Meeeeh! Blir sur på blocket nu... Antingen kostar hojarna maaaassa pengar jag inte har eller så finns de för helvett långt borta.
*sura*
Frakt är billigt.
Meeeeh! Blir sur på blocket nu... Antingen kostar hojarna maaaassa pengar jag inte har eller så finns de för helvett långt borta.
*sura*
*sura*
skapligt ont i skalpen idag..tror jag testade allt som fanns på grogglistan igår..på 2 ställen..
mixen när jag tittar tillbaka var kanske inte den bästa..
grogg,rötjut,sprattelvatten,mer grogg, ngn öl .. mera grogg och whiskey...
tur att man bara gör samma misstag ngr gånger/år...![]()
Norpa en lastbil på jobbet och åk och titta...![]()
Förövrigt var jag på jobbet nyss för att hämta lite grejer innan jag slutar, men det var folk där så det sket sig... VEM I HELVETE JOBBAR KL 22:00 EN LÖRDAGKVÄLL?![]()
Någon totalt utan eget liv?
Åka dit nu istället?![]()
Jag får åka dit ikväll, jag tror att det är folk där nu med...Jag fattar inte varför folk ställer upp.
Nä, men det KAN ju påverka hur många månadslöner jag får för att säga upp mig...
*sura*
det dom inte vet mår dom heller inte dåligt av ju![]()
![]()
Vid närmare eftertanke så är det här ett öppet forum, så jag kanske inte ska säga för mycket om någon av dom får en snilleblixt och läser här...![]()
som alla andra ställen på nätet...![]()
Nu är det äntligen bevisat. Sport är FARLIGT!!Förövrigt är jag jeffligt hes idag efter hockeyn igår...![]()
Nu är det äntligen bevisat. Sport är FARLIGT!!
![]()
Du har fanimig rätt, det är en idrottsskada jag har dragit på mig.Undrar om jag kan få ersättning för det?
![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand