Skriv-vad-du-vill-tråden

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Inte bara sossar åker, utan hela moderatpackborgarbrackeöverklasssvinen oxå.. :yoparty



Inte bara sossar åker, utan hela moderatpackborgarbrackeöverklasssvinen oxå.. :yoparty :arsele


Blev du så rädd av tanken att du har börjat stamma även när du skriver !

:arsele

Det där med dumma folk och politiker var en fin tanke.
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Nu har jag varit i världens ände.........Åkersberga......fy vad det känns långt bort ! ;)

Typ som Månen men med skillnaden att där sitter inte kratrarna i nyllet på invånarna!:D

Duckar satan
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Bör man berätta för sin killkompis att man har fått lite mer känslor för honom än enbart vänskapliga? Vet inte varifrån dessa kommer ifrån heller, känns mest bara förvirrande.. Tur att vi bor så långt ifrån varandra, för det bästa är nog bara att strunta i det hela..Eller?
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Bör man berätta för sin killkompis att man har fått lite mer känslor för honom än enbart vänskapliga? Vet inte varifrån dessa kommer ifrån heller, känns mest bara förvirrande.. Tur att vi bor så långt ifrån varandra, för det bästa är nog bara att strunta i det hela..Eller?
När det gäller killar kan man inte förstöra någonting.
Så på med lite heta underkläder under skinnstället.
Bjud han på en hojtur och berätta att du vill ha han där och nu.
Funkar det så perfekt och inget mer att diskutera.

Funkar det inte så är det bara säga "oh well, det var värt ett försök" sen fortsätter du prata med honom som om ingenting har hänt.
Killen kommer att fortsätta vara din vän ändå. Han kommer inte att lägga någon större vikt vid ditt misslyckade uppraggningsförsök.
Vi funkar så...:tummenupp
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
När det gäller killar kan man inte förstöra någonting.
Så på med lite heta underkläder under skinnstället.
Bjud han på en hojtur och berätta att du vill ha han där och nu.
Funkar det så perfekt och inget mer att diskutera.

Funkar det inte så är det bara säga "oh well, det var värt ett försök" sen fortsätter du prata med honom som om ingenting har hänt.
Killen kommer att fortsätta vara din vän ändå. Han kommer inte att lägga någon större vikt vid ditt misslyckade uppraggningsförsök.
Vi funkar så...:tummenupp

Känns som jag borde skriva i kärlekstrubbeltråden ist, haha..
Grejen är den att jag hade chansen att ligga med honom i helgen, men jag ville inte..Förvirrande va? Ska det bli nått, så vill jag inte att det ska börja med ett jäkla fylleknull..Tror faktiskt att han gillar mig med, och det är nog det som är skrämmande. Jag VILL INTE tycka om någon just nu. Vill definitivt inte paja vår vänskap heller..
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top