Skriv-vad-du-vill-tråden

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Det KAN det ju vara...:) Fan att DIF skulle åka ut mot smutsigaluläääääääääääääääääääähhhh...:huvet:huvet:huvet

Ja det skulle kunna vara anledningen.. :irriteradsomfan

Jag höll oxå på DIF istället för luläh.. :tungan

(har ju faktiskt en gång i tiden ändå hejat på DIF på riktigt..)

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Ja det skulle kunna vara anledningen.. :irriteradsomfan

Jag höll oxå på DIF istället för luläh.. :tungan

(har ju faktiskt en gång i tiden ändå hejat på DIF på riktigt..)

HUR KUNDE DU GÅ OCH KONVERTERA TILL AIK DÅ?! Det är skitstörigt att lag som smutsigalulääääääääh går vidare med sin tråkiga hockey och sitt osportsliga beteende...

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj
HUR KUNDE DU GÅ OCH KONVERTERA TILL AIK DÅ?! Det är skitstörigt att lag som smutsigalulääääääääh går vidare med sin tråkiga hockey och sitt osportsliga beteende...

Eftersom jag är född i Estland är jag inte uppvuxen med att heja på något lag....
Mitt ex var djurgårdare (född in i att heja på DIF... från Täby o så.. haha) så jag hejade på DIF för att han gjorde det.
Dock så lyckades han på 5.5 årsförhållnde inte en enda gång ta med mig på livehockey... Så jag fick aldrig uppleva hockey på riktigt under tiden jag hejade på DIF..

När Robban hörde att jag gillar hockey men aldrig sett en match live tog han med mig till Hovet... (o detta var innan vi blev ett par)
Då han alltid varit AIK-are blev det såklart en AIK match...

Efter det finns det inget som kan få mig att heja på något annat lag än AIK...

O jag vet... De spelar så sjukt trist hockey så man dör av tristessen under matchen...
Fy fan...
Men ändå så kan jag ju egentligen inte heja på SAIK heller... För helvete... Kunde inte ni bara piskat luläh istället??????

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Efter det finns det inget som kan få mig att heja på något annat lag än AIK...

O jag vet... De spelar så sjukt trist hockey så man dör av tristessen under matchen...
Fy fan...
Men ändå så kan jag ju egentligen inte heja på SAIK heller... För helvete... Kunde inte ni bara piskat luläh istället??????

Precis, luläääh hockey's matcher borde ju spelas in och användas vid behandling mot sömnbrist!:fakta Jag hoppas att dom åker ur elitserien nästa säsong! Nu blir det ju per automatik att jag hejar på SAIK istället, det finns ju liksom inga alternativ.:tungan

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Last edited:

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Skottar hellre snö än vatten.......vattnet bara rinner tillbaka.......:huvet

Hela vår gård på jobber ser ut som en........POOL..........:mad:

Livsfarligt för de minsta, och alla blir dyngsura.
Och föräldrar som gnäller om att vi är ute för lite..........

Alltså föräldrar i ett nötskal... Miffon...

Snart är det borta... när som helst nu bara.. :D

Precis, luläääh hockey's matcher borde ju spelas in och användas vid behandling mot sömnbrist!:fakta Jag hoppas att dom åker ur elitserien nästa säsong! Nu blir det ju per automatik att jag hejar på SAIK istället, det finns ju liksom inga alternativ.:tungan

Haha... Kan tänka mig det...

Last edited:

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
Vafalls..va faaan...jag ska BETALA tillbaka på skatten...jag som skattmasen plågar varje djävla månad med 52% skatt och fan och hans moster...

HELA 1423 Kr....va falls....:mad::huvet:huvet:huvet:mad:

Pluggen..jag behöver din expertis..jag vill att du går in på skatteverket och spättar lite med hängslena och barkar ut lite order här...så här kan vi faan inte hade...1400+ skall betalas tillbaka..PLUS ränta ju....vafalls...:pluggensnyasmileysprättamedhängslen

Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj

:DSen har det inte inte så mycket med AIK att göra som det enkla faktum att jag inte har något emot SAIK, men jag avskyr lulääääääääääääääh och fbk... Att jag inte hoppas på AIK beror ju på att man skulle ju få höra det tills det blir behaglig temperatur i helvetet...:D:D:D

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Nuuu ska det letas avdrag på exakt 1423 kr...skall lyckas...bara vänta och se skattmasen :fakta :fakta

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Vafalls..va faaan...jag ska BETALA tillbaka på skatten...jag som skattmasen plågar varje djävla månad med 52% skatt och fan och hans moster...

HELA 1423 Kr....va falls....:mad::huvet:huvet:huvet:mad:

Pluggen..jag behöver din expertis..jag vill att du går in på skatteverket och spättar lite med hängslena och barkar ut lite order här...så här kan vi faan inte hade...1400+ skall betalas tillbaka..PLUS ränta ju....vafalls...:pluggensnyasmileysprättamedhängslen

Om jag ändå kunde förklara hur förtvivlad jag är...:rofl:rofl:rofl Sen om du ska skicka in någon på skatteverket så är Izah ett bättre alternativ...:D

Du trollet? Innan du går hem idag så fundera på om du vågar lämna mig ensam här med din GB...:cdevil:cdevil:cdevil :smiderondaplanerförtrolletsGB

Last edited:

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Om jag ändå kunde förklara hur förtvivlad jag är...:rofl:rofl:rofl Sen om du ska skicka in någon på skatteverket så är Izah ett bättre alternativ...:D

jag förstår att du förstår min smärta i denna smärtsamma upplevelse...skattmasen måste ha räknat fel..så måste det vara..

Skitsamma..skattmasen ska få in massor av " avdrag "..ska bara hitta några som dom kanske kan godkänna....Champange luncher där jag blev tvungen att kemtvätta kostymen *12 under året el så...:fakta :fakta

http://www.dagensjuridik.se/2011/03/overskred-hastighetsgransen-med-46-kmh-frias

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH YEEEEEEEEEEEEEES...HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA

Last edited:

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj
:DSen har det inte inte så mycket med AIK att göra som det enkla faktum att jag inte har något emot SAIK, men jag avskyr lulääääääääääääääh och fbk... Att jag inte hoppas på AIK beror ju på att man skulle ju få höra det tills det blir behaglig temperatur i helvetet...:D:D:D

:rofl

Like for ever!!!!!!!!!!!!!

Du trollet? Innan du går hem idag så fundera på om du vågar lämna mig ensam här med din GB...:cdevil:cdevil:cdevil :smiderondaplanerförtrolletsGB

Ja alltså... Njae vet det fan om jag vågar...
:skrämd

Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Last edited:

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Kan tänka mig att du skulle gilla det...:rofl:D

Be afraid, be very afraid.:cdevil:cdevil:cdevil:D:D

Hmmm... Tittar höger tittar vänster... Inget troll...:cdevil Låtom oss spamma trollets GB...:garvarelaktsåattgrannarnakommerochklagar:

Ohhhh spammmmm it is :evil

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Kan tänka mig att du skulle gilla det...:rofl:D

Be afraid, be very afraid.:cdevil:cdevil:cdevil:D:D

Hmmm... Tittar höger tittar vänster... Inget troll...:cdevil Låtom oss spamma trollets GB...:garvarelaktsåattgrannarnakommerochklagar:

:rofl

Kommer blir mycket scrolladne åt alla håll imorgon alltså???

Ha en bra kväll.. :D
:kramaPluggen

Ohhhh spammmmm it is :evil

Va fan vad alla ska spamma nudå när jag måste logga ut för att gå på rond och så...
:fakta

Last edited:
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke