Skriv-vad-du-vill-tråden

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
nu klockan halv sju har vi 34 grader varmt och ca 85% luftfuktighet, jag orkar inte slapa mig ut...

Du jag sa förresten skicka LITE värme..
Det har fan varit över 30 plus idag..
:förvarmt:brinnerup

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Inte lätt att göra dig nöjd...:krama Men jag tycker synd om hunden idag, inge kul alls att ha päls.:fakta

Nope.. :krånglig

Ja fy fan tur man inte är hund.. el nått annat med päls på kroppen..
Hmmm.. raka huvudet kanske skulle hjälpa mot värmeslag.. :funderar

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Nope.. :krånglig

Ja fy fan tur man inte är hund.. el nått annat med päls på kroppen..
Hmmm.. raka huvudet kanske skulle hjälpa mot värmeslag.. :funderar

Påminner om när övningskörde för hoj, det var varm som FAN den sommaren med 31 grader i skuggan vid en körlektion. Att stå i solen med skinnställ var inge skoj alls...:huvet

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Påminner om när övningskörde för hoj, det var varm som FAN den sommaren med 31 grader i skuggan vid en körlektion. Att stå i solen med skinnställ var inge skoj alls...:huvet

Min första lektion på superintensivkursen (2,5 dagar) genomfördes krypkörandes i två timmar i 32 grader i skuggan. Det var INTE skugga på övningsområdet.

Läraren tittade på mig i slutet och sa bara vi ska när som helst nu gå o äta o dricka.. Då såg jag ut som jag skulle kräkas, svimma o dö...

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Min första lektion på superintensivkursen (2,5 dagar) genomfördes krypkörandes i två timmar i 32 grader i skuggan. Det var INTE skugga på övningsområdet.

Läraren tittade på mig i slutet och sa bara vi ska när som helst nu gå o äta o dricka.. Då såg jag ut som jag skulle kräkas, svimma o dö...

Då vet du hur det är.:)

bivius

ingenhardetsåbrasomjag
Gick med
19 Jul 2004
Hoj
KTM 950 SM
Varmt?
Nyss hemkommen från ett par veckors jobb i Indien tycker jag det är riktigt svalt och skönt... Extra plus för att det inte ligger en tät blå dimma av avgaser över hela stan. Och trottoarerna har inte meterdjupa hål ner i avloppet lite hipp som happ, och inga kossor, getter eller hundar att snubbla över när man tar sig hem mitt i natten.
Uteliggarna tältar inte nedanför balkongen och bränner sopor för att laga mat och värma vatten (offentlig sopbränning mitt i staden verkar vara den enda sophanteringen som finns där nere)

Men det värsta av allt med Indien var givetvis att de har nummerplåt fram på motorcyklarna, livsfarligt ju.:D

agne

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2009
Hoj
Kawasaki ER6F -09
Varmt?
Nyss hemkommen från ett par veckors jobb i Indien tycker jag det är riktigt svalt och skönt... Extra plus för att det inte ligger en tät blå dimma av avgaser över hela stan. Och trottoarerna har inte meterdjupa hål ner i avloppet lite hipp som happ, och inga kossor, getter eller hundar att snubbla över när man tar sig hem mitt i natten.
Uteliggarna tältar inte nedanför balkongen och bränner sopor för att laga mat och värma vatten (offentlig sopbränning mitt i staden verkar vara den enda sophanteringen som finns där nere)

Men det värsta av allt med Indien var givetvis att de har nummerplåt fram på motorcyklarna, livsfarligt ju.:D

Fyfan alltså, ibland är det skönt att bo i lilla landet lagom SVERIGE :yoparty.

Ska det regna idag eller inte?? Det har inte gjort det men enligt väderprognosen skulle de ha gjort det mellan 08-11. Jag ska åka till sidenselma och köpa mig ett sidenunderställ hade jag tänkt :D.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka