Skriv-vad-du-vill-tråden

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Njae, inte jobbat men varit busy med spillda juiceglas, nedbajsad bebis x2, hojköp, feber hos den ena grabben osv osv... Men imorrn blir det shopping, hojåka, hojmeka och sen vila för två dagar på Arlanda Tt. :yoparty

En vanlig vardag med andra ord? Vad har du shoppat för hoj nu då?:va

Själv har jag hunnit avverka 25mil på hoj idag, Kundbesök hit och dit,:D:yoparty

sen hem snabbt för att kolla hur kidsen mår efter att deras skolbuss åkt i diket och höll på att välta.. De fick klättra ut genom chaufförens fönsterruta..Den stod lutad mot ett träd annars hade den vält.. Uscha mig..:huvet

Bifogat

• buss.jpg
    buss.jpg
    102.6 KB · Visningar: 71

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
pausar...

Själv har jag hunnit avverka 25mil på hoj idag, Kundbesök hit och dit,:D:yoparty

sen hem snabbt för att kolla hur kidsen mår efter att deras skolbuss åkt i diket och höll på att välta.. De fick klättra ut genom chaufförens fönsterruta..Den stod lutad mot ett träd annars hade den vält.. Uscha mig..:huvet

Nämen fyyyy, hoppas alla barn mår bra!!! :krama

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA

En rak och fin sträcka, var chauffören full eller? :va

En CBR1000RAA 2010 på mätarn. :yoparty

Och nej, inte vanlig vardag, mina grabbar brukar sköta sig bättre...

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
såå mot jänkeland ett tag dåra..skönt med låg dollarkurs..:shoppasomenfrökenjagär

ett antal ipad2 plus ett urval av HTC telefoner ska inhandlas plus ev dator.

morgonpilsnern är på väg ner efter en champange frukost på VIP loungen :sprattelvatten

plus kaffe...vilken blandning..:D:gnissla

Last edited:

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Jobbat på allvar att få tag på ett jobb. Har två på gång. :)

Söndags eftermiddag köpte brorsan en hoj. Liiikadan som min, fast -96. Söndagskväll startade inte hojen... :brinnerup

:hållertummarnaförjobbåtdig

Det är inte kul när hojen inte startar.. :(

Den som ändå vore ledig...:( Men det är åtminstone FREDAG!!!

Freeeeeeedaaaaaaaaaaag... :D

Damn.. Va fan.. :skrämd

O som frågat innan...
Var chauffören full eller??
Somnat??? Sms-ade???

Suck...

Last edited:

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Damn.. Va fan.. :skrämd

O som frågat innan...
Var chauffören full eller??
Somnat??? Sms-ade???

Suck...

Ja, det såg lite läskigt ut och kidsen var skärrade. Dock ingen skadad som tur är!! Dottern har ett fint blått märke och lite svullen där bilbältet höll henne fast runt midjan. Men annars bra.

Chauffören har tydligen blivit distraherad av att någon unge i bussen hållt på och pillat på dvd och tvn fram och han då tittat upp och tappat kontrollen.
Tidningarna har mina bilder, då det verkar som bussbolaget vill mörka allt. De har inte kontaktat polisen, SOS eller ngn annan från bussbolagets sida. Så det står med i lokala pappersblaskan idag som sagt.. :arsele och en fin bild på bussen.. Mohahahaha:D:yoparty

Dock var rektorn medveten om det igår kväll då hon ringde och kollade hur kidsen mådde. Något positivt iallafall. :tummenupp

En rak och fin sträcka, var chauffören full eller? :va

En CBR1000RAA 2010 på mätarn. :yoparty

Och nej, inte vanlig vardag, mina grabbar brukar sköta sig bättre...
Har jag svårt att tro, men ett utandningsprov hade varit på sin plats..
Dock har de ju inte kontaktat varken polis eller sos när olyckan skedde.

Grattis till en super fin hoj!!!!

Last edited:

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Ja, det såg lite läskigt ut och kidsen var skärrade. Dock ingen skadad som tur är!! Dottern har ett fint blått märke och lite svullen där bilbältet höll henne fast runt midjan. Men annars bra.

Chauffören har tydligen blivit distraherad av att någon unge i bussen hållt på och pillat på dvd och tvn fram och han då tittat upp och tappat kontrollen.
Tidningarna har mina bilder, då det verkar som bussbolaget vill mörka allt. De har inte kontaktat polisen, SOS eller ngn annan från bussbolagets sida. Så det står med i lokala pappersblaskan idag som sagt.. :arsele och en fin bild på bussen.. Mohahahaha:D:yoparty

Dock var rektorn medveten om det igår kväll då hon ringde och kollade hur kidsen mådde. Något positivt iallafall. :tummenupp

Grattis till en super fin hoj!!!!

Men alltså är det ens tillåtet för de att inte kalla dit polis o sådant då det är en buss med massa barn det handlar om??
Va fan...
Seriöst.. någon annan borde kallat dit polisen så utandningsprov blivit genomfört...
:irriterad

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
:hållertummarnaförjobbåtdig

Det är inte kul när hojen inte startar.. :(

Kul! Lycka till!:)

Mindre kul...:död Lycka till!

Jobb har jag nu! Börjar på måndag. :banana :banana :banana

Hojen startar nu. Med nytt batteri. X)

Håller med Huggtandstrollet. Kan väl ändå inte vara tillåtet att skita i att anmäla. :confused: :va
Skönt att kidsen mår bra efter omständigheterna iallafall. :tummenupp Sånt där är otäckt.

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
gäääääääääääsp...dags att fika frulle...sen shopping...:yoparty:yoparty

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping