Prillan73
Lagom e bäst.....
*gäsp*
Det har löst sig med jobb, jag ska starta eget... Så det som händer i veckan är att jag ska kolla upp hur mycket stöd jag kan få för att göra det... Och sen ska vi förhoppningsvis kolla på lite lokaler och utrustning och lite smått och gått.Och för att göra det hela ÄNNU bättre så ska jag ha möte med facket för att starta process mot min F.D arbetsgivare.
![]()
Eftersom det tydligen är förenat med livsfara att åka rutschbana med barnen (kraftig stukning/spricka/fraktur?) på fotleden förra lördagen som fortfarande gör ont i vissa vinklar kan jag återkomma med hur det känns att köra enduro med den foten....
Fick hoppa över förra helgen och nu är det alldeles för fint väder för att sitta inne så jag bara måste ut med hojen...
Go´morron!![]()
Goooo mooorrrron!!!
En alldeles underbar dag minsann, har gjort mina 8a timmar redan, sovit lite, snart dags för ryska lektion sedan e de bara slappa hela dan, de e ju söööööööndag!!!
Så du e både grov och klensmed?
![]()
Ha inte sönder den ännu mer bara.Eftersom det tydligen är förenat med livsfara att åka rutschbana med barnen (kraftig stukning/spricka/fraktur?) på fotleden förra lördagen som fortfarande gör ont i vissa vinklar kan jag återkomma med hur det känns att köra enduro med den foten....
Fick hoppa över förra helgen och nu är det alldeles för fint väder för att sitta inne så jag bara måste ut med hojen...
Jag siktar på att bli iallafall!![]()
Min far e både ock, de e ett sånt cool yrke. Och alla balla saker han har gjort till mina hojar![]()
Så här i efterhand kan jag väl krypa till korset och erkänna att det kanske inte var min smartaste idé jag någonsin kläcktHa inte sönder den ännu mer bara.
Ser fram emot rapporten.![]()
Tack!Jag ska öppna en svets och smidesfirma, göra trappräcken och liknande, och förhoppningsvis lite längre fram börja med fin-smide också...
![]()
Kul.
Smed är ett bra yrke och när du väl är riktigt bra på det finns det även bra med jobb på sidan av.
Grovsmed däremot är riktigt slitigt jobb rent fysiskt, farsan har jobbat som smed i 40år och är totalt slut i kroppen nu och har sadlat om till fastighetsskötare. Men det är också skoj att kolla på en 400ton konstruktion och känna att "den där har jag gjort".![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |