Skriv-vad-du-vill-tråden

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELG...nu e det HEEEEEEEEEEEEEEELG....:Bugar:Bugar:banana:banana:banana

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Fredag. Underbart! Vin till maten, Calvados till kaffet, somna i soffan och vakna i en pöl av eget dregel. :)

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Fredag. Underbart! Vin till maten, Calvados till kaffet, somna i soffan och vakna i en pöl av eget dregel. :)

hahahahahahahahahhaha....yes that´s the plan...:rofl :rofl

Shiit vilket drag det är här inne....inte ens ett fredagsinlägg från pluggo...e han sjuker månne ?????

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Åhhh... Äntligen FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDAG... I helgen blir det att kasta databord och formatera om hårddisken på nya datorn...

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Skål på er, här är det fredagsbärs efter en kämpig dag innehållandes bad i simhallen med David efterföljt av lunch och 2 timmars lunchvila... för oss båda. :)
Frugan hade stand by så hon tog hand om Gustav... life is sweeeet! :)

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Jag undrar varför vissa som har förhållande måste hålla på och "pluttinutta" offentligt... Det är ju tamejfan så att man håller på spy, (offentligt pluttinuttande utlöser KRAFTIGA kräkreflexer hos mig)...:fakta

Last edited:

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag undrar varför vissa som har förhållande måste hålla på och "pluttinutta" offentligt (på t.e.x. FB): På väg hem från min älskade, ...timmar tills jag med säkerhet är i min älskades famn, ...sitter på ett tåg på väg mot kärleken, ...besöka ***** å sen e det bara jag å kärleken resten av ledigheten, ...lite spring på stan, sen blir det kaffe med kärleken innan.. På väg hem till kärleken efter... Och på den vägen fortsätter det, är dom så jeffla osäkra på sina förhållanden eller vad är det frågan om?:va Det är ju tamejfan så att man håller på spy, (offentligt pluttinuttande utlöser KRAFTIGA kräkreflexer hos mig)...:fakta

jag håller med..man blir bara förbannad..förbannad..:mad::mad::mad:

och värst är thyg0d...han värmer upp frugan på fejjan för att ha lätt access till godisbutiken..man blir illamående..:mad:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
jag håller med..man blir bara förbannad..förbannad..:mad::mad::mad:

och värst är thyg0d...han värmer upp frugan på fejjan för att ha lätt access till godisbutiken..man blir illamående..:mad:

Förbannad-förbannad? Och har han access från balkongen?:va Men allvarligt, har du aldrig reagerat när folk går på stan och ser ut som att dom försöker käka upp varandra?

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
Förbannad-förbannad? Och har han access från balkongen?:va Men allvarligt, har du aldrig reagerat när folk går på stan och ser ut som att dom försöker käka upp varandra?

precis och efter 1år tillsammans så håller dom säkert inte ens varandra i handen längre när de är ute på stan. säkert nykära du sett, brukar vara ett jävla sliskande mellan såna. ibland ser det ju ut som om man med lite tur kan få se lite liveporr, på tex kungsgatan i bästa rusningstid.

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
precis och efter 1år tillsammans så håller dom säkert inte ens varandra i handen längre när de är ute på stan. säkert nykära du sett, brukar vara ett jävla sliskande mellan såna. ibland ser det ju ut som om man med lite tur kan få se lite liveporr, på tex kungsgatan i bästa rusningstid.

Ja, inte långt ifrån iaf... Men vissa som beter sig så har varit ihop länge (en del jag känner håller på så) så det kan inte vara hela sanningen...

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
Ja, inte långt ifrån iaf... Men vissa som beter sig så har varit ihop länge (en del jag känner håller på så) så det kan inte vara hela sanningen...

Då är det nog bara en fasad utåt, såvida du inte vet hur de beter sig hemma också vill säga :D

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...