Skriv-vad-du-vill-tråden

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Jag som skulle ut och köra så börjar det regna. :mad:

Tur att man redan hann ta en tur innan regnet kom. :)
Mindre tur att man inte hann slänga på kapellet innan regnet kom. Jaja, lite väta har aldrig skadat...

Hade förövrigt en dröm om hojen för några dagar sen. Jag var ute med hojen och träffade några som försökte sno den. Helt logiskt och som man alltid brukar göra vid ett pågående stöldförsök av ens fordon så monterade jag isär hojen och bar iväg den bit för bit för att de inte skulle kunna ta den. När jag bar iväg på ramen och tanken så tacklade en av tjuvtjejerna mej och sa att det var orättvist mot personen som de skulle sälja hojen till att jag hindrade dom från att ta den.
Oj förlåt! Det tänke jag inte på.

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Mindre tur att man inte hann slänga på kapellet innan regnet kom. Jaja, lite väta har aldrig skadat...

Hade förövrigt en dröm om hojen för några dagar sen. Jag var ute med hojen och träffade några som försökte sno den. Helt logiskt och som man alltid brukar göra vid ett pågående stöldförsök av ens fordon så monterade jag isär hojen och bar iväg den bit för bit för att de inte skulle kunna ta den. När jag bar iväg på ramen och tanken så tacklade en av tjuvtjejerna mej och sa att det var orättvist mot personen som de skulle sälja hojen till att jag hindrade dom från att ta den.

Du kanske skulle dra ner lite på hampan?:krama

Det var ju också en definition av väder att du hellre stannar inne leker med dig själv än att gå ut...:D

Last edited:

agne

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2009
Hoj
Kawasaki ER6F -09

Låter ju vettigt att du inte ska försvåra för tjuvtjejen. Jag tror att tjuvtjejen var blond i svarta tajta trikåer :D

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Va fan är det här.. det är väl tisdag o inte helg va?? :va
Inte en enda bil hittills på jobbet och det har varit öppet i 1h15m... vid den här tiden brukar det ha varit fem lastbilar som hunnit hit o lossat klart redan...
:måstekollaifalldetkanskeärhelgohonkanåkahemosovaistället

Åååå kommer att bli såå skönt. Att få fixa till nya lyan, köra hoj, träffa dig och C och alla andra........

:tummenupp

Tur du kommer tillbaka när det fortfarande typ är sommar.. :D

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection