Skriv-vad-du-vill-tråden

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Jo, historia är intressant!:) Honda Dominator är en rätt hög hoj, lika hög som Ténérén jag hade, den hojen sålde jag mest för att den var så jobbig att hantera på parkeringar och liknande... Även om Dominatorn är lättare så tror jag att den kan vara lite småjobbig att hantera, bara en tanke...

Hm. :/ Den är lika hög som brorsans XL 600 och tyckte det var rätt okej när jag provsatt den i somras. Nu provsatt jag bara visserligen.

Jobbigt att hitta en hoj... :blocket

Om man ändå vore speedad.:brinnerup

Detsamma. Satt och läste i flera timmar på jobbet. Blir ju trött av det. :D

Host host, nys fräs.....

:nurse

Krya på sej. :krama

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Hm. :/ Den är lika hög som brorsans XL 600 och tyckte det var rätt okej när jag provsatt den i somras. Nu provsatt jag bara visserligen.

Jobbigt att hitta en hoj... :blocket

Pröva att hantera den, baxa med den stillastående i garaget eller på en parkering... Om inte annat så lär man sig att planera hur man parkerar, jag gjorde den missen med min Ténéré att jag parkerade i ett svagt utförslut och var tvungen att backa ut ur parkeringsrutan, men det slutade med att jag kroknade på det och körde över en betongkant som skilde parkeringen från vägen:D:D:D Nu vill jag ju att du ska låta bli att köpa en så pass hög hoj bara för att jag säger det, men undersök det iaf.:):)

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Pröva att hantera den, baxa med den stillastående i garaget eller på en parkering... Om inte annat så lär man sig att planera hur man parkerar, jag gjorde den missen med min Ténéré att jag parkerade i ett svagt utförslut och var tvungen att backa ut ur parkeringsrutan, men det slutade med att jag kroknade på det och körde över en betongkant som skilde parkeringen från vägen:D:D:D Nu vill jag ju att du ska låta bli att köpa en så pass hög hoj bara för att jag säger det, men undersök det iaf.:):)

Får göra det. :)

:D Har inte riktigt den budgeten...

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Bla bla bla blabalba blablablbabla måndag!:näsblod En tröst är jag har nåt att se fram emot nu..:tummenupp:banana

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Morrn morrn.
Så hur är det med abstinensen hos folk då? Nilax? :D

För mig har den lugnat sig efter premiärkörningen i lördags... fan vad härligt det var. :)

Idag skall jag ringa runt och kolla lite försäkringar, börjar bli dags att konvertera min avställbara försäkring till en helårsförsäkring.

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Ungefär lika mycket som det skulle till för Djurgården att vända igår... ;)

Klart att dom kan vinna någon enstaka match, men för att vinna fyra raka krävs det lite mer, och kommer inte Djurgården att klara...

O hur svårt var det att slå Lule dårå????
:krama

EN match ja, Djurgården måste vinna tre raka till, och det kommer dom inte att göra, lika lite som att hv kommer att göra det..

Last edited:

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
EN match ja, Djurgården måste vinna tre raka till, och det kommer dom inte att göra, lika lite som att hv kommer att göra det..

Jo men det kan väl DIF fixa ändå... Nån gång måste vara den första??

Att HV inte ska göra det håller jag verkligen tummarna (o andra fingrar och alla tår osv) för.. Va fan vad snopet det vore.. :(
På ett sätt glad att jag inte kan gå på matchen ikväll...
:döravstress

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
gääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääsp...jaha mot gymmet snart då...sol ute...

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!