Skriv-vad-du-vill-tråden

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
Nja, det där ska nog räknas som terapiarbete i så fall.:D Det märks däremot att hojen har levt ett hårt liv innan jag köpte den eftersom det är inte en enda kåpa som inte har sprickor...

Klart att det blir bra!:)

ja men då så...terapiarbete = ngr kalla öl i solen..fixa lite..knäcka nästa pilsner och sen så blire ju lunch..tja en pilsner till..det ska vara gött att leva..:D:tummenupp

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
ja men då så...terapiarbete = ngr kalla öl i solen..fixa lite..knäcka nästa pilsner och sen så blire ju lunch..tja en pilsner till..det ska vara gött att leva..:D:tummenupp

Man kan ju ta en pilsner i garaget medans man håller på.:) Dock inte hela tiden för då går det som när jag skulle koppla in bilradio på min första bil.:D:D

Det ska va gött å leva annars kan det kvitta, fiiiiiint å leva annars kan det kvitta...

Meckoholic

Vroom
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
KTM 640(såld), KTM 950sm -06 (såld), XR650R(såld), KTM 690 smc, cbr954rr (nuvarande)
förjävligt varmt ute, 29 gradar i skuggan här... för varmt för att åka?

serenada

käbbel
Gick med
6 May 2010
Hoj
babsan <3
är det någon som vet va det va för bilrace som kördes igår natt? är lite intresserad om det fanns filmer på tuben av detta, vi fick en rätt frän placering att titta ifrån :gummistänk på hojen :lycklig

edit: never mind, BC deltävling 3

Last edited:

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Lite dåligt med spam här idag. Är folk ute och åker utan mej igen! :mad

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
Det brukar ALLTID vara dåligt med spam på helgerna... Förresten, var det inte du som tyckte att det var för mycket spam tidigare i veckan?:va

MUHAHAHAHA jag dricker nu upp pluggen 30 åriga whiskey som jag köpte tillhan :köperennypåmåndag

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Det brukar ALLTID vara dåligt med spam på helgerna... Förresten, var det inte du som tyckte att det var för mycket spam tidigare i veckan?:va

Jag menade ju inte att det var något negativt. Då hade man ju nåt att läsa. :D

Förövrigt har jag en jobbarkompis som sysslar med voodo. Han loggar av och direkt så blir jag förskyld. Vad säger det egentligen? :va

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Jag menade ju inte att det var något negativt. Då hade man ju nåt att läsa. :D

Ahhh... Men då är det bara att titta in i morgon så ska det nog ha ordnat sig...:)

Förövrigt har jag en jobbarkompis som sysslar med voodo. Han loggar av och direkt så blir jag förskyld. Vad säger det egentligen? :va

Hmmmm... voodo säger du... Honom skulle jag behöva snacka med...:cdevil:cdevil:cdevil

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati