Skriv-vad-du-vill-tråden

Bejbiluss

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2006
Ort
.
Hoj
.
Idag var jag på aroma massage innan jobbet! Snacka om att det har räddat min dag. Känner mig bra mkt mjukare än innan, ett stort PLUS är att huden känns smidig som fan och att jag luktar mild citron av massageoljan. :D Ett stort MINUS är att det kommer bli svårt att dra av kläderna som nu är fastklistrade på kroppen... :näsblod

Ytterligare ett STORT PLUS för dagen är att jag har ätit världens godaste jordgubbar! Om ni tar en sväng förbi Daglivs Klippet på Fridhemsplan så måste ni köpa gubbjävlar där! :tummenupp Faktiskt de godaste jag ätit än så länge i år. Och jag har ätit många... :)
 

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Prillans Plejs
Hoj
pausar...
Så där ja.....nu var Grönan "gjord" för i år.....:)

Dyrt satan var det...200:- bara att parkera.....för att inte tala om inträde o biletter......jaja vi har två nöjda o glada barn här o Jenny har nog ett hon med! :)

Så JAPP vi hade det bra...några fjuttiga regndroppar kom på oss bara.....helt OK.
 

Bejbiluss

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2006
Ort
.
Hoj
.
Så där ja.....nu var Grönan "gjord" för i år.....:)

Dyrt satan var det...200:- bara att parkera.....för att inte tala om inträde o biletter......jaja vi har två nöjda o glada barn här o Jenny har nog ett hon med! :)

Så JAPP vi hade det bra...några fjuttiga regndroppar kom på oss bara.....helt OK.

200 för att parkera?? :näsblod Vet ju att det är dyrt, men shit... Vilken tur att det inte regnade så mkt på er, är ju skittrist att vara där när det är dåligt väder! Själv ska jag dit nästa vecka med syrran och hennes ungar, dock lite yngre än era. :) Ska försöka få med mig Fredrik oxå, så vi är lite fler vuxna, så man kan åka lite annat än te-kopparna. :D Jag lövar grönan!
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Så där ja.....nu var Grönan "gjord" för i år.....:)

Dyrt satan var det...200:- bara att parkera.....för att inte tala om inträde o biletter......jaja vi har två nöjda o glada barn här o Jenny har nog ett hon med! :)

Så JAPP vi hade det bra...några fjuttiga regndroppar kom på oss bara.....helt OK.

:tummenupp Ja de är inte billigt att roa sig säger jag då, men jag kommer aldrig fatta parkeringspriserna i denna stad :näsblod

:lol ja regn i de läget överlever man nog ;) helst barnen för de får roa sig så mycke de vill :)
Vad roade Jenny och Prillan sig med då?
 

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Prillans Plejs
Hoj
pausar...
Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
30 pengar i timmen på parkeringen precis utanför Grönan.....Jenny hittade billigare borta vid Skansen......25 pengar i timmen.....:rolleyes:

Oooo 25 ja de var ju billigt de med :rolleyes:


Vi åkte oxå lite.....lite......sen hade vi två STORA barn med oss oxå! ;) De åkte oxå lite!!

:lol kan de vara stå barn som börjar på S eller ;)

Hur fort gick inte DET.....bilen var parkerad i 15 minuter typ!! :tummenupp

:tummenupp Ja ibland är de snabba :lol
 
Last edited:

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Det var en gång en man som var ute och gick. Plötsligt så träffade han på en groda som sa:
-Kyss mig och jag förvandlas till en snygg tjej!

Mannen tog upp grodan och stoppade den i fickan.
Grodan fortsatte prata:
-Kyss mig och jag förvandlas till en jättesnygg tjej och lovar att stanna hos dig i ett år.

Mannen fortsatte bara att gå.

Så sa grodan igen:
-Kyss mig och jag kommer att förvandlas till världens snyggaste tjej och vara dig trogen för evigt!

Mannen tog då upp grodan och sade till den:

-Ok, jag är datanörd och har inget liv. Har aldrig haft nån tjej och det har inte mina kompisar heller så de skulle bli impade om jag kom med en kalaspingla. Men det slår fan inte en talande groda.
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:) Jahopp semester vad är det :va
En annan börjar jobba i natt :näsblod 12 underbara timmar i en bil för att alla fyllon ska sköta sig på våra Bussar ( går dom ens :lol eller är de strejk igen ;))
:rolleyes:

Ha en skön fredag boys and girls :)
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
:) Jahopp semester vad är det :va
En annan börjar jobba i natt :näsblod 12 underbara timmar i en bil för att alla fyllon ska sköta sig på våra Bussar ( går dom ens :lol eller är de strejk igen ;))
:rolleyes:

Ha en skön fredag boys and girls :)

om du inte får semester bör du ju verkligen se över ditt anställningsavtal!!
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
om du inte får semester bör du ju verkligen se över ditt anställningsavtal!!

:lol semester får vi, men jag tar nog inte ut nån då jag vare hemma så länge ändå :)
Men sen har jag en 14 ledighet inplanerad i början av september :)
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top