Skriv-vad-du-vill-tråden

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Ja den där är ju säkert trevlig... :rolleyes: :smasha
Gissa vem som INTE är i Väsby just idag? Ska nog ringa ett litet kort telefonsamtal... :crash :lol

Mmmmm, döptes snabbt till Dräparen idag då den gjorde sitt bästa att plantera min lilla späda kropp i närmaste tall så fort man gasade över tomgång :gnissla

Helvutti vad den hojen levererar effekt.

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Mmmmm, döptes snabbt till Dräparen idag då den gjorde sitt bästa att plantera min lilla späda kropp i närmaste tall så fort man gasade över tomgång :gnissla

Helvutti vad den hojen levererar effekt.

Den som skulle vara så snäll? :va
Det verkar inte saknas effekt iaf... :näsblod
Typiskt Kåteääm att tillverka något så illvilligt och farligt! :arsele :rolleyes:

:hihi

Var det inte du som skulle invänta det gul/blå underverket? :7peta:tungan

Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Säkerhet och utseende får väl avgöra om priset är rätt :p
Vi betalar ju heller 4000+4000 för byxor och jacka som är snygga och säkra än 600+600 för fula kläder utan skydd :tungan

MC-Boden Lindhagensplan har jag missat! Den ska vi absolut kolla in! Tack! :tummenupp
MC-Varuhuset köpte jag mina stövlar, tyckte dock de kändes ganska högt prissatta mot när man kollat ställen utanför stockholm..?

edit: Tips på schyssta damställ mottages också gärna!

Kolla på Rpm mc dom har en del både snygga och prisvärda ställ. Dom ligger i sumpan

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Den som skulle vara så snäll? :va
Det verkar inte saknas effekt iaf... :näsblod
Typiskt Kåteääm att tillverka något så illvilligt och farligt! :arsele :rolleyes:

:hihi

Var det inte du som skulle invänta det gul/blå underverket? :7peta:tungan
Jo, det var ju planen men så råkade jag snubbla över denna på nätet till ett väldigt attraktivt pris så då blev det ett snabbt byte av hoj.
Misstänker att den gul/blåa kommer kosta ett par kronor mer än jag gav för Dräparen, kanske bättre att köpa en begagnad nästa år som gått runt 50h...

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Hoj
BMW S1000XR -20 Yamaha R1 -05
Idag känns det himla lätt på jobbet.
Kanske beror på att det är sista dagen här och sen 2mån semester?

En ovanligt bra onsdag :tummenupp

Richie

Styrfart MC Sthlm
Gick med
22 May 2005
Hoj
R1 -98 Projekt, R1 -09 SÅLD, Gixxer SÅLD, Kymco B&W250 skrotad efter stöld
I förrgår hände det en "liten" olycka med en lastbil på Knistavägen i Sollentuna (ganska vanligt ställe att ha sönder lastbilsskåp...). Omtänksam som jag är så tänkte jag "hoppas det inte är stackars Eradi som är ny och har missat höjden på viadukten!"... Det var sista gången Eradi! :mad: För man önskar ALDRIG regn!!!! :gnissla
När du fått MC kortet kommer du förstå varför... :krama ;)

Kolla på Rpm mc dom har en del både snygga och prisvärda ställ. Dom ligger i sumpan

Tack för tipset! Vi får kolla där med! :tummenupp

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
I förrgår hände det en "liten" olycka med en lastbil på Knistavägen i Sollentuna (ganska vanligt ställe att ha sönder lastbilsskåp...). Omtänksam som jag är så tänkte jag "hoppas det inte är stackars Eradi som är ny och har missat höjden på viadukten!"... Det var sista gången Eradi! :mad: För man önskar ALDRIG regn!!!! :gnissla
När du fått MC kortet kommer du förstå varför... :krama ;)

:krama Tack för omtänksamheten, men som tur var så var det inte jag. :) Fick min eftermiddag förstörd på annat håll istället. :tummenupp
Förmiddagen gick hur bra som helst! Sen när jag kom tillbaka så fick jag en pall som skulle ut till Tensta och sen tre ställen att hämta in på. Om jag hittade till stället i Tensta? Jodå. Tillslut! Chefen hade sagt att grejerna skulle vara inne klockan 1. Troligt så jag kom fram till Tensta halv 1. Blev inte bättre av att de ringde från ett av inhämtningsställena och undrade var jag var och de började ringa redan halv tolv då jag inte kommit iväg ännu (dum ide att vilja äta lunch tydligen... :rolleyes: Tyckte även chefen.).
Åker mot Iskomaniet och svär på trafiken. Kommer fram till Iskompaniet och svär på de som står och lastar i lungt takt. Kommer fram till tjatstället halv 2 och svär inombords över att de öht inte ens har pallarna inplastade och klara... Tycker ju de borde ha det eftersom de var tvugna att ringa och tjata på mej om var jag var. Åker till tredje stället som har en helt underbar (inte) lastkaj. Lyckas backa till så kommer de ut och säger att "Vi har ingenting till dej..." Ringer chefen som säger att hon ringt för att säga att nån annan hämtade grejerna där så jag behövde inte åka dit. Hade för bövelen inget missat samtal!
Nåja. Kommer tillbaka till Johanneshov vid 3 och då är det f-u-l-l-t vid lastkajerna. Hade saker gått som smort idag så skulle jag kommit helt för 4 timmar sen! Nu kom jag hem straxt efter 5... Blä.

Förstår mycket väl varför ni vill ha solsken och inget regn. :krama ;) Men jag skulle vilja ha åtminstånde en ordentligt svalkande regnskur så det blev något svalare. Dricker hur mycket vatten som helst och även saltvatten men får likt förbannat huvudvärk varenda dag.

Nu ska jag bada badkar...

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Go´morron på er! =)

Ännu tröttare idag......behöööööööööööver semester!!

Ett tips är att göra som jag gjorde i morse, bjud in två fullastade brandbilar till grannhuset vars brandlarm står och tjuter och dom är och seglar. Ett MYCKET effektivt sätt att väcka hela gatan på kan jag meddela....

Nyheter
BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar