Skriv-vad-du-vill-tråden

agne

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2009
Hoj
Kawasaki ER6F -09
E de inte en undermålig dragkedja om den inte håller?:va

Okej jag var lite otydlig förut, det är inte sjävla dragkedjan som är trasig utan tyget som är mellan skinnet och kedjan längst ner som har gått isär. Måste försöka få tag på en skräddare som fixar snabbt så man kan åka vidare.

Izah har rätt för tjock tyckte då inte jag du såg ut att vara när vi sågs.

Jag tänkte mest på att det måste finnas en anledning till varför detta här med dragkedjan har inträffat och då tänkte jag genast att jag måste blivit tjock. Det finns ingen annan logisk förklaring tycker jag.

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Jag tänkte mest på att det måste finnas en anledning till varför detta här med dragkedjan har inträffat och då tänkte jag genast att jag måste blivit tjock. Det finns ingen annan logisk förklaring tycker jag.

Kan det inte vara så att du har nån av de där magiska garderoberna som har ofoget att krympa dina skinnställ istället för att skicka dej till Narnia? :va

agne

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2009
Hoj
Kawasaki ER6F -09
Kan det inte vara så att du har nån av de där magiska garderoberna som har ofoget att krympa dina skinnställ istället för att skicka dej till Narnia? :va

Jo så kan det nog vara, jag ska prova med lite olika plagg i garderoben och se vad som händer.

Richie

Styrfart MC Sthlm
Gick med
22 May 2005
Hoj
R1 -98 Projekt, R1 -09 SÅLD, Gixxer SÅLD, Kymco B&W250 skrotad efter stöld
Jo så kan det nog vara, jag ska prova med lite olika plagg i garderoben och se vad som händer.

Dainese ställ?

ca en vecka kvar tills man är hemma i svedala igen :yoparty (huh, vad jag ska frysa! :))

Richie

Styrfart MC Sthlm
Gick med
22 May 2005
Hoj
När landar du?

Funderar på att dyka upp med en skylt modell herrejössesstor där det står "WELCOME TO SWEDEN, MR BIGGUS DICKUS".. :hej

:D Oh yeah! 16-ish nästa tisdag om planen går som de SKA - har tydligen vart mycket strul de senaste veckoflygningarna... Jag återkommer :)

Näää gammalt alpinestars, vadåda?

Nä, haft lite dålig erfarenhet med Dainese och sömmar bara :p

agne

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2009
Hoj
Kawasaki ER6F -09
Jag bad skräddaren byta kedjan i gylfen också, hans kommentar: du leker för mycket med pinnen.

Richie

Styrfart MC Sthlm
Gick med
22 May 2005
Hoj
Frysa?! I den här värmen?:va

Mjo jag har hört att man brukar tycka att det är kallt mer än halverar/tredelar temperaturen som kroppen är van vid ;) Har inte sett mätaren utanför mitt sovrum stå under 35 grader på 5 veckor... (även nattetid) :tummenupp Värmerekord hitills är 72 grader i öknen - där finns det ju tyvärr ingen skugga att gömma sig i :brinnerup

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Mjo jag har hört att man brukar tycka att det är kallt mer än halverar/tredelar temperaturen som kroppen är van vid ;) Har inte sett mätaren utanför mitt sovrum stå under 35 grader på 5 veckor... (även nattetid) :tummenupp Värmerekord hitills är 72 grader i öknen - där finns det ju tyvärr ingen skugga att gömma sig i :brinnerup

Söte jesus, var är du någonstans? I helvetet?:galen

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...