:knaperstekt:![]()
Hmmm idag e man chaufför, ett lite nedslag i verkligheten, skall patrullera längs gränsen idag....
Alltså det är ju sjukt dött i den här tråden...![]()
Ja du skoja inte, jag blev tvungen att börja städa för att det inte händer något.![]()
Var håller alla spammare hus??????????
Jag vet inte, jag har varit här lite då och då, men knappt sett röken av någon.![]()
Hmmmm... Något fuffens är det säkert.....![]()
Ja säkert, just nu känns det lite som att det bara är vi två som spammar...![]()
Ja.... suspekt...
Har alla skaffat sig liv eller??
:Fuffens
Säkert, det är bara jag som inte har något liv...![]()
Hoj till jobbet idag.Win. Det första min chef frågade när han sog den var var jag hade nycklarna.
Provköra fick han ikke (men ungefär hela arbetslaget menade att de var 10 mot en och kunde lätt sno nycklarna från mej) men lyssna på motorn fick han.
Hade i vanlig ordning absolut inget att göra idag så blev ifrågasatt varför jag inte drog runt på hojen på vändplan och övade mej på burnouts och "stegra" osv.
Jaaaaaa, det kan bero på att jag 1) inte kört sen uppkörningen och 2) vill lära känna hojen lite mer och känna mej säkrare på den. Använder samma argument till en annan arbetskamrat när han tycker att jag kan skjussa honom till jobbet på den.
Förövrigt är grus skitläskigt.
Hoj till jobbet idag.Win. Det första min chef frågade när han sog den var var jag hade nycklarna.
Provköra fick han ikke (men ungefär hela arbetslaget menade att de var 10 mot en och kunde lätt sno nycklarna från mej) men lyssna på motorn fick han.
Hade i vanlig ordning absolut inget att göra idag så blev ifrågasatt varför jag inte drog runt på hojen på vändplan och övade mej på burnouts och "stegra" osv.
Jaaaaaa, det kan bero på att jag 1) inte kört sen uppkörningen och 2) vill lära känna hojen lite mer och känna mej säkrare på den. Använder samma argument till en annan arbetskamrat när han tycker att jag kan skjussa honom till jobbet på den.
Förövrigt är grus skitläskigt.
Hehe.....
Jag vill osså köra hoj redan....
Men.....
Det är ca 3cm grus på gatan vid mig....
Typ hela garageuppfarten är täckt med is fortfarande....
Så....
Jag får vänta....
(Plus att jag saknar ett fungerande batteri just nu o skulle behöva byta olja o filter... hehe)
Vafan, hacka bort isen dåååååååå!
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy