Skriv-vad-du-vill-tråden

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
På jobbet igen efter helgen... och denna vecka blir det fyra arbetsdgar... Jobbigt... :(
*bortskämd med trearbetsdagarperveckasveckor* :yoparty
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
På jobbet igen efter helgen... och denna vecka blir det fyra arbetsdgar... Jobbigt... :(
*bortskämd med trearbetsdagarperveckasveckor* :yoparty

Fan det är synd om dig... Ska du jobba hela fyra dagar denna vecka, hur ska du orka det?:tungan


OCH TROR NI INTE PÅ FAN ATT DET SKA REGNA IDAG MED? :mad: :mad: :huvet :huvet :huvet :6surkart
 
Last edited:

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Fan det är synd om dig... Ska du jobba hela fyra dagar denna vecka, hur ska du orka det?:tungan


OCH TROR NI INTE PÅ FAN ATT DET SKA REGNA IDAG MED? :mad: :mad: :huvet :huvet :huvet :6surkart

Ja det är faktiskt fruktansvärt synd om mig... Tihi... Egentligen är det ju inte det men när man jobbar 13-timmarspass så kan det kännas lite jobbigt med hela fyra dagar på jobbet under samma vecka... :rolleyes:

Tänk så här... Det blir bra väder på onsdag... :D
 

Bejbiluss

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2006
Ort
.
Hoj
.
13-timmarspass är inte nådigt... Det blir slitigt i längden! Men det är ju skönt med många lediga dagar oxå. :)

Ja det är faktiskt fruktansvärt synd om mig... Tihi... Egentligen är det ju inte det men när man jobbar 13-timmarspass så kan det kännas lite jobbigt med hela fyra dagar på jobbet under samma vecka... :rolleyes:

Tänk så här... Det blir bra väder på onsdag... :D

Är katt-tant i några dgr så nu har jag precis klivit upp efter att ha haft vääärldens varmaste katt-täcke i sängen. Men jädrar vad gosiga dem är! :)

Kollade ut och såg det gråa som täcker hela stan. Så nu blir det lite morgon-yoga, frulle och EV en prommis... Till bolaget. :D Och DIT kan man ju gå oavsett väder! :tungan Ikväll blir det bänkning framför teven för att kolla på Hipp Hipp med några vänner och dricka viiiin! Yay!
 
Last edited:

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
13-timmarspass är inte nådigt... Det blir slitigt i längden! Men det är ju skönt med många lediga dagar oxå. :)

Det går faktiskt förvånanstvärt fort med 13 timmar... Är ju sedan tidigare van med 12 timmar så det vart liksom ingen skillnad... :p
Plus att är man ledig fyra dagar per vecka o jobbar tre dagar per vecka (plus aldrig jobba helg) klagar man inte direkt över situationen... Hihi
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Säljes

En höft som är av ca 35 års modell, lite ont gör den men de blir säkert bättre med tiden. Lite smörning av lederna behövs säkert inom en snar framtid.
På köpet får man ett nyligen skadat vänster knä som är svullet och ömmar när man vrider och böjer de i vissa lägen. :näsblod
Säljes eller bytes till yngre skadefri moddel.

Ring ej då jag inte orkar svara men maila på

35årigreservdel@ontsomfan.se

:huvet Ja då har man jobbat och oja man har skadat sig igen, intressant natt denna natt (var de verkligen söndag natt egentligen???:näsblod )
Först blir man ramad av annan bil (inga skador mer än på bilen som tur var) sen en arg kille som ställer till de så lilla jag vrider knäet så de sprakade och lät så kollegan vart rädd. Ja vad mer åååå jo tro inte att man kan sova när man kommer hem heller :huvet nu orkar jag inte ligga i sängen och försöka längre....nån som vill byta säg gärna till jag pallar inte med detta mer.


:rolleyes: Så nu känns de SÅ mycke bättre :)
Åååå Pluggen de REGNAR ute :tungan du behöver inte beställa regn varje måndag ;) :lol
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Enda anledningen att det regnar idag är för att jag tog hojen till jobbet. Det är alltid så fort jag tar ut min hjälm ur lägenheten.
Jag är ledsen. :(
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Enda anledningen att det regnar idag är för att jag tog hojen till jobbet. Det är alltid så fort jag tar ut min hjälm ur lägenheten.
Jag är ledsen. :(

Äsch... Inte vara så nu...
Säkert inte ditt fel...
Det är ju PLUGGENS fel har vi konstaterat... :D
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Äsch... Inte vara så nu...
Säkert inte ditt fel...
Det är ju PLUGGENS fel har vi konstaterat... :D

Nej det ÄR mitt fel. Jag vet det.
Det är vetenskapligt bevisat. Regnet kommer som påslaget av en lysknapp så fort jag kliver utanför dörren med hjälm i hand. Kommer jag på att jag glömt nåt så slutar det när jag går in igen för att sedan återuppta på vägen ut.

Likadant imorse när jag drog till jobbet. Så fort jag kom fram så slutade det regna.
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Men VARFÖR vrider du knäet fel när du precis klarat dig ur en bilkrock? :va

Synd att det inte finns skrot-upplag för människor.... :näsblod

:rolleyes: tyckte de kändes lämpligt :näsblod

Fast de var nog mer så att killen vi skulle ha ur bussen inte ville som vi ville och därför trycktes kollegan och han förbi mej (liten tumult med knuffar och hot) och jag stod mer på vänster ben och snurrade runt för att inte tappa mitt grepp, och trotts detta så blir man så full i skratt pga att killen försökte provocera min kollega rätt duktigt men misslyckades totalt :lol
Väll ute ur bussen så fick jag höra när jag talade till killen att jag vara var ett fruntimer :skrämd de visste jag inte sen förut ;) och när han lämnade så fick vi höra att han skulle göra nå med våra mammor. :tummenupp kollegan och jag skrattade rätt gott redan då och önskade honom lycka till :lol
Han yra på lite till när han gick därifrån men de hände inte så mycke mer.
Kul med folk som ska provocera en men misslyckas så kopiöst :)
Sen måste man ju säga att man bli stolt över sin kollega som faktiskt inte lät sig provoceras :tummenupp

Enda anledningen att det regnar idag är för att jag tog hojen till jobbet. Det är alltid så fort jag tar ut min hjälm ur lägenheten.
Jag är ledsen. :(

:pannkyss de är knappas dit fel, du får gnälla på Pluggen han är nog mer skyldig till detta regn ;)
 
Last edited:

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Nej det ÄR mitt fel. Jag vet det.
Det är vetenskapligt bevisat. Regnet kommer som påslaget av en lysknapp så fort jag kliver utanför dörren med hjälm i hand. Kommer jag på att jag glömt nåt så slutar det när jag går in igen för att sedan återuppta på vägen ut.

Likadant imorse när jag drog till jobbet. Så fort jag kom fram så slutade det regna.

Nej, det är MITT fel. Jag är ledig idag och då regnar det alltid. Har varit så sen -92. Fast jag kan glädja er med att jag jobbar resten av veckan så ni kan se fram mot sol.
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Nej det ÄR mitt fel. Jag vet det.
Det är vetenskapligt bevisat. Regnet kommer som påslaget av en lysknapp så fort jag kliver utanför dörren med hjälm i hand. Kommer jag på att jag glömt nåt så slutar det när jag går in igen för att sedan återuppta på vägen ut.

Likadant imorse när jag drog till jobbet. Så fort jag kom fram så slutade det regna.

:) Regnade de i morse :va inte när jag åkte hem vid 0630 iallfall.

Hörru du du jag tror minnsan jag möte dej i Aspuden på hoj i går eller om de var på lördagen när jag skulle till jobbet...
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
:) Regnade de i morse :va inte när jag åkte hem vid 0630 iallfall.

Hörru du du jag tror minnsan jag möte dej i Aspuden på hoj i går eller om de var på lördagen när jag skulle till jobbet...

Är man i IT-branschen så är "imorse" vid 09 snåret :D

Det var inte jaaaag :D Lördag var jag nästgårds och kom inte hem förräns igårkväll. Och då åkte jag inte i Aspudden vad jag vet iaf :)
Bor på åsen så jag brukar inte snurra därnere så mycket :tuttar
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Ja det är faktiskt fruktansvärt synd om mig... Tihi... Egentligen är det ju inte det men när man jobbar 13-timmarspass så kan det kännas lite jobbigt med hela fyra dagar på jobbet under samma vecka... :rolleyes:

Tänk så här... Det blir bra väder på onsdag... :D

Aahh.. Jobbar du trettontimmars pass så var det ju värre, då har du ju gjort hela veckan på dina tre dagar...:)

Men jag vill ha bra väder idag ju; det är ju ingenting på Rörken på onsdag ju.:gnissla
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Nej det ÄR mitt fel. Jag vet det.
Det är vetenskapligt bevisat. Regnet kommer som påslaget av en lysknapp så fort jag kliver utanför dörren med hjälm i hand. Kommer jag på att jag glömt nåt så slutar det när jag går in igen för att sedan återuppta på vägen ut.

Likadant imorse när jag drog till jobbet. Så fort jag kom fram så slutade det regna.

Fan jobbigt det där...
Inte så att det finns spindelbo i din hjälm så du dödar massa sådana för att få med hjälmen??? ;)
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top