hem.

TYST MED DIG KVINNA OCH ÅTERGÅ TILL KÖKET! :mad:
(typisk kommentar för balkongpoäng)
:skrattaåt

Här ska faen inte läras ut nånting sånt..
Ska fler behöva liiiiiiiidaaaa som jag?? :va

:hihi Här lär man sej... :antecknar

Nog säkrast det!

Nu ska han vara snäll! :p

Håller mig inomhus tills trafikskolan stänger för idag...........:rolleyes:

En stund vågade hon sej ut iallafall. :tungan
Titta vad jag hittade på dörren till körskolan när vi kom tillbaka. :D :tummenupp

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...