Skriv-vad-du-vill-tråden

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Vi var lite besvikna på klacken faktiskt... Sen var DIF lite tröga på att pressa på ordentligt... Men överlag var det sjysst. :)

Svårt att få tryck i Globen, det är alldless för stor volym för det... Sen har det inte varit lika bra tryck på klacken den här säsongen som det var förra, mycket beroende på klackturisterna.

Gooooooooooood mooooooooooooorning... :D

Go middag!:krama

Last edited:

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Svårt att få tryck i Globen, det är alldless för stor volym för det... Sen har det inte varit lika bra tryck på klacken den här säsongen som det var förra, mycket beroende på klackturisterna.

Det är tex därför jag inte alls vill ha matcherna i Globen.. Astråkigt.. :(
Men nu blir det några där ändå.. Fast vad jag kunde se så är AIK-s första semi på Hovet.. :nöjd

Vore det inte riktigt jäkla coolt med final mellan AIK o DIF???
Inte för att AIK kommer dit men fan vad coolt det vore... :D

Haha.. Jag gick upp för inte sååå länge sen så morgon är det än så länge.. :D :krama

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Det är tex därför jag inte alls vill ha matcherna i Globen.. Astråkigt.. :(
Men nu blir det några där ändå.. Fast vad jag kunde se så är AIK-s första semi på Hovet.. :nöjd

Vore det inte riktigt jäkla coolt med final mellan AIK o DIF???
Inte för att AIK kommer dit men fan vad coolt det vore... :D

Det är samma här, jag föredrar Hovet vilken dag som helst i veckan men under slutspelet när det går att fylla Globen så förstår jag att matcherna går där.. Till matchen igår tog biljetterna slut på 4 timmar..:)

Haha.. Jag gick upp för inte sååå länge sen så morgon är det än så länge.. :D :krama

Förstår vad du menar, jag håller precis på att äta frukost..:D

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Föredrar också hovet men ett fullsatt globen är ju lite speciellt.

Vore skitfränt om det skulle bli DIF-AIK i final men kan inte riktigt tro det än...

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Det är samma här, jag föredrar Hovet vilken dag som helst i veckan men under slutspelet när det går att fylla Globen så förstår jag att matcherna går där.. Till matchen igår tog biljetterna slut på 4 timmar..:)

Jo jag förstår oxå att när det går att fylla Globen så kör de där.. Men egentligen vill varken AIK el DIF själva spela där just pga att trycker blir sämre än på Hovet.. Oavsett om det är fullt el inte.. :(
Men men.. Pengar behöver man för det går inte att leva på luft o kärlek..

Jaja... blir nog bra ändå...

Själv ska jag tydligen till Karlstad nästa lördag för att se AIK åka på stryk av tråkfbk.. (Lär ju inte bli nå jättetryck där.. haha)
Fast å andra sidan.. Kul med hockey och vem fan trodde på AIK i semi. HAHAHA

Föredrar också hovet men ett fullsatt globen är ju lite speciellt.

Vore skitfränt om det skulle bli DIF-AIK i final men kan inte riktigt tro det än...

Nej jag vet.. För er är det dock jäkligt mycket mer troligt med final än för oss.. haha..

Va fan.. jäkla tråkfbk.. Vi kan ju typ inte vinna mot dem.. Blääää

Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Jo jag förstår oxå att när det går att fylla Globen så kör de där.. Men egentligen vill varken AIK el DIF själva spela där just pga att trycker blir sämre än på Hovet.. Oavsett om det är fullt el inte.. :(
Men men.. Pengar behöver man för det går inte att leva på luft o kärlek..

Visst är det så! Att DIF spelar på Hovet är ju för att fansen vill det!:) Men visst är det skillnad på tryck, jag var och DIF smutsigamora för några år sen på Globen när det var lite över 6000 pers (om jag inte missminner mig) och det var fan inte kul, ingen stämning alls.:huvet

Själv ska jag tydligen till Karlstad nästa lördag för att se AIK åka på stryk av tråkfbk.. (Lär ju inte bli nå jättetryck där.. haha)
Fast å andra sidan.. Kul med hockey och vem fan trodde på AIK i semi.

Njae något vidare tryck lär det inte bli, om det inte är en massa gnagare som åker ner, då kan det bli tryck! Men se det så här: fbk har ju 5 raka mot AIK eller hur? NÅGON GÅNG måste ju gnaget vinna mot fbk rent statistiskt sett, det kan ju lika gärna hända nu.:krama

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Visst är det så! Att DIF spelar på Hovet är ju för att fansen vill det!:) Men visst är det skillnad på tryck, jag var och DIF smutsigamora för några år sen på Globen när det var lite över 6000 pers (om jag inte missminner mig) och det var fan inte kul, ingen stämning alls.:huvet

Då blir det så jäkla trist för både fansen och spelarna.. :(

Njae något vidare tryck lär det inte bli, om det inte är en massa gnagare som åker ner, då kan det bli tryck! Men se det så här: fbk har ju 5 raka mot AIK eller hur? NÅGON GÅNG måste ju gnaget vinna mot fbk rent statistiskt sett, det kan ju lika gärna hända nu.:krama

Ja du.. Tror tom att det är nått sånt som att vi inte vunnit över dem på typ 11 matcher el nått..
Eeeeeeek..

Äsch vadå.. eeeeenkelt.. HAHAHA
Yeah right..

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Då blir det så jäkla trist för både fansen och spelarna.. :(

Ja du.. Tror tom att det är nått sånt som att vi inte vunnit över dem på typ 11 matcher el nått..
Eeeeeeek..

Äsch vadå.. eeeeenkelt.. HAHAHA
Yeah right..

Ja du ser? Gnaget vinner första matchen!:tummenupp Kom ihåg var du hörde det först!(Om gnaget SKULLE vinna första matchen alltså, glöm bort det om det inte stämmer;))

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Såg det...
Va fan.. Allvarligt.. Måttar man spark med skridsko mot en motspelare ska man fan vara avstängd flera matcher.. IDIOT...

Klart som fan att det ska vara avstängning för det där, killen (Mika Zibanejad) som har betydligt mycket mera talang än systrarna abbot tillsammans hade ju kunnat få sin karriär avsluta innan den ens börjat på allvar...

Nu ska jag iväg och kolla på Division 4 hockey...
Klart man ska se när polarna spelar.. :D
http://www.hansonbrothers.nu/

Have a nice saturday.. :D

Har du polare som spelar hockey? Jag skulle också vilja spela hockey, jag ångrar att jag slutatde...

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!