– TRÖST-ÄTA . äta (ngt) ss. tröst l. för att trösta sig; äv. abs. SvD 18 ⁄ 5 1973 , s. 10. Hon glor på tv och tröstäter godis. Sydsv. 26 ⁄ 9 2006 , s. B4. B
Källa: SAOB
Gick d inge bra???
Massa koner som står där jag ska köra.
Efteråt så skrek jag nästan åt instrukktören att det är krypkörningen jag har problem med, inte höghastighetsbanan som nu sket sej.
Kan få en chans till nästa vecka dock.
Massa koner som står där jag ska köra.
Efteråt så skrek jag nästan åt instrukktören att det är krypkörningen jag har problem med, inte höghastighetsbanan som nu sket sej.
Kan få en chans till nästa vecka dock.
Ta det lugnt med kanelbullarna....![]()
Nä Mlcke, det är nu när säsongen snart e slut som man får äta kanelbullar igen.... jag har gått upp i vikt senaste månaden så det går knappt att få upp fötterna på fotpinnarna för skinnstället protesterar... igår upptäckte jag att min supernice hjälm blivit för liten... eller sväller huvet av att man äter bullar tro...... ??(på väg mot fläskhög)
Pia, Pia, det är nu gymtiden börjar för att vara i form till vårenSka man smälla i sig massa kanelbuller får man ju bo på gymmet
![]()
Shopping!!!
Tydligt att du har rätt, får börja mitt nya gymliv, det är inte en dag försent... har knappt aldrig varit där... får gå dit när ingen ser hur tafflig jag är med apparaterna... skulle behöva en alldeles egen PT
är pluggis hemma nu och strejkar ??
Nä Mlcke, det är nu när säsongen snart e slut som man får äta kanelbullar igen.... jag har gått upp i vikt senaste månaden så det går knappt att få upp fötterna på fotpinnarna för skinnstället protesterar... igår upptäckte jag att min supernice hjälm blivit för liten... eller sväller huvet av att man äter bullar tro...... ??(på väg mot fläskhög)
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!