Skriv-vad-du-vill-tråden

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
:krama:krama:krama:krama:krama:krama

Idag mina vänner så blev jag inkallad till min chef som kort och gott sa att om jag säger upp mig frivilligt så får jag två månadslöner+blir inskriven i något som kallas "antenn" som hjälper folk att få nytt jobb när dom blir uppsagda, annars blir jag uppsagd...:brinnerup

Var det någon sa något om måndag?

fattar inte, om du blir uppsagd har du fortfarande uppsägningstid som är beroende på hur länge du varit där, men minst 1 måndag.
hur länge har du varit där ?

Skulle du säga upp dig själv så skulle jag se till att du slipper karensen på a-kassan.:tummenupp

Hoppas det löser sig för det bästa, nytt jobb kan komma mycket fort ibland..:tummenupp

Seså nu kramas vi..:krama:krama:krama:krama

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Meeeen. :/ :krama:krama:krama:krama:krama
Varför? :/

:krama:krama:krama:krama

Dom tyckte att dom får för lite av mig, så därför valde dom ut mig bland alla döskallar som "jobbar på det där stället, trots att jag är långt ifrån värst... Jag kan ifs. inte påstå att jag är speciellt överraskad...

fattar inte, om du blir uppsagd har du fortfarande uppsägningstid som är beroende på hur länge du varit där, men minst 1 måndag.
hur länge har du varit där ?

Skulle du säga upp dig själv så skulle jag se till att du slipper karensen på a-kassan.:tummenupp

Hoppas det löser sig för det bästa, nytt jobb kan komma mycket fort ibland..:tummenupp

Seså nu kramas vi..:krama:krama:krama:krama

Jag har varit där sen 1 januari 2005... Med lite tur så löser det sig på fredag, jag anställningsintervjuv då... Hursom haver så är jag inte speciellt ledsen för det...

Last edited:

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
:krama:krama:krama:krama

Dom tyckte att dom får för lite av mig, så därför valde dom ut mig bland alla döskallar som "jobbar på det där stället, trots att jag är långt ifrån värst... Jag kan ifs. inte påstå att jag är speciellt överraskad...

Jag har varit där sen 1 januari 2005... Med lite tur så löser det sig på fredag, jag anställningsintervjuv då... Hursom haver så är jag inte speciellt ledsen för det...

Topp..vi håller alla tummarna för det då..:tummenupp

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
tervve från ett kallt suomi...brrrrr....

Inte så varmt här heller... imorse när jag gick upp och duschade så var det -10... nu 1,5h senare är det -12... :död

Och tillråga på det så har vårt late tidningsbud sin vana trogen skitit i att leverera... händer MINST en gång i veckan. Idag blir det samtal till Svd och be dem snacka lite allvar med budet. :mad:

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
God morgon...
Burr -26 grader utanför dörren hemma. :mad:
Skönt att bara trycka igång dieselvärmaren i bilen och hoppas på att den är varm när man ska bege sig mot das Arbeit,, ¨¨

Ha en bra dag alla!!

bivius

ingenhardetsåbrasomjag
Gick med
19 Jul 2004
Hoj
KTM 950 SM
Hur kommer det sig att jag äger fem högerhandskar och en vänsterhandske? Vänsterhandsken passar inte ihop med någon av högerhandskarna.
:fryseromhändernanärbilrutornaskaskrapasidenförbannadekylansomaldrigtarslut

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
God morgon.. :D
Eller ja.. -26 är faaan inte ok.. :(

:hållertummarnaförPluggensåfingrarnablirblå
:kramaPluggen

Nyheter