Skriv-vad-du-vill-tråden

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Det tycker jag med... Tyvärr så får det bli så att jag tackar nej till det där jobbet eftersom det inte känns bra att det strular så förbannat...:(

Ta det med de som anställt dig, ställ dem mot väggen och fråga vad det är som strular och säg att du börjat känna att det hela inte verkar seriöst.
Det kan ju faktiskt finnas rimliga förklaringar.

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Ta det med de som anställt dig, ställ dem mot väggen och fråga vad det är som strular och säg att du börjat känna att det hela inte verkar seriöst.
Det kan ju faktiskt finnas rimliga förklaringar.

Förklaringen jag har fått är att dom inte har fått mina anställningspapper från Finland, anledningen till att jag börjar dra öronen åt mig är att det känns inte seriöst att det ska ta över en vecka att faxa anställningspapper från finland...

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Förklaringen jag har fått är att dom inte har fått mina anställningspapper från Finland, anledningen till att jag börjar dra öronen åt mig är att det känns inte seriöst att det ska ta över en vecka att faxa anställningspapper från finland...

Tråkigt för dig Pluggen.. :mad:
Jag skulle frågasätta rejält och försöka förhandla mig fram en bättre lösning än utgångsläget för allt strul som varit på vägen.. :)
Sen är ju jag säljare för den delen också.. :tummenupp
Och vi säljare är alltid oseriösa säger mina kunder.

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Gooooooo moooorron, jahapp, nu snöar de i Zugdidi me......
Märkligt att se snö på palmerna i parken....

Last edited:

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Nu har mäklaren varit här o försökt värdera vår lägenhet......svårt sa han!
Han gissa på ca 350 tusen mindre än vad de vill ha i ombildningen!

Jippiiiiii säger jag!! :tummenupp

Hänger inte riktigt med här. Värderas lägenheten till 350K mindre än vad föreningen vill ha i ombildning? Låter inte som ngt att jubla över...

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Hänger inte riktigt med här. Värderas lägenheten till 350K mindre än vad föreningen vill ha i ombildning? Låter inte som ngt att jubla över...

fattar inte heller såvida inte det är värderingen som blir grunden för ombildningen

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Tråkigt för dig Pluggen.. :mad:
Jag skulle frågasätta rejält och försöka förhandla mig fram en bättre lösning än utgångsläget för allt strul som varit på vägen.. :)
Sen är ju jag säljare för den delen också.. :tummenupp
Och vi säljare är alltid oseriösa säger mina kunder.

Nä, det var inte mycket annat att göra än att tacka nej till det jobbet...:( Känns det inte bra så måste man lyssna på sin gut-feeling, så enkelt är det... Dessutom så känns det inte så seriöst att det ska ta över en vecka att faxa över några jeffla papper..:(:( Men det känns inte roligt just nu...:(:död

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
fattar inte heller såvida inte det är värderingen som blir grunden för ombildningen

Betyder väl att lyan blir 350K billigare,,,:)

Nä, det var inte mycket annat att göra än att tacka nej till det jobbet...:( Känns det inte bra så måste man lyssna på sin gut-feeling, så enkelt är det... Dessutom så känns det inte så seriöst att det ska ta över en vecka att faxa över några jeffla papper..:(:( Men det känns inte roligt just nu...:(:död

Usch va tråkigt, men kanske bättre än att upptäcka det när du har varit anställd ett par månader......

Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Usch va tråkigt, men kanske bättre än att upptäcka det när du har varit anställd ett par månader......

Jo, det var ungefär så jag tänkte... Om det krånglar med att få fram ett anställningsbevis, vad blir nästa grej? Lönen? Anställningsformen? Det går bara inte att ta ett jobb med det utgångsläget...:(:(:död Trist, för jag ville verkligen att det skulle funka...:(

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Jo, det var ungefär så jag tänkte... Om det krånglar med att få fram ett anställningsbevis, vad blir nästa grej? Lönen? Anställningsformen? Det går bara inte att ta ett jobb med det utgångsläget...:(:(:död Trist, för jag ville verkligen att det skulle funka...:(

NU vet du ju åtminstone att du kan få ett nytt jobb, så de e väl bara att bryta ihop och komma igen....:krama

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Gooooooooood moooooooooorning... :D
Typ nästan fredag... :D

:krama :krama

Last edited:

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeees...snart MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNDAAAAAAAAAAAAAAAAAAG...:rockafett

hann du säga ngt till gamla dagiset också el ??

Last edited:

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.

Nej, du har så rätt i det.. Kan nog bli mer strul om de inte lyckas hantera en faxapparat som nästan är utdöd hos folk äns.

God Morgon på er alla förresten..
Snart MÅNDAG igen!!!:yoparty
Och i V6 brassar man upp med kunder och brassar snöskoter i Sälen,, ska bli kul som sjutton.. :banana:tummenupp

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy