Skriv-vad-du-vill-tråden

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Goooooooooood moooooooooooorning... :D

Sicken bra fest det blev igår.. O jag är inte bakfull.. :bonus

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Goooooooooood moooooooooooorning... :D

Sicken bra fest det blev igår.. O jag är inte bakfull.. :bonus

Ja det var riktigt nice även om jag inte var där så länge... fan vad ont i halsen jag fick av att försöka prata med folk igår.
Och inte bakis jag heller... kan ju bero på att jag drack skitdyr cola, kostade fan mer än bärs på happy hour.

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Ja det var riktigt nice även om jag inte var där så länge... fan vad ont i halsen jag fick av att försöka prata med folk igår.
Och inte bakis jag heller... kan ju bero på att jag drack skitdyr cola, kostade fan mer än bärs på happy hour.

Samma här då jag faktiskt var sjuk i veckan.. :( Ignorerade dock halsont med ganska bra resultat igår.. El så var det ölen som hjälpte till o ignorera det.. ;)

Men damn vad det tär på halsen att försöka snacka på ett ställe där man blir halvt döv av musiken.. ;)

Wiiiiiiiiiiiii, hur kul som helst igår! :)

Inte heller bakis....drack ju typ inget.......typiskt!

Jag försökte ju dricka dig under bordet.. Det gick sådär när jag bara hann få i dig två cider.. :tungan

God middag! Kul att du hade trevligt...:):tummenupp

Maten på stället vet jag inget om..
Jag i Izah var på Shanti o käkade innan.. :D

O jepp.. kul som fan.. :D

Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Samma här då jag faktiskt var sjuk i veckan.. :( Ignorerade dock halsont med ganska bra resultat igår.. El så var det ölen som hjälpte till o ignorera det.. ;)

Men damn vad det tär på halsen att försöka snacka på ett ställe där man blir halvt döv av musiken.. ;)

Jag försökte ju dricka dig under bordet.. Det gick sådär när jag bara hann få i dig två cider.. :tungan

Maten på stället vet jag inget om..
Jag i Izah var på Shanti o käkade innan.. :D

O jepp.. kul som fan.. :D

Det är många ställen som kör musiken åt helvete för högt för att kunna prata med folk...:va

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Det är många ställen som kör musiken åt helvete för högt för att kunna prata med folk...:va

Verkligen..
O det kändes som att vid typ tio elva så satte de på musiken högre än innan så då fick man verkligen börja skrika.. :/

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Verkligen..
O det kändes som att vid typ tio elva så satte de på musiken högre än innan så då fick man verkligen börja skrika.. :/

Verkar som att det var tur att jag inte dök upp, då jag inte hade hört ett enda dugg pga musiken. :gnissla Undrar hur ägaren tänker, ju högre volym desto mer dricker kunderna för dom kan inte prata med varandra? :rolleyes:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Verkar som att det var tur att jag inte dök upp, då jag inte hade hört ett enda dugg pga musiken. :gnissla Undrar hur ägaren tänker, ju högre volym desto mer dricker kunderna för dom kan inte prata med varandra? :rolleyes:

Så länge folk kan höra frågan :Ligga? så är det ju lugnt.. Men det kanske inte gick igår?

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Jahapp, så var det då måndag igen... Den här måndagen blir det iaf. inget arbete, den här måndagen blir det att skriva papper på nya jobbet... Skönt att det rör sig på NÅGOT plan...

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Gooooooooooooood mooooooooorning....
:D

Äsch.. Man behöver inte prata så mycket...
Man ska dricka spriiiiiiiiiiit... :tungan :banana:yoparty
;)

Last edited:
Nyheter
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska