Vampyrtrollet
Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Finns ingen anledning, det ska mycket till för att hiv-köping ska kunna vända det här...
Hoppas verkligen att du har rätt..
Finns ingen anledning, det ska mycket till för att hiv-köping ska kunna vända det här...
Hoppas verkligen att du har rätt..![]()
Jo, historia är intressant!Honda Dominator är en rätt hög hoj, lika hög som Ténérén jag hade, den hojen sålde jag mest för att den var så jobbig att hantera på parkeringar och liknande... Även om Dominatorn är lättare så tror jag att den kan vara lite småjobbig att hantera, bara en tanke...
Om man ändå vore speedad.![]()
Host host, nys fräs.....
![]()
Hm. :/ Den är lika hög som brorsans XL 600 och tyckte det var rätt okej när jag provsatt den i somras. Nu provsatt jag bara visserligen.
Jobbigt att hitta en hoj... :blocket
Hm. :/ Den är lika hög som brorsans XL 600 och tyckte det var rätt okej när jag provsatt den i somras. Nu provsatt jag bara visserligen.
Jobbigt att hitta en hoj... :blocket
Detsamma. Satt och läste i flera timmar på jobbet. Blir ju trött av det.
Krya på sej.![]()
Pröva att hantera den, baxa med den stillastående i garaget eller på en parkering... Om inte annat så lär man sig att planera hur man parkerar, jag gjorde den missen med min Ténéré att jag parkerade i ett svagt utförslut och var tvungen att backa ut ur parkeringsrutan, men det slutade med att jag kroknade på det och körde över en betongkant som skilde parkeringen från vägenNu vill jag ju att du ska låta bli att köpa en så pass hög hoj bara för att jag säger det, men undersök det iaf.
![]()
Klart jag har rätt!![]()
Go´morron!!![]()
O hur svårt var det att slå Lule dårå????
Mooooooooooorning....
O vill ni veta en sak... Sista arbetsdagen för veckan idag...
![]()
Min sista med, i morgon drar jag till Trabzon och jag e leeedig ända till måndag 2000!!!!
Ungefär lika mycket som det skulle till för Djurgården att vända igår...![]()
O hur svårt var det att slå Lule dårå????
![]()
EN match ja, Djurgården måste vinna tre raka till, och det kommer dom inte att göra, lika lite som att hv kommer att göra det..
Jo men det kan väl DIF fixa ändå... Nån gång måste vara den första??
Nä, inte som dom har spelat i år så kommer dom GARANTERAT inte att vända det här, möjligen hade dom kunnat göra det förra året, men inte i år...
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |