Vampyrtrollet
Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Kanske blir lite hoj för mig senare, nu e de dags att besikta bilen!!
Lycka till..
Kanske blir lite hoj för mig senare, nu e de dags att besikta bilen!!
Fan.. Jag har ont i huvudet...
I pannan lixom... Troligen från hojkörningen igår... Min hjälm sitter åt på mina horn..
El så har jag helt enkelt blivit jäkligt smart på sista tiden så hjälmen blivit för liten...
Lustigt, problemet med att HJÄLMEN krymper har jag också haft dom senaste åren..
Jaha bilen gick igenom besiktningen, men sen var det en idiot som backade in i den när jag stod parkerad vid Elgiganten i Muppsala.
han hade lämnat namn och regnr och mobbenr...
Hans ursäkt för det hela var att Uwe "is a silly small car and I didnt se it"....
Jaha bilen gick igenom besiktningen, men sen var det en idiot som backade in i den när jag stod parkerad vid Elgiganten i Muppsala.
han hade lämnat namn och regnr och mobbenr...
Hans ursäkt för det hela var att Uwe "is a silly small car and I didnt se it"....
Stämde numret??
Han svarade och erkände allt men när jag kollade regnumret så stämde de med bilen han uppgav att han körde, men namet var ett annat.....
Lånat nåns bil kanske?
Bra att han lämnat rätt nummer!
Hoppas det reder upp sig FORT! Utan trubbel!
Jag tror att det är ångesten inför stora trea nollan som får huvudet att svälla. På måndag är du som vanligt igen.alltså jag vet inte riktigt... Den borde ju inte krympa... :buhääää
Å andra sidan har jag typ horn och hjälmen har alltid tryckt lite på dem men inte så att jag av bara en timme med hjälm får ont så att det känns dagen efter...
Blivit ondare så hornen växt... Ojojoj...
Jag tror att det är ångesten inför stora trea nollan som får huvudet att svälla. På måndag är du som vanligt igen.
GRATTIS vårt eget Vampyrtroll på din tjugotioårsdag!!!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|