Skriv-vad-du-vill-tråden

R5+1

Guest
Jaså, du väntar besök? :brynad

Ja... Skulle du inte komma och hämta skärmen...? :D

Nä, det är ett dyrare än så. Ska byta framslangen (och eftersom jag är tjej går det inte att anspela sexuellt på det uttrycket). Annars får jag inte va me och köra på Gelleråsen i aug. Men när jag väl är där får det inte vara så nytt att jag slirar av banan för den sakens skull.

Ska bli mycket intressant att jämföra mitt gamla Mezteler med nya Michelin! :banana
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Ja... Skulle du inte komma och hämta skärmen...? :D

Nä, det är ett dyrare än så. Ska byta framslangen (och eftersom jag är tjej går det inte att anspela sexuellt på det uttrycket). Annars får jag inte va me och köra på Gelleråsen i aug. Men när jag väl är där får det inte vara så nytt att jag slirar av banan för den sakens skull.

Ska bli mycket intressant att jämföra mitt gamla Mezteler med nya Michelin! :banana

Har du Michelin på bakhjulet också? Annars kan du få skapligt intressanta vägegenskaper.:)

Ja men va fan... åk heeeeeeeeeeem då... Nuuuuuuuuuuuuuuuu..
:huvet

Honey, I'm home!:D

Men jag måste gå och handla...:huvet
 
Last edited:

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Det var duktigt... :D
Men vad gör resten då??
Jäkla slappare hela bunten. orkar inte ens spamma...
Vart är världen på väg...

Jag springer över hela jefvla Dagab i jakt på nån som kan tala om för mej var jag kan dumpa skiten de tydligen vill ha men inte var där för att ta emot. :mad: Hade för böfvelen en massage att hinna till och då hinner man ju inte jobba!

Nåja. Nu blir det paj och NCIS.
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Jag springer över hela jefvla Dagab i jakt på nån som kan tala om för mej var jag kan dumpa skiten de tydligen vill ha men inte var där för att ta emot. :mad: Hade för böfvelen en massage att hinna till och då hinner man ju inte jobba!

Nåja. Nu blir det paj och NCIS.

Äsch då... Hehe
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Trodde man fick det med Michelin oavsett var de satt? :dunlopnördförhelaslanten

Nä, min TRX går kanon med Michelin Power Pilot 2ct, det ska mycket till innan jag åker med något annat.:)

Jag springer över hela jefvla Dagab i jakt på nån som kan tala om för mej var jag kan dumpa skiten de tydligen vill ha men inte var där för att ta emot. :mad: Hade för böfvelen en massage att hinna till och då hinner man ju inte jobba!

Nåja. Nu blir det paj och NCIS.

NCIS är min favoritserie, i September börjar dom visa avsnitten från säsong 8.:banana

*asg*
Ja man måste väl ha såna oxå... :tungan

Hörrö, nu när jag har stressat som fan för att komma hem och spamma så är du helt plötsligt offline...:7peta:7peta
 
Last edited:

R5+1

Guest
Har du Michelin på bakhjulet också? Annars kan du få skapligt intressanta vägegenskaper.:)

Inte slitit ut bakdäcket än så det (Metzeler) får vackert sitta kvar.
Michelinen är Power Pure, som ju fått goda recensioner här på SH. Det kostar mig dessutom en halv lägenhetshyra så är det inte bra skjuter jag en politiker! :kulspruta (bra för att avreagera sig, vem saknar en lögnhals liksom)

På vad sätt skulle det bli "intressant" då?
Har du personlig erfarenhet av att "blanda gummi"?
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Inte slitit ut bakdäcket än så det (Metzeler) får vackert sitta kvar.
Michelinen är Power Pure, som ju fått goda recensioner här på SH. Det kostar mig dessutom en halv lägenhetshyra så är det inte bra skjuter jag en politiker! :kulspruta (bra för att avreagera sig, vem saknar en lögnhals liksom)

På vad sätt skulle det bli "intressant" då?
Har du personlig erfarenhet av att "blanda gummi"?

Det satt olika däck fram och bak på min TRX när jag köpte den som gjorde att den betedde sig skitkonstig, man fick bryta in den i svängarna osv. men det upphörde så fort jag bytte däck fram och bak.:)
 

R5+1

Guest
Det satt olika däck fram och bak på min TRX när jag köpte den som gjorde att den betedde sig skitkonstig, man fick bryta in den i svängarna osv. men det upphörde så fort jag bytte däck fram och bak.:)

De kanske var olika gamla...?
Mina Metzelers är från förra våren så åldersskillnaden lär inte vara märkbar för en amatör som jag. Tror inte jag märker nån skillnad alls förrän jag kör på bana nästa gång.

Fasen, nu vill jag spamma! Känner att jag halkar in på beteendet i så många andra trådar. Men nu kommer jag inte på nåt!
Typiskt! Får moona tills vidare då: :arsele
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
På vad sätt skulle det bli "intressant" då?
Har du personlig erfarenhet av att "blanda gummi"?

Olika tillverkare har olika profiler på däcken (vissa är spetsiga och andra är mer runda) och om profilerna ser allt för olika ut så blir egenskaperna rätt intressanta, minst sagt. :gnissla:näsblod
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
De kanske var olika gamla...?
Mina Metzelers är från förra våren så åldersskillnaden lär inte vara märkbar för en amatör som jag. Tror inte jag märker nån skillnad alls förrän jag kör på bana nästa gång.

Nä, det var olika sort, Pilot road i bak och Pilot sport i fram, och jag tror att dom var ganska jämngamla, för det var torrsprickor i både bak och framdäck.:D

Hur länge har du kört hoj?:)

Fasen, nu vill jag spamma! Känner att jag halkar in på beteendet i så många andra trådar. Men nu kommer jag inte på nåt!
Typiskt! Får moona tills vidare då: :arsele

Ja, då har du kommit till rätt ställe, ffa. om du ska moona.:D:D
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
De kanske var olika gamla...?
Mina Metzelers är från förra våren så åldersskillnaden lär inte vara märkbar för en amatör som jag. Tror inte jag märker nån skillnad alls förrän jag kör på bana nästa gång.

Fasen, nu vill jag spamma! Känner att jag halkar in på beteendet i så många andra trådar. Men nu kommer jag inte på nåt!
Typiskt! Får moona tills vidare då: :arsele

Här försöker gentlemännen (host harkel spott ähum :D) att hjälpa dig å vad händer, du visar akterkastellet.

Du blir aldrig en fin kvinna.....:glömdet
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top