Jahapp. Ska man försöka ringa ett företag och fråga om de inte behöver folk (fick tips att testa av nån). Hatar vissa telefonsamtal... Fattar inte varför. :/
Jag är likadan, jag borde ringa försäkringskassan, men det tar emot...
Jahapp. Ska man försöka ringa ett företag och fråga om de inte behöver folk (fick tips att testa av nån). Hatar vissa telefonsamtal... Fattar inte varför. :/
Undra hur mkt snor det kan komma ur en näsa....
Massor... Var kommer det ifrån lixom???
Massor... Var kommer det ifrån lixom???
Jag tror bestämt att det är hjärnan som smälter när man har feber. Det skulle nämligen förklara varför det numera är tomt därinne...Massor... Var kommer det ifrån lixom???
Jag tror bestämt att det är hjärnan som smälter när man har feber. Det skulle nämligen förklara varför det numera är tomt därinne...
Å andra sidan fortsätter det att snora då och då, så det kanske finns lite kvar ff?!?
En sak som jag av någon anledning undrat över i åratal...
Krya på sej prillan!
Min nya kompis Otrivin Komp kanske får stopp på det.....litar på honom!
Gooooood morgon alla!!
Idag ska liten trind Tant börja plugga spanska...
Som Yasha skrev innan.. Det måste vara hjärnan..
Mest logiska förklaringen jag hört hittills iallafall. Måste vara så.
Förövrigt är Statoils sallader inge goda...
Spanska! Vad roligt. Det vill jag också lära mej
Nä det är de inte.. hade kunnat informera dig om innan du införskaffade en sådan..
Hola, bonita moto, eller nåt
Problemet är att jag visste redan det men var så illa tvungen om jag skulle få nånting i mej till lunch.
Fick helt plötsligt köra den röda bilen idag (finns en röd och en vit) som hade värmeskåp. Nyckelord: Hade. Körde den bilen tidigare innan jag bytte till den vita med micro, sen när jag kört den ett tag fick jag köra den röda nån vecka och då fanns värmeskåpet inte kvar... "Aj fix!" säger chefen. Detta för två veckor sen. Sen körde jag den vita i ett par veckor och igår fick jag helt plötsligt höra att jag ska tillbaka till den röda (jefvla bytande...). Frågade chefen hur det var med värmeskåp. "Va? Nej det vet inte jag nånting om. Fråga nattchaffisen." Eeeh, ja? Annars så var det väl du som skulle fixat detta för två veckor sen...
Åsså fick jag höra att jag skulle köra den röda i fortsättningen. Faaaaan, tänker jag och bestämmer mej för att göra egen ätbar sallad tills imorrn. För en timme sen ringde chefen och meddelade att jag ska köra den vita från och med nu (igen...).
Har bara ett tips...
Säg att du from nu inte vill byta mellan den vita o den röda...
Du vill ha en ROOOOOOOOOOOOOOOOSAAAAAAAAAAAAAAAAAA....
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|