Skriv-vad-du-vill-tråden

Bejbiluss

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2006
Ort
.
Hoj
.
:nicka nöjd och den är fin kan ju ta och lägga in en större här så får ni se :)


SNYGG!! :tummenupp Ser ut att vara en Kakan-hoj. :)

Nu måste vi bara döpa våra nya hojar oxå... Vad sjutton ska de heta? Ngn som har lite bra förslag?

Jag funderar på Burt, eller Burtan. Efter hans filmroll Bandit i "Nu blåser vi snuten". :D Fast samtidigt så känner jag en stark dragning att kalla den för Clintan!
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
SNYGG!! :tummenupp Ser ut att vara en Kakan-hoj. :)

Nu måste vi bara döpa våra nya hojar oxå... Vad sjutton ska de heta? Ngn som har lite bra förslag?

Jag funderar på Burt, eller Burtan. Efter hans filmroll Bandit i "Nu blåser vi snuten". :D Fast samtidigt så känner jag en stark dragning att kalla den för Clintan!

Namn e viktigt på saker och ting man tycker om!!
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
SNYGG!! :tummenupp Ser ut att vara en Kakan-hoj. :)

Nu måste vi bara döpa våra nya hojar oxå... Vad sjutton ska de heta? Ngn som har lite bra förslag?

Jag funderar på Burt, eller Burtan. Efter hans filmroll Bandit i "Nu blåser vi snuten". :D Fast samtidigt så känner jag en stark dragning att kalla den för Clintan!

:tummenupp Clintan verkar ju bra, själv vet jag ju inte redigt vad de ska bli, denna är ju helt svart, men med lite silver på sadeln :va kanske silverpilen :lol
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Last edited:

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Men hur kan du säga att en hoj är ett dött tring....
Japp känns skönt att det ordnade sig innan semestern!

Hur gick det med alla hundra till slut?

Hojen är ett dött ting, får ju inte liv förren jag startar den :hihi

Jo det gick bra med hundarna, två utmärkt och två mycket bra. Kim tyckte att mattan som de hade använt dagen innan luktade mycket godare och var mer intressant än något annat :näsblod :gnissla så han gick med nosen i backan och ville vara Ferdinad. Skulle inte vilja vara den som kommer med en hanhund idag efter att samma matta har använts i 4 dagar :D

Hur gick det för den du skulle hjälpa?
 

Bejbiluss

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2006
Ort
.
Hoj
.
Oj, vad jag gillar vår nya hoj! :yoparty Goffe (killen) sa att den går sjukt skönt! Har tyvärr inte åkt den då killen övningskör, så jag åkte med handledaren. Men min tid kommer, vill bara att han ska köra in sig lite först. :)

Och det verkar som att den ska få heta Clintan! Ska smaka lite på namnet innan vi bestämmer oss. :D
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:yoparty Nu har man gjort tur och retur till rörken och även spenderat ett par timmar med att köra runt på rörken :) hur kul som helst, hojen är lätt att hantera och rolig både på rak och kurvig väg :)

Men de bästa var nog att jag inte var stel eller rädd när jag körde :) :yoparty
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
:yoparty Nu har man gjort tur och retur till rörken och även spenderat ett par timmar med att köra runt på rörken :) hur kul som helst, hojen är lätt att hantera och rolig både på rak och kurvig väg :)

Men de bästa var nog att jag inte var stel eller rädd när jag körde :) :yoparty

Grattis!
Appropå Rörken, kan någon förklara hur det kan komma sig att det har regnat VARENDA j-a måndag den senaste månaden?:va Och DESSUTOM SKA DET REGNA I MORGON MED?:mad: :huvet:6surkart Är det mitt fel att det regnar, kan det vara vädret som inte vill att jag ska åka där?:4skrika :( :( :( :( :(
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Grattis!
Appropå Rörken, kan någon förklara hur det kan komma sig att det har regnat VARENDA j-a måndag den senaste månaden?:va Och DESSUTOM SKA DET REGNA I MORGON MED?:mad: :huvet:6surkart Är det mitt fel att det regnar, kan det vara vädret som inte vill att jag ska åka där?:4skrika :( :( :( :( :(

Jag tror på Prillans uttalande :lol någon dödar massa spindlar på söndag kväll för att de ska regna på måndagen :)
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top