Skriv-vad-du-vill-tråden

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Om lite mindre än en timme går jag hem och sätter inte min fot på kontoret igen förrän den 5/9. :D

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Ja, visst låter det som en skitsemester?!? Jag kanske ska ge bort den? Undrar vad mannen säger då... bytt brud liksom?!? :tuttar

Han kanske säger: "Bytt är bytt, kommer aldrig igen!" :skrämd

Det tror jag föga på...
Han kommer säga att :"Nej nej det går inte vill inte ha nån annan bryyyd.. va fan då.."
;)

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Brorsan hatar bakdäck och vill se dom dö.

Hur ska man annars förklara att han fått tre bakdäckspunka på 4-5 dagar? Senaste punkan (dagens) var en spik i bakdäcket på MIN hoj som han lånade eftersom det var *trumvirvel* bakdäckspunka på hans... :va :näsblod

Hjälpte storbrorsan att flytta idag. Han blir nästan granne med dej. :)

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Brorsan hatar bakdäck och vill se dom dö.

Hur ska man annars förklara att han fått tre bakdäckspunka på 4-5 dagar? Senaste punkan (dagens) var en spik i bakdäcket på MIN hoj som han lånade eftersom det var *trumvirvel* bakdäckspunka på hans... :va :näsblod

Men var kör han någonstans om han får punka så ofta?:jisses

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Men var kör han någonstans om han får punka så ofta?:jisses

Tja, det började med att han köpte nya däck och bytte dom själv. Dagen efter var vi ute på en tur sen åkte jag hem i förväg och hemma får jag samtal att han behöver psykelpumpen. När hojen är hemma kollar han innerslangen och konstaterar att det pyser i lagningen där. Och sen har vi fler lagningar där, där, där och där. Så igår köpte han en ny innerslang. Bytte, monterade på däcket, tog en tur och gick sen och la sej. Imorse var däcket platt... :va
Han gissar att det kan vara nånting i själva däcket som skaver sönder innerslangen. :gnissla

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Tja, det började med att han köpte nya däck och bytte dom själv. Dagen efter var vi ute på en tur sen åkte jag hem i förväg och hemma får jag samtal att han behöver psykelpumpen. När hojen är hemma kollar han innerslangen och konstaterar att det pyser i lagningen där. Och sen har vi fler lagningar där, där, där och där. Så igår köpte han en ny innerslang. Bytte, monterade på däcket, tog en tur och gick sen och la sej. Imorse var däcket platt... :va
Han gissar att det kan vara nånting i själva däcket som skaver sönder innerslangen. :gnissla

Det låter som min brorsa som är så oteknisk att han inte kan peta på en hundskit med pinne utan att ha sönder både hundskiten och pinnen...:näsblod

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Det låter som min brorsa som är så oteknisk att han inte kan peta på en hundskit med pinne utan att ha sönder både hundskiten och pinnen...:näsblod

Fast nu verkar det som han lyckats. :) Finns luft i båda bakdäcken... X)

Förövrigt inte så motiverad att gå tillbaka till jobbet igen imorrn efter semestern. -_-

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Trallallalllaaaaaaaa...
:knäppsomvanligt

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten