Skriv-vad-du-vill-tråden

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Han jävlas bara!!

Kunde kanske tom gissa det... Haha... Det är ju ändå JAG som gjort dem... *asg*
Snacka om uppblåst... Mohahahahaaaa... Men är man bra så är man... :D
*klättrar ner till jorden igen*
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Halmen kommer idag och jag har inte fått tag i samordnaren så att jag kan få semester inatt :rolleyes: så det blir en tuff natt :gnissla
Som man bäddar får man ligga, men om man bäddar med halm får man tydligen inte ligga alls?!? Eller... :va

:D Shit vilken dålig humor jag har. Måste nog gå och lägga mig, fick för mycket frisk luft igår. :3freak
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Jag kommer att ångra mig men jag ställer frågan; Varför sitter man framför datorn i skinnställ?:va
Det KAN ju vara så med, att skinnstället är nytt och äckligt trångt och då är väl datorn en okej plats att torrbryta in det lite?!? :rolleyes:
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Tant har fått hojförbud. Sjukgymnasten var INTE nöjd med hur läkningen fortskrider, inge hoj på en vecka till att börja med...
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
LITE vassa ska de val anda vara... :cdevil

Hmmm. Njae... El ja det beror på hur man menar vassa...
Det ska inte vara vassa hörn på dem för då jäklar blir testpersonen inte glad...

Tant har fått hojförbud. Sjukgymnasten var INTE nöjd med hur läkningen fortskrider, inge hoj på en vecka till att börja med...

Men va fan då... Det där låter inte bra... Du får vila ordentligt nu... *allvarlig*
 
Last edited:

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Som man bäddar får man ligga, men om man bäddar med halm får man tydligen inte ligga alls?!? Eller... :va

:D Shit vilken dålig humor jag har. Måste nog gå och lägga mig, fick för mycket frisk luft igår. :3freak

Om inte annat så får någon annan ligga hela året :D och det utan att slita hund :3freak :näsblod


Men nu är halmen inne 1200 balar a ca 15 kg st känns i kroppen kan jag lova och skulle kunna somna stående i natt :rolleyes:
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Om inte annat så får någon annan ligga hela året :D och det utan att slita hund :3freak :näsblod


Men nu är halmen inne 1200 balar a ca 15 kg st känns i kroppen kan jag lova och skulle kunna somna stående i natt :rolleyes:

Ja det är en talang som inte alla har, själv har jag somnat stående, gående och på skjutbana...:va
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Som man bäddar får man ligga, men om man bäddar med halm får man tydligen inte ligga alls?!? Eller... :va

:D Shit vilken dålig humor jag har. Måste nog gå och lägga mig, fick för mycket frisk luft igår. :3freak

:D :nicka sussa gott ;)

Ja det är en talang som inte alla har, själv har jag somnat stående, gående och på skjutbana...:va

:va Har för mej att de kallas lumpen :rolleyes: :D
 
Last edited:

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Det är som om de känner på sig när man är extra trött och larmar så ända in i helvete :gnissla medan när man är pigg som en mört är det lugnt som i graven.
 

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxern såld :(
Izah..måste boka en dag med spinning nu. Jag var tvungen att ha egen klass igår då min kollega blev sjuk. När kör Roffe the man?:tuttar
 

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxern såld :(
Oki vi kan köra något sats pass nästa vecka om du vill, men måste ta det lungt min arm e tydligen överansträngd, hojförbud i en vecka och skall ta det allmänt lungt!!
Absolut...ska kolla hur mina egna klasser ser ut nästa vecka så återkommer jag. nu kallar gymmet :)
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top