Skriv-vad-du-vill-tråden

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Nu sitter dom nya däcken på hojen :yoparty
Men nu är det storm över skåne och inte väder precis att ut och köra :gnissla hoppas bara att det är bättre väder i morgon
:7peta Vad har vi sagt om det där med att köra när det blåser?!? Har vi i nte klarat av det ämnet förut?!? :gnissla Här nere i vilda södern får man aldrig köra om man bryr sig om att det blåser... :huvet (fast jag kan hålla med om att det är lite väl... vi får hoppas på lite lugnare väder nästa måndag... på Knudan)
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Det är ju bara för att ni har en massmördare lös där uppe som roar sig kungligt på söndagarna :D

Ja det måste vara någon svårt sjuk människa som seriestampar spindlar på söndagar, det verkar som om den personen har varit nere hos er och gästspelat också, det verkar som att någon har spelat borrtamatch...:mad:
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
:7peta Vad har vi sagt om det där med att köra när det blåser?!? Har vi i nte klarat av det ämnet förut?!? :gnissla Här nere i vilda södern får man aldrig köra om man bryr sig om att det blåser... :huvet (fast jag kan hålla med om att det är lite väl... vi får hoppas på lite lugnare väder nästa måndag... på Knudan)

Nästan storm och regn som inte verkar komma från himlen utan från sidan är inte precis något väder som jag längtar efter att köra hoj i :D

(håller tummarna att det inte är stormvarning klass 2 som nu nästa måndag)

Ja det måste vara någon svårt sjuk människa som seriestampar spindlar på söndagar, det verkar som om den personen har varit nere hos er och gästspelat också, det verkar som att någon har spelat borrtamatch...:mad:

Och satan vad som spelar :mad: :mad: och viftar med armar och ben så att det stormar om dom :huvet
 
Last edited:

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxern såld :(
Jodå..nu har man cyklat hem i fullkomligt ösregn och motvind. Är pisseböt och sur som ett bi. fan va less jag är på detta skit vädret..är det höst eller sommar:va
Så nu vet ni:rolleyes:
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Ja det är ett knepigt jävla väder, antingen är det hett som i helvetet eller så regnar det... Kan det inte bara vara 17-22° och uppehåll.?:va
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Håller på med Samsungs nya utomhusreklam.
Suger buffelballe kan jag säga !:huvet :mad:
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Nu sitter dom nya däcken på hojen :yoparty
Men nu är det storm över skåne och inte väder precis att ut och köra :gnissla hoppas bara att det är bättre väder i morgon

:näsblod Själv vart jag duschad när jag åkte till jobbet vid 18 tiden och dränkt på vägen hem nu vid 0330 :huvet en llliiittteeennn våg som nådde lilla mej till axlarna :näsblod trodde hojen skulle dö mitt i allt vatten :mad:
Men jag klarade mej hem men man ska inte påstå att man var torr någonstans :(

Nu är jag snart varm igen och då ska jag ner i min sköna säng :) Ha en skön dag i regnet alla ni andra :tungan :arsele :tuttar
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:fatta! :sissy

Man blir inte äldre än man gör sig.........................:) :pannkyss

:nicka jag kan bara hålla med :)

Ja det måste vara någon svårt sjuk människa som seriestampar spindlar på söndagar, det verkar som om den personen har varit nere hos er och gästspelat också, det verkar som att någon har spelat borrtamatch...:mad:

:D mmmmooohhhaaahhhaaaa jag vet vem :rolleyes: :tungan
 
Last edited:

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
:näsblod Själv vart jag duschad när jag åkte till jobbet vid 18 tiden och dränkt på vägen hem nu vid 0330 :huvet en llliiittteeennn våg som nådde lilla mej till axlarna :näsblod trodde hojen skulle dö mitt i allt vatten :mad:
Men jag klarade mej hem men man ska inte påstå att man var torr någonstans :(

Nu är jag snart varm igen och då ska jag ner i min sköna säng :) Ha en skön dag i regnet alla ni andra :tungan :arsele :tuttar


Alltså det är ingen vattenskoter du har! Så sluta surfa på vågorna när du ska hem :tungan :pannkyss
 

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Ort
Vallentuna
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
Med kraschad hoj och trasig kropp så tycker jag att det är helt okej väder nu..

Annars hade självmord varit ett alternativ sista veckan på semestern..:tummenupp
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:)

Kakan e på semester o har inte vart hemma på en månad:) Har du patrullerat mitt garage?? har det vart lungt?? Står mina 2hjuliga hjärtan kvar?? :) ??

:va Semester vet jag inte vad det är, men jag har tyvärr inte jobbat i området (dit garage) sen i maj :näsblod
Men i sep är jag tillbaka å håller ordning igen :)

Alltså det är ingen vattenskoter du har! Så sluta surfa på vågorna när du ska hem :tungan :pannkyss

:va tja de trodde jag inte heller förns i morse då den plogade igenom den sjön :lol
Men jag får byta till ett ljusare visir så jag ser också :lol

Med kraschad hoj och trasig kropp så tycker jag att det är helt okej väder nu..

Annars hade självmord varit ett alternativ sista veckan på semestern..:tummenupp

:va Men vad har du nu ställt till med? Man ska inte klota har jag hört.
Är du okej ?
 
Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Osportsligt :va nääää :D

Men verkar som du får montera skidor på hojen så att du kan åka vattenskidor :tungan

:D ja de känns så här nu ska jag erkänna :(
Varför kommer allt regn nu *suck*
Ingen annan som behöver lite :lol känns som vi fått nog nu :)
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top