Skriv-vad-du-vill-tråden

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Morn morn.. :D

Nu är 2:a advent överstökat också. :tummenupp
Dax för nästa lussebak snart, då alla upptäckt att det finns lussekatter hos oss på Söndagar.. :död

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Ja för alla som varit pappalediga vet ju att det är = semester :tuttar

Vad är alternativet då? Att ta semester och hoppas på att man är barnfri?

Nej, har man skaffat barn så är pappaledighet precis lika mycket ledigt som om jag tog semester. ;)

Och med en fruga som har ett schema med mycket ledigheter så lär det bli en hel del hojåka 2011. :yoparty

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Det låter najs. :) Vi ska (skulle?) åka till Sharm El Sheikh (Egypten) och dyka i mitten av januari... :huvet

:skrämd

Du får helt enkelt bara inte se ut som en säl i vattnet..
Eller hajkäk överlag kanske man ska säga... :D

Det låter ju onekligen lite väl spännande med dom där hajattackerna men troligtvis så har dom nog plockat bort dom små hajarna
tills ni åker.. Det förtar ju lite av effekten att ha ett dykeldorado som turistattraktion när havet är fullt av hungriga hajar...

I Thailand med omnejd så har dom ju skrikit sig blåa
om mördarmaneter och annat skojsigt...
SUUUUPLIIIIIISEEEEE!
Dom har funnit där hela tiden, vissa år blir dom fler, vissa mindre
och dom är knappast dödliga om man inte bestämmer sig för att hoppa ner i ett stim av dom alt. har hjärtproblem eller är allmänt svag...

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Du får helt enkelt bara inte se ut som en säl i vattnet..
Eller hajkäk överlag kanske man ska säga... :D

Det låter ju onekligen lite väl spännande med dom där hajattackerna men troligtvis så har dom nog plockat bort dom små hajarna
tills ni åker.. Det förtar ju lite av effekten att ha ett dykeldorado som turistattraktion när havet är fullt av hungriga hajar...
Min älskling säger att det är för att tanterna har bristande hygien och luktar fisk som hajarna äter upp dem. :gnissla :rolleyes: Jag är inte säker på att jag är road av den sortens humor just nu.

Säl eller kassler, what's the difference liksom?!? I Kroatien blev jag kallad för förorening, kanske jag inte är så god hajmat då? :D

Thyg0d skrev:
I Thailand med omnejd så har dom ju skrikit sig blåa
om mördarmaneter och annat skojsigt...
SUUUUPLIIIIIISEEEEE!
Dom har funnit där hela tiden, vissa år blir dom fler, vissa mindre
och dom är knappast dödliga om man inte bestämmer sig för att hoppa ner i ett stim av dom alt. har hjärtproblem eller är allmänt svag...
Men visst är det fascinerande?!? Nästan som när det blir snökaos så fort det snöar i Sverige i november! SULPLAAAAJSSS! :va

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Min älskling säger att det är för att tanterna har bristande hygien och luktar fisk som hajarna äter upp dem. :gnissla :rolleyes: Jag är inte säker på att jag är road av den sortens humor just nu.

Säl eller kassler, what's the difference liksom?!? I Kroatien blev jag kallad för förorening, kanske jag inte är så god hajmat då? :D

Men visst är det fascinerande?!? Nästan som när det blir snökaos så fort det snöar i Sverige i november! SULPLAAAAJSSS! :va

Du så tråkig.. Det är ju den bästa humorn... :hihi

Förorening... :skrattaåt Helt underbart.. .

Ungefär som när jag försöker förklara att jag inte vill veta av några
föroreningar av min (perfekta) genpool när jag och frugan fixar ond liten dvärg..
Mitt påstående/krav/förklaring brukar dock inte uppskattas.. :va

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Det låter najs. :) Vi ska (skulle?) åka till Sharm El Sheikh (Egypten) och dyka i mitten av januari... :huvet

:skrämd

Jag kan fixa diverse saker som är producerade för att spränga saker under vattnet, jag lovar dig att det inte kommer finnas en enda fisk eller annan snorklande person närmare än 1000m efter "KABOOM"

Du får dock fixa sakerna över gränsen/genom flygets säkerhetskontroll själv...:D

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Vad har du gjort då?:va Har du käkat för mycket pepparkaksdeg?:D

Varit förskyld i en och en halv vecka. Förskylningen är borta men likt förbannat vaknar jag med halsont varje morgon. D:

Förövrigt: När kommer april?
[YOUTUBE-ID]XAYtinilywM[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...