Skriv-vad-du-vill-tråden

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
yeeeeees...mååååååååndag.....första dagen efter sem...el ja väntar på att grabben ska behaga titta ut sen blire ju ledigt igen..och fram tills han behagar titta ut blire inte så mycket jobb gjort..så tekniskt sett är jag fortfarande på semester..el ledig..jag bränner ju inga semesterdagar..förvirrande...men jag får i alla fall lön...kan ju iof läsa några av dom 700+ mail jag fått fram tills idag..kanske...el...njaee...kanske efter lunch...

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
God middag... Sista semesterdan... Eller nåt. Som det ser ut nu så finnes inget jobb åt mej imorrn...

Var förövrigt på bröllop i helgen. Nånstans söder om Borås. Brorsan tog hojen dit och jag körde den från Borås till landet i Jönköping. I ösregn. Hade som tur var brorsans (för mej för stora) regnställ i packboxen så blev inte så blöt. Kände mej som ett segel när jag körde med det på. X)

yeeeeees...mååååååååndag.....första dagen efter sem...el ja väntar på att grabben ska behaga titta ut

Brattis! :) :tummenupp

Last edited:

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj

joo om han behagar komma ut ja...snart 9 dagar över tid...lite seegt att bara sitta och vänta..men om han inte sätter fart innan fredag så slänger jag frugan på fritt fall och uppskjutet och se om han trillar ut då :rofl

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
joo om han behagar komma ut ja...snart 9 dagar över tid...lite seegt att bara sitta och vänta..men om han inte sätter fart innan fredag så slänger jag frugan på fritt fall och uppskjutet och se om han trillar ut då :rofl

Han väntar på bättre väder el nått??
:rofl

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Han väntar på bättre väder el nått??
:rofl

hahahahha något väntar han på...bättre räntor kanske...vette attans vad en unge ska med det till...bättre väder..tjaa...han sover ju bort dom första veckorna i alla fall...ahhhhh han har planerat....ser att det ska bli bra väder i september...nu e jag med..:)

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj
hahahahha något väntar han på...bättre räntor kanske...vette attans vad en unge ska med det till...bättre väder..tjaa...han sover ju bort dom första veckorna i alla fall...ahhhhh han har planerat....ser att det ska bli bra väder i september...nu e jag med..:)

Bra planerat... :tungan

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Satt i nästan en timme på uteserveringen rosenhill idag. Helt ensam motorcyklist! Har aldrig hänt mig tidigare. Visst var det vid 17:00 så folk kanske jobbade. Men ändå?

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Blä. Skriver jobbansökan. Hatar den delen där man ska försöka beskriva sej själv.

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Skitmorgon men morgon trots det så...

Ojoj, nu har jag fått papper från skolan...."lektioner" på torsdagar 18-20 framför datorn.............

Coolt... :D
:Vampyrtrolletantecknaringanaglarpåtorsdagarframöver

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE