Skriv-vad-du-vill-tråden

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
Pluggen...seså chopp chopp..kom in och sprätta lite med dina direktörs hängslen och se till att sprätta upp lite ordning i ledet..

Såhär kan vi ju inte ha det ju...

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
sitter också på kontoret ( dvs min soffa ) och pimplar kaffe..snart semester också ju..:D

Jag har också semester snart.:tummenupp:banana
Jobbar Torsdag, Fredag, Tisdag, sen semester i 2 ½ vecka. Blir Turkiet i 2veckor om flygen går som de ska nästa Lördag dvs. :yoparty

Ska bli sååå skönt, känns som jobbet tagit kål på mig denna våren. Bara jobba jobba jobba hela tiden..

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Okej, det betyder att du vill ha skjuts från Vallentuna hur som helst och den vägen åker jag inte oavsett vilka kunder jag har. Sorry. =(

Lung, tack ändå. :) Får bärga mej till i morgon. Men faen och farsan inte står redo att åka med nycklar i handen när jag kommer hem från jobbet!

menar du på fullaste allvar att folk gått och skaffat sig ett liv utan att fråga om lov till detta ?????

Skamligt är det minsta man kan säga...:mad::mad::mad:

F'låt. :(

Tapeworm

"Full fart, spar tid!"
Gick med
16 Apr 2011
Hoj
1998, Kawasaki Ninja ZX-6R
Jäklar va blöt man blev i morse då!
Man envisas ju med att ta hojen trots ösregn!
Men det ska ju klarna upp mot kvällen så vi får väl hålla tummarna!

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Pluggen...seså chopp chopp..kom in och sprätta lite med dina direktörs hängslen och se till att sprätta upp lite ordning i ledet..

Såhär kan vi ju inte ha det ju...

Sorry jag hörde inte, jag gick och sprätte med hängslena...:D

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Sorry jag hörde inte, jag gick och sprätte med hängslena...:D

inte ens dig kan man räkna med längre...sweety..lås och skrota tråden..ingen som spammar längre i alla fall :mad

trodde aldrig att den dagen skulle komma..att folk skaffade sig ett liv...jobb...vilken elände..

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
inte ens dig kan man räkna med längre...sweety..lås och skrota tråden..ingen som spammar längre i alla fall :mad

trodde aldrig att den dagen skulle komma..att folk skaffade sig ett liv...jobb...vilken elände..

Något liv har jag inte, inget jobb heller...:( Det blev så att jag tog en anställning som jag sen blev av med när jag bled tvungen att sjukskriva mig för att jag fick en infektion i armen efter att ha gjort illa mig på jobbet...:( Därför har jag inte orkat spamma på ett tag...

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Något liv har jag inte, inget jobb heller...:( Det blev så att jag tog en anställning som jag sen blev av med när jag bled tvungen att sjukskriva mig för att jag fick en infektion i armen efter att ha gjort illa mig på jobbet...:( Därför har jag inte orkat spamma på ett tag...

:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka