Skriv-vad-du-vill-tråden

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Alltså det är ju sjukt dött i den här tråden... :(

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Hoj till jobbet idag. :yoparty Win. Det första min chef frågade när han sog den var var jag hade nycklarna. :gnissla Provköra fick han ikke (men ungefär hela arbetslaget menade att de var 10 mot en och kunde lätt sno nycklarna från mej) men lyssna på motorn fick han.

Hade i vanlig ordning absolut inget att göra idag så blev ifrågasatt varför jag inte drog runt på hojen på vändplan och övade mej på burnouts och "stegra" osv.
Jaaaaaa, det kan bero på att jag 1) inte kört sen uppkörningen och 2) vill lära känna hojen lite mer och känna mej säkrare på den. Använder samma argument till en annan arbetskamrat när han tycker att jag kan skjussa honom till jobbet på den. :död

Förövrigt är grus skitläskigt.

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Hoj till jobbet idag. :yoparty Win. Det första min chef frågade när han sog den var var jag hade nycklarna. :gnissla Provköra fick han ikke (men ungefär hela arbetslaget menade att de var 10 mot en och kunde lätt sno nycklarna från mej) men lyssna på motorn fick han.

Hade i vanlig ordning absolut inget att göra idag så blev ifrågasatt varför jag inte drog runt på hojen på vändplan och övade mej på burnouts och "stegra" osv.
Jaaaaaa, det kan bero på att jag 1) inte kört sen uppkörningen och 2) vill lära känna hojen lite mer och känna mej säkrare på den. Använder samma argument till en annan arbetskamrat när han tycker att jag kan skjussa honom till jobbet på den. :död

Hehe.....

Jag vill osså köra hoj redan....
Men.....
Det är ca 3cm grus på gatan vid mig....
Typ hela garageuppfarten är täckt med is fortfarande....
Så....

Jag får vänta....

(Plus att jag saknar ett fungerande batteri just nu o skulle behöva byta olja o filter... hehe)

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900

Jag brukar inte slanga eller bränna gummi mest för att jag inte har lust att betala för det och det där är sånt som sliter på hojen... Sen KAN det vara bra att inte vara ringrostig om man ska skjutsa någon, dessutom så kan det vara bra om den person man ska skjutsa väger mindre än man gör själv, annars får du en tyngdpunktsvandring som kan göra att det inte går att köra (det är likadant om du lastar en bil/släpkärra fel)... Och grus är skitläskigt när man inte är van.:fakta

MrC

\,,/(O_O)\,,/
Gick med
10 Sep 2009
Hoj
Moped
Hehe.....

Jag vill osså köra hoj redan....
Men.....
Det är ca 3cm grus på gatan vid mig....
Typ hela garageuppfarten är täckt med is fortfarande....
Så....

Jag får vänta....

(Plus att jag saknar ett fungerande batteri just nu o skulle behöva byta olja o filter... hehe)

Vafan, hacka bort isen dåååååååå!

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Alltså va faaaan då....

Första dagen på jobbet efter att ha varit sjuk en vecka...
Vad händer??
Jo sista bilen har problem så det finns en ris för övertid... Jo men kuuuuuuuuul... verkligen....

Å andra sidan... :gräsänka ikväll så vem bryr sig
:grinig

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Nu har jag slutat på jobbet.. O var är jag.. Jo kvar på jobbet för det går minsann inte att lämna en lastbil kvar på gården... :gråter
Annars så finns det ju vilorum här.. Kanske ska sova här... :rofl

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...