ak4
Ducatista
Jag är less på mitt gips och behöver en personlig assistent!!!!
Jag är less på mitt gips och behöver en personlig assistent!!!!
Mmm. trimma är jag bra på En av mina bästa egenskaper Jag vill ju köra med dig tjejen!!! och se nya hojen...=) lyckats på soppatorsk med den med?
Torsdag e jag upptagen med andra äventyr så onsdag låter som en plan!!!
Onsdag kan jag bara efter fem på kvällen typ... Men det är väl för varmt på dagen ändå så det ska väl funka.. haha
Hoppas på lite svalka när jag kommer hem.....
Gaaah, sitter med ett glas vin i handen och försöker varva ner efter grabbens 5-årskalas..... jag var mycket mera sugen på att gå över till grannen där dottern har möhippa med massa snygga salongsberusade 30-taggare..... sambon var inte alls med på samma idé
Fest. Ont i fötterna.
Jag byter dina fossingar mot min rygg. Just nu tar jag mig fram krypandes, så ömma fossingar är ett "steg" upp...
Jag byter dina fossingar mot min rygg. Just nu tar jag mig fram krypandes, så ömma fossingar är ett "steg" upp...
Gaaah, sitter med ett glas vin i handen och försöker varva ner efter grabbens 5-årskalas..... jag var mycket mera sugen på att gå över till grannen där dottern har möhippa med massa snygga salongsberusade 30-taggare..... sambon var inte alls med på samma idé
Gang bangad av pryoeleverna på Regeringskansliet igen ?
På DAN lär det ju inte "gå" att köra.....
Du kan va lugn Här ligger det bara mellan 32-36 grader i skugga så du kan nog sätta på dig lite kläder (10 graders skillnad e ju ändå en del )
Humm.. vill tjejorna inte ta den fina tjejkörningen på onsdag..?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|