Skriv-vad-du-vill-tråden

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
– TRÖST-ÄTA . äta (ngt) ss. tröst l. för att trösta sig; äv. abs. SvD 18 ⁄ 5 1973 , s. 10. Hon glor på tv och tröstäter godis. Sydsv. 26 ⁄ 9 2006 , s. B4. B
Källa: SAOB

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Gick d inge bra???

Massa koner som står där jag ska köra. :(
Efteråt så skrek jag nästan åt instrukktören att det är krypkörningen jag har problem med, inte höghastighetsbanan som nu sket sej.
Kan få en chans till nästa vecka dock.

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Massa koner som står där jag ska köra. :(
Efteråt så skrek jag nästan åt instrukktören att det är krypkörningen jag har problem med, inte höghastighetsbanan som nu sket sej.
Kan få en chans till nästa vecka dock.

Men herregud, det är ju livsfarligt att ställa ut koner i vägen, det borde de fatta!!! :mad:

Hoppas du får ny chans nästa vecka och att de städat bort konerna tills dess! :)

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
Lite kvälls bilder från stan..

icpd3m.jpg

1zlro9c.jpg

250m1x3.jpg

:banana:banana

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Honda VTR 1000 2006, Såld Yamaha YZF 1000R ThunderAce,
Ta det lugnt med kanelbullarna....:rolleyes:

Nä Mlcke, det är nu när säsongen snart e slut som man får äta kanelbullar igen.... jag har gått upp i vikt senaste månaden så det går knappt att få upp fötterna på fotpinnarna för skinnstället protesterar... igår upptäckte jag att min supernice hjälm blivit för liten... eller sväller huvet av att man äter bullar tro...... ??:va (på väg mot fläskhög)

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Nä Mlcke, det är nu när säsongen snart e slut som man får äta kanelbullar igen.... jag har gått upp i vikt senaste månaden så det går knappt att få upp fötterna på fotpinnarna för skinnstället protesterar... igår upptäckte jag att min supernice hjälm blivit för liten... eller sväller huvet av att man äter bullar tro...... ??:va (på väg mot fläskhög)

Pia, Pia, det är nu gymtiden börjar för att vara i form till våren :D Ska man smälla i sig massa kanelbuller får man ju bo på gymmet :rolleyes:

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Honda VTR 1000 2006, Såld Yamaha YZF 1000R ThunderAce,
Pia, Pia, det är nu gymtiden börjar för att vara i form till våren :D Ska man smälla i sig massa kanelbuller får man ju bo på gymmet :rolleyes:

Tydligt att du har rätt, får börja mitt nya gymliv, det är inte en dag försent... har knappt aldrig varit där... får gå dit när ingen ser hur tafflig jag är med apparaterna... skulle behöva en alldeles egen PT

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Tydligt att du har rätt, får börja mitt nya gymliv, det är inte en dag försent... har knappt aldrig varit där... får gå dit när ingen ser hur tafflig jag är med apparaterna... skulle behöva en alldeles egen PT

Du får ha någon som visar första gången och lägger upp ett lämpligt program. Själv kör jag både gymmet och klasser. Perfekt kombo.

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
Alla är gamla:Laverda, Kawa,Honda, Ducati, HD,

Ett ställ i strech kanske.....:gnissla

Eller var vågad , Tjacka ett Dyrt,fint ställ i en (1) storlek mindre ... Så har du ett mål över vintern med träningen :banana

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...