Skriv-vad-du-vill-tråden

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Borde jag känna mig träffad här eller ska jag helt enkelt bara :glömdet ? :va

B. Londie inside :tuttar

Vad gäller att tjänstgöra eller jobba, skit samma, bidraget är detsamma oavsett. Frågan är om det är värt att återgå till privat sektor, jag kanske får ännu mer att göra då? Ve och fasa. Muppa sig är ingen lättsam sysselsättning. :gnissla Ses på andra sidan helvetet. :död Spammandet är sällsynt numera. Skönt va?!? :näsblod

Kan vara mig han syftar på då jag valde att bryta pappaledigheten två veckor för att gå utbildning.....

En vecka för att skjuta tung kulspruta 12,7mm och en vecka när jag och min lille fänrik fick låna en skolbåt och bränna runt i 25 knop i strålande solsken och obefintliga vindar en vecka..... Guuuud vad det var jobbigt att "jobba" då :D:yoparty:rolleyes::arsele

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Kan vara mig han syftar på då jag valde att bryta pappaledigheten två veckor för att gå utbildning.....

En vecka för att skjuta tung kulspruta 12,7mm och en vecka när jag och min lille fänrik fick låna en skolbåt och bränna runt i 25 knop i strålande solsken och obefintliga vindar en vecka..... Guuuud vad det var jobbigt att "jobba" då :D:yoparty:rolleyes::arsele
Haha, du är som du är, raring. :kiss

Själv ska jag plugga på halvtid, distans, i två år. På min fritid. Hur dum får man bli egentligen?!? :brinnerup

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Något! ;) Mest nöjd när hon fick reda på att vi drar på lördag! :)

Impad över att storjunis kunde hålla sig från att berätta! ;)

Hoppas ni får det bäst och hälsa di smau.:krama

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
gick upp en timme för tidigt idag...glömt att ställa om klockan till svensk tid...åja...

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
De e inte dumt de, ska återgå till pluggandet när jag kommer hem.

Minns Maslows behovstrappa; kunskap för sitt egenvärde..

Just de, Goooooo moooorrrrronn
Jag håller egentligen med du, jag har ju velat göra den här utbildningen ett tag, men inte orkat och när jag nu kom in (5000 sökande på 180 platser) så är det bara att köra! :)

God är allt vad denna morgon INTE är för övrigt, jag har gjort en riktig tonårsförsovning och ska försöka bringa reda i den här torsdagen. :va

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Borde jag känna mig träffad här eller ska jag helt enkelt bara :glömdet ? :va

B. Londie inside :tuttar

Det var Da Fris jag syftade på. Vet nog ingen annan människa som skulle avbryta ledighet för att gå en utbildning å yrkets vägnar. :näsblod Å andra sidan så skulle jag nog också gjort det om jag haft samma yrke som honom... :brinnerup:D

:tungan

God är allt vad denna morgon INTE är för övrigt, jag har gjort en riktig tonårsförsovning och ska försöka bringa reda i den här torsdagen. :va
Ordning och reda? På den här torsdagen??? :va Kudden sitter fortfarande kvar på mitt huvud. :gnissla

Last edited:

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj

Ordning och reda? På den här torsdagen??? :va Kudden sitter fortfarande kvar på mitt huvud. :gnissla

Åhhh, detta som blir en bra dag ju..... :tummenupp

Hanna är hemma från jobbet då veckans uppgifter är klara, tar över ansvaret för de bägge terroristerna så att jag kan ägna dagen åt att smeka den åranscha Dräparen så att vi kommer bra överens på tävlingen på lördag :D

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Det var Da Fris jag syftade på. Vet nog ingen annan människa som skulle avbryta ledighet för att gå en utbildning å yrkets vägnar. :näsblod Å andra sidan så skulle jag nog också gjort det om jag haft samma yrke som honom... :brinnerup:D

:tungan

Jag vet nog en till och vem har pratat om ordning?!? :va

Åhhh, detta som blir en bra dag ju..... :tummenupp

Hanna är hemma från jobbet då veckans uppgifter är klara, tar över ansvaret för de bägge terroristerna så att jag kan ägna dagen åt att smeka den åranscha Dräparen så att vi kommer bra överens på tävlingen på lördag :D

Att smeka något åranscht kan bara innebära sjukdom. :fakta Svår sjukdom. :3freak

Stig

medlem
Gick med
13 Mar 2008
Hoj
CBR 1000 -08 Hanse Vinse edt..
Kan någon förklara för mig varför vissa medlemmar skriver upp sina bandagar i sin signatur??

Ärligt talat vem fan bryr som andras bandagar?

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Kan någon förklara för mig varför vissa medlemmar skriver upp sina bandagar i sin signatur??

Ärligt talat vem fan bryr som andras bandagar?

Vem bryr sig om andra öht!?!? :va

Allvarligt, orka irritera sig. Vi tycker alla att olika saker är viktigt och det som definierar en, är totalt ointressant för en annan.

:kiss

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Tack tack och grattis själv, många fina slantar och erfarenheter blir det. Lång tid att vara borta hemifrån bara. :)

Joråseruatt, lite så e det, men när jag kommer tebax så ska jag läsa några kurser om jag har kikat på en längre tid, och då kommer jag att ha råd att bara jobba på halvfart...

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Jahopp, dagen började med montering av Tubliss både fram o bak på Dräparen, därefter gjordes GoPro:n redo, därefter packa all utrustning för att slutligen lasta bilen och släpet......

Nu fattas bara några timmars sömn innan vi rullar upp mot Nässjö/Eksjö imorgon inför lördagens 10h endurotävling.

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Jahopp, dagen började med montering av Tubliss både fram o bak på Dräparen, därefter gjordes GoPro:n redo, därefter packa all utrustning för att slutligen lasta bilen och släpet......

Nu fattas bara några timmars sömn innan vi rullar upp mot Nässjö/Eksjö imorgon inför lördagens 10h endurotävling.
Lycka till!! :yoparty

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...