*BigRed*
Classic Rockin' Christmas Rules!!
Grattis, MEN FÖR HELVETE, BYT AVARTAR!!!
Grattis, MEN FÖR HELVETE, BYT AVARTAR!!!
Fick tag på den luren jag ville ha utan att byta leverantör som någon "livet deluxe wannabe" tyckte att jag skulle göra. Man blir ju välvilligt inställd till att spendera pengar när man blir kallad helt körd.....
Kul med ny feletån..
Japp, nu kanske jag kan skicka sms utan att få hjärnblödning...
lillgrabben har det inte lätt...någon småbarnsförälder el fd småbarnsförälder som har tips på hur man hjälper grabben att massera/trycka ut luften i systemet ?
Han är mycket svår rapad efter han har käkat och detta vandrar ju neråt och gör ganska ont efter ett tag.
lillgrabben har det inte lätt...någon småbarnsförälder el fd småbarnsförälder som har tips på hur man hjälper grabben att massera/trycka ut luften i systemet ?
Han är mycket svår rapad efter han har käkat och detta vandrar ju neråt och gör ganska ont efter ett tag.
Upp med han mot axeln å knalla runt massera lite i ryggen å klappa försiktigt så får du nog upp både luft å en å annan skvätt välling... men det kan ju ta 5-10 minuter...
Är han lite äldre kolla för fan så han inte är laktos intolerant dom små liven får ofta lida för vår okunnighet...
//NH
Har ju bytt nu ju......fick alldeles fööör många inviter via PM...
Ensam på kontoret och kaffet är upphällt. Bara att luta sig tillbaka och njuta en stund nu. Det är härligt att jobba!
Idag blir det kort dag dessutom. Får tillträde till nya lägenheten i eftermiddag.
Grattis!!!
Vad är det för fel på vissa personer?!?!?!?
Om dom kunde lägga energin på att utföra det dom är anlitade för istället för att gnälla och peta i petitesser så kanske dom till och med skulle klara av sitt jobb. Man blir förbannad!!!!1!1111
Trallallaaaaaa... :knäpp
Välkommen till världen som e full av bittra människor utan ett eget intressant liv.......
Hmmm ska jag bli förbannad över min taskiga lön eller le åt att jag inte har några på lån på något???
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|