Skriv-vad-du-vill-tråden

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
1 veckas ledighet avklarad, bara 4 veckor kvar nu.....

Det bästa är att jag hämta svägerskan på stationen igår vilket innebär att jag har personlig nanny hemma nu till vildarna. Undrar om det inte blir lite iskörning med hojen idag bara för detta :yoparty

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen...????????????

jag dåååååååååååååååååååååååååå ??? hallllåååååååååå.....

jag som varit sååååå snäll idag...:krama:):):):gnissla

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej gulle på dig med...
:tungan:yoparty:banana

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Nä, det kan du inte, du kan vålda tills det släpper på riktigt, eller tills en säkring går...:fakta Jag läste förut att dom nya bilarna med alla dessa finesser gör att folk blir slarvigare när dom kör, det stämmer nog ganska bra... Förvörigt undrar jag hur fan folk tänker när dom ligger upp i arslet på en när det är snorhalt?

FREDAG!:yoparty:yoparty:yoparty

Pröva med en merca som inte har gaswire.. Du kan gasa dig så jefla blå du vill.. späjllet öppnas inte mer för det..

Ja det klart som faen dom kör värre.. dom har ju elektroniken som tänker åt dom.. Då kan dom ju sms:a, facebooka och gud vet allt i 110km/h... Bromsarna måste ju ha blivit bättre med antisladden också... så då kan man ligga 2½m bakom i 90 blås.. :hihi

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Pröva med en merca som inte har gaswire.. Du kan gasa dig så jefla blå du vill.. späjllet öppnas inte mer för det..

Ja det klart som faen dom kör värre.. dom har ju elektroniken som tänker åt dom.. Då kan dom ju sms:a, facebooka och gud vet allt i 110km/h... Bromsarna måste ju ha blivit bättre med antisladden också... så då kan man ligga 2½m bakom i 90 blås.. :hihi

Så du menar att du har "Fly-by-wire" på gasen då?:va Det går nog komma in i en situation i för hög fart för det...

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Så du menar att du har "Fly-by-wire" på gasen då?:va Det går nog komma in i en situation i för hög fart för det...

Jaja, för faen.. Farsan har det på bromsen t.o.m..
Jojo, det klart att det går att köra rakt ut i en kurva om du kommer
i tillräckligt hög fart.. :tungan
Jag menade att försöka få sladd genom att trycka pelle i botten och vrida på ratten har noll och ingen effekt.. JUH!

:hihi

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Lite småkul reklamtrick av BMW... :D

Vill minnas att det gjordes ett test med subliminal reklam på en biograf för att få besökarna att köpa mer dricka och popcorn.
Försöket misslyckades dock då det var fler som blev irriterade på att det såldes dricka/popcorn och avstod från att handla än vad det var som blev sugna på att köpa mer... :D Svårt med reklam ibland. :tungan

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
raaaaaap....cognac farmberade rådjursbiffar..julkladdkaka till efterrätt...paltkooma i soffan..

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
yeees..snart underbara måååndag igen...2 dagar kvar till

S
E
M
E
S
T
E
R

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
yeees..snart underbara måååndag igen...2 dagar kvar till

S
E
M
E
S
T
E
R

Det är till att vara ledig. :p Men det ska jag också vara. Ledig i mellandagarna. Tio dagar slappa! :Rockbanan Har även mellandagarna på mej att handla julklappar. Julen firas den 1 Januari i detta hus... Blir ingen jul iår!

Onsdag blir det jobba däremot! Bidde inte Trelleborg på tisdag utan blev onsdag... Är inte lastbil och släp jag ska köra upp heller utan vanlig bil och tungt släp. Vad synd att jag passerar Gränna på vägen. Blir man ju så illa tvungen att stanna och inhandla en årsranson av polkagrisar... :D

Förövrigt: Ischoklad!

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Det är till att vara ledig. :p Men det ska jag också vara. Ledig i mellandagarna. Tio dagar slappa! :Rockbanan Har även mellandagarna på mej att handla julklappar. Julen firas den 1 Januari i detta hus... Blir ingen jul iår!

Onsdag blir det jobba däremot! Bidde inte Trelleborg på tisdag utan blev onsdag... Är inte lastbil och släp jag ska köra upp heller utan vanlig bil och tungt släp. Vad synd att jag passerar Gränna på vägen. Blir man ju så illa tvungen att stanna och inhandla en årsranson av polkagrisar... :D

Förövrigt: Ischoklad!

1:a Januari?:va

*BigRed*

Classic Rockin' Christmas Rules!!
Gick med
21 Nov 2010
Hoj
Gixxer 1K K1 Big Red Santa Edition
Ahhrghhh...skrivit så jeffla mkt scheisse ida' så jag orkar inte me mig själv mera... Hehe DET totalt omöjligt, bara skojjsar te de litegranna. NUU ska JAG bara ta en Dansk-sportdryck till (Tybyrg) sen på tangentbordet som igel igen, ONE MORE TIME!! Adjöken Everybooty... :D

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...