Skriv-vad-du-vill-tråden

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Frågan är ju bara om lillknoddisen orkar vara med pappa hur länge som helst :D:D:D:D:D

Haha,, ni får tro vad ni vill.

Min lillknodd älskar sin far..
Och hon är redan en riktig AIK:are.. :yoparty
Ingen adoption tillåts!:banana

Bambi

En liten ängel med glorian på sned ....
Gick med
29 Aug 2007
Hoj
Hojlös
Nä, det finns ju gränser innan det krävs lite mer intelektuell stimulans... Ni får nog ta och addoptera ungen...:D

E du galen människa?? Adopetera hans unge?? Nej du.. det tror jag inte.. :D:D:D

Haha,, ni får tro vad ni vill.

Min lillknodd älskar sin far..
Och hon är redan en riktig AIK:are.. :yoparty
Ingen adoption tillåts!:banana

Menade ju inte din lillknodd.. Hon har ju en normal pappa .. (eller ja.. normal och normal men mer än Tobbe iallafall :D)
Men duuuuuuu.. AIK:are??? Nä.. ta och byt lag *HIHI*

Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
E du galen människa?? Adopetera hans unge?? Nej du.. det tror jag inte.. :D:D:D

Tänkte inte på det...:D

Menade ju inte din lillknodd.. Hon har ju en normal pappa .. (eller ja.. normal och normal men mer än Tobbe iallafall :D)
Men duuuuuuu.. AIK:are??? Nä.. ta och byt lag *HIHI*

Precis, du hittar inte aik och normal i samma mening.:fakta

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Ursäkta mig, men här måste jag lämna in en protest. En KÅTEÄMM kan ALDRIG vara porrig. :zpy

:fakta

Vad FAN har du för alarmprogram som plingar till så fort någon skriver det minsta bra om en åransch moppe :confused:

Tycker fröken ska sadla hypermuttan, Damma och spikdäcken och komma ner och ha lite roligt på isen...

Precis, du hittar inte aik och normal i samma mening.:fakta

Of fy fasen, det skulle bli något för Mensa att knäcka :D

Last edited:

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Nyårsafton imorron....

Vad ska ni göra?

Vad ska ni äta? :)

Ja tanken var ju att jag och frugan skulle till några kompisar men det ser ut att skita sig duktigt... Frugan hostar upp lungorna för 5-6-7 dagen och jag känner mig duktigt hänging, ont i halsen, snuvig och har eventueltl en liten feber jävel på väg.. :(
Så för övriga gästers skull så lutar det nog åt att sitta hemma och snora.. Iofs med frugan så det är ju lite trevligt.. Men ändå..

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
ÅÅååå sista jobbardagen för året, sedan ledig i fyra dar...

Nyårsfest hos kollegorna Jane och Andy, kommer att bli sååååååååå skoj!!!!!!

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
trevlig midsommar...

ska starta förberedelserna inför middagen ikväll..mumsi mums..

hoppas på ett riktigt djävligt slut och ett ännu värre nytt år till er alla..

*BigRed*

Classic Rockin' Christmas Rules!!
Gick med
21 Nov 2010
Hoj
Gixxer 1K K1 Big Red Santa Edition
Äre nån som undgått varför PizzaKingen varit så tystlåten lately?! Han har nämligen fullt upp me steamin' hot älskog i sängkammaren me sin flong nya kärlek, "Feta Foxyga Ladyn"!! :D Scheisse-licious don't U think, hahahahaha. Läs:jävlar va fult åbäke, men priceless. :tummenupp

MTT Turbine SuperBike – $150,000!!
Not only is this motorcycle expensive, it’s also extremely fast. This bike, also known as the Y2K Turbine Superbike, is the Guinness World Record holder for the “Most Powerful Motorcycle Ever to Enter Series Production”. The turbine engine in this one is made by Rolls Royce and is capable of over 300hp. The motorcycle also boasts carbon fiber fairings, a rear mounted camera with LCD color display, forward-and rear-looking radar detector with laser scrambler, one touch “Smart Start” ignition, and many other cool gadgets. This bike seams to be pretty popular in Hollywood. It starred in the movie “Torque” and even Jay Leno owns one!

Bifogat

• pizzaräsern_2011.jpg
    pizzaräsern_2011.jpg
    13.6 KB · Visningar: 33
Last edited:

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
Äre nån som undgått varför PizzaKingen varit så tystlåten lately?! Han har nämligen fullt upp me steamin' hot älskog i sängkammaren me sin flong nya kärlek, "Feta Foxyga Ladyn"!! :D Scheisse-licious don't U think, hahahahaha. Läs:jävlar va fult obäke, men priceless. :tummenupp

MTT Turbine SuperBike – $150,000!!
Not only is this motorcycle expensive, it’s also extremely fast. This bike, also known as the Y2K Turbine Superbike, is the Guinness World Record holder for the “Most Powerful Motorcycle Ever to Enter Series Production”. The turbine engine in this one is made by Rolls Royce and is capable of over 300hp. The motorcycle also boasts carbon fiber fairings, a rear mounted camera with LCD color display, forward-and rear-looking radar detector with laser scrambler, one touch “Smart Start” ignition, and many other cool gadgets. This bike seams to be pretty popular in Hollywood. It starred in the movie “Torque” and even Jay Leno owns one!

även en blind bagare kan hitta ett frö..kanske lite transportskadat frö med lite psykosociala problem :rofl :rofl

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Har 2 nya tvättställ om det är någon som vill ha? Dumt o slänga... Men orkar inte ha dom liggandes hemma! Varsegod

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...