Prillan73
Lagom e bäst.....
Nååårjee kan de va nått??
Där e det ju fint.....
Nååårjee kan de va nått??
Fan att Swedie tagit bort ogillaknappen...![]()
Hahaha, va ere för fel på snöööööö![]()
Hahaha, va ere för fel på snöööööö![]()
Jahopp...
Massor med fel på snö... det är halt, det är jobbigt att skotta, det blir kallt så man måste på med en massa kläder osv osv osv... plus att så länge det är snö så är det inte hojsäsong... usch.
DET VAR VÄL FAEN PÅ TIDEN!!
![]()
Skäms på sej! Försvinna sådär.![]()
Tycker du?
Kan jag väl aldrig tänka mig...![]()
Äntligen är Mannen, Myten, Legenden tillbaka..
Nu kan man ju äntligen få lite mothugg när det är Måndag,
och när jag skriker AIK, när de vinner över det andra sthlms laget..![]()
Nu måste jag gått och blivit både döv och blind, solna ligger väl för fan inte i Stockholm?Sen vad gäller hockey så vetefan om jag orkar bry mig längre...
![]()
Det är långt kvar på säsongen.. In med Nilsson, få Ragnarsson tillbaka, sedan kan vi se. Dock måttligt imponerad av valet av målvakt, men nåväl.. Det är ju så DIF brukar göra (se: Tellqvist, Wesslau mfl).
Jag är inte orolig för spelet, det som gör att jag inte orkar bry mig är allt drägg på derbyt som förstörde hela matchen INNAN den ens hade börjat...Största problemet på målvaktssidan är att DIF miste sin målvaktstränare inför den här säsongen, och jag tycker att Riddarn gjorde ett bra jobb förra säsongen, och iaf. jag kände mig tryggare när spelade än när Wesslau spelade...
Jadu killen, spana in vår målvaktssida då, Bjurling och Svedberg, knappt bättre än Korhonen och Sperle, blir nog tufft denna säsong för mina killar![]()
Som jag sa, jag är inte orolig för spelet, jag ÄR däremot orolig för drägget på läktarna, i det här fallet dfg...Dessutom så spöade ni ju Djurgården nyligen, eller hur?
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!