Skriv-vad-du-vill-tråden

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Sådär! Hemma efter en vända till Finland och tillbaka. Röj var det också! :banana :banana :banana :yoparty
Kom isäng klockan fyra inatt och vaknade runt halv tolv. Eller ja, vaknade flera gånger imellan men somnade om. Kunde fantastiskt nog somna trots att hyttgrannarna dunkade på med sin musik i 230 db. Kanske ett kvitto på hur trött man egentligen var efter timmar på dansgolvet. :gnissla :tummenupp

Kul att du hade roligt!:):tummenupp

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
Nä, det där med sossepropagandan kan ge en frispel vilken dag som helst i veckan, dessutom som egenföretagare vill jag definitivt inte ha tillbaka sossarna! Ännu mer underbart är det om man som jag har gått en del fackliga kurser där dom står och propagerar om att borgarna angriper dom "värn" (las osv) som facket har lyckats sätta upp... Jamen no shit Sherlock, det är väl klart som fan att dom gör det när facken/LO inte gör ett skit för att värna om dom?

tyvärr skulle jag tippa på att folk kommer vid valet komma ihåg hur det gått med försäkringskassan när valet väl kommer..

Så tyvärr så kommer nog sossarna ta hem nästa val just på grund av det.

jag bävar för vad dom kommer hitta på men klart är nog fastighetsskatten, inkomstskatten, förmögenhetsskatten för att kunna ha stålar att pumpa ut till bidrag igen.
transportskatten för tung trafik och drivmedelsskatt på det.

vilket gör att alla konsumtionsvaror kommer att öka i pris i och med att transportföretagen måste ju lägga kostanden på något...

Kan inte säga att dom skött FK el att FK skött sig själva bra men det behövs förändring även där.

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
tyvärr skulle jag tippa på att folk kommer vid valet komma ihåg hur det gått med försäkringskassan när valet väl kommer..

Så tyvärr så kommer nog sossarna ta hem nästa val just på grund av det.

jag bävar för vad dom kommer hitta på men klart är nog fastighetsskatten, inkomstskatten, förmögenhetsskatten för att kunna ha stålar att pumpa ut till bidrag igen.
transportskatten för tung trafik och drivmedelsskatt på det.

vilket gör att alla konsumtionsvaror kommer att öka i pris i och med att transportföretagen måste ju lägga kostanden på något...

Kan inte säga att dom skött FK el att FK skött sig själva bra men det behövs förändring även där.

Det är ju tyvärr stor risk att det blir som du säger.:(:( Sen är det ju så att folk ser bara till egennyttan när dom röstar.:fakta

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Det där sjukhusbesöket börjar komma närmare och närmare, foten gör fortfarande ont (notering: ta på crosstövlar innan det ska lekas i rutschkanan nästa gång)

Roade mig med att städa ur ett akvarie igår och tänkte stoppa i en besättning med pirayor men hittade dessa gullungar i affären istället: http://www.zoonen.com/perzoonen/artikel.asp?oid=77274

Nu är det bara att vänta på att dom växer till sig lite sen så kommer musungar, maskar och annat som hittas i trädgården gå ett annorlunda öde till mötes...

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
gääääääääääääääääsp.....skönt att sova ut lite....:sträckalitepåsig..

jaha vad fen ska man göra idag då...

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
tjooohoooooo....dags att avsluta kapitlet gubbdagis...:yoparty:yoparty

Ja det är det! Känns väl lite sådär att inte få gå när man själv vill, men det är som det är, nu kan det bara bli bättre och det ska bli jeffligt skönt att sköta sig själv!

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
pausar...
Haru ringt än????

Själv ska jag försöka överleva denna dag

39 graders feber och hostar upp lungorna, känns sådär va... och jag´som tänkte åka till Turkiet på onsdag.....:arsele

Stackars dig!!!
Krya på dig FORT!! :krama

Nä........jag har kanske inte ringt än........ska..........

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Det där sjukhusbesöket börjar komma närmare och närmare, foten gör fortfarande ont (notering: ta på crosstövlar innan det ska lekas i rutschkanan nästa gång)

Roade mig med att städa ur ett akvarie igår och tänkte stoppa i en besättning med pirayor men hittade dessa gullungar i affären istället: http://www.zoonen.com/perzoonen/artikel.asp?oid=77274

Nu är det bara att vänta på att dom växer till sig lite sen så kommer musungar, maskar och annat som hittas i trädgården gå ett annorlunda öde till mötes...

Hoppas du inte behöver dras med foten allt för länge till, det är så mycket lättare att åka rutschkana när foten är hel! :fakta :D

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Det är jag säker på att jag VILL! :)
Har bara haft många andra tankar som har tagit plats i mitt huvud.......

Oki, jag förstår...

Nu ska jag dvala lite, fast jag sugen på choklaaaaaaaaaaaaaaad...

Undrar om jag ska orka släpa mig ner till hörnet och kiosken och handla mjölk och choooklad??

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Haru ringt än????

Själv ska jag försöka överleva denna dag

39 graders feber och hostar upp lungorna, känns sådär va... och jag´som tänkte åka till Turkiet på onsdag.....:arsele

Isch. Krya på sej. :krama

Förövrigt så verkar det som en del amerikaner glömt bort den lilla pojken och feta gubben de skickade till Japan ett par år senare... http://i2.aijaa.com/b/00909/7669735.jpg

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!