Vampyrtrollet
Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Nån som har en BRA, billig målare att låna ut??
Jag kan komma o måla..
El vänta.. just jäklar kanske ska renovera färdigt hemma först så hushelvetet kan bli sålt nån gång.. :uuups
Nån som har en BRA, billig målare att låna ut??
Jag kan komma o måla..
El vänta.. just jäklar kanske ska renovera färdigt hemma först så hushelvetet kan bli sålt nån gång.. :uuups
Ja, det kanske DU ska "roa" dig med........
Hmmm vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarmt i the big Z, tur att man har AC!
skicka hit lite värme vetja..
Det är inte bra sommarväder idag inte..
nu klockan halv sju har vi 34 grader varmt och ca 85% luftfuktighet, jag orkar inte slapa mig ut...
nu klockan halv sju har vi 34 grader varmt och ca 85% luftfuktighet, jag orkar inte slapa mig ut...
Du jag sa förresten skicka LITE värme..
Det har fan varit över 30 plus idag..
:förvarmt
Inte lätt att göra dig nöjd... Men jag tycker synd om hunden idag, inge kul alls att ha päls.
Nope.. :krånglig
Ja fy fan tur man inte är hund.. el nått annat med päls på kroppen..
Hmmm.. raka huvudet kanske skulle hjälpa mot värmeslag.. :funderar
Påminner om när övningskörde för hoj, det var varm som FAN den sommaren med 31 grader i skuggan vid en körlektion. Att stå i solen med skinnställ var inge skoj alls...
Min första lektion på superintensivkursen (2,5 dagar) genomfördes krypkörandes i två timmar i 32 grader i skuggan. Det var INTE skugga på övningsområdet.
Läraren tittade på mig i slutet och sa bara vi ska när som helst nu gå o äta o dricka.. Då såg jag ut som jag skulle kräkas, svimma o dö...
Då vet du hur det är.
Oh yes...
=Trolletkörintehojnärdetärsåvarmtsåhonsmälterbort
Varmt?
Nyss hemkommen från ett par veckors jobb i Indien tycker jag det är riktigt svalt och skönt... Extra plus för att det inte ligger en tät blå dimma av avgaser över hela stan. Och trottoarerna har inte meterdjupa hål ner i avloppet lite hipp som happ, och inga kossor, getter eller hundar att snubbla över när man tar sig hem mitt i natten.
Uteliggarna tältar inte nedanför balkongen och bränner sopor för att laga mat och värma vatten (offentlig sopbränning mitt i staden verkar vara den enda sophanteringen som finns där nere)
Men det värsta av allt med Indien var givetvis att de har nummerplåt fram på motorcyklarna, livsfarligt ju.
Men det värsta av allt med Indien var givetvis att de har nummerplåt fram på motorcyklarna, livsfarligt ju.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|