Skriv-vad-du-vill-tråden

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Jahapp. Ska man försöka ringa ett företag och fråga om de inte behöver folk (fick tips att testa av nån). Hatar vissa telefonsamtal... Fattar inte varför. :/

Jag är likadan, jag borde ringa försäkringskassan, men det tar emot...

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Jag är likadan, jag borde ringa försäkringskassan, men det tar emot...

Bara ta sej i kragen och gör't. :/ Jobbigt som fan. Förstår inte ärligt talat varför vissa telefonsamtal är så enkla och andra inte. Jag skulle kunna ringa försäkringskassan utan att blinka. Och försäkringsbolag och verkstaden och pizzastället. Men ska jag ringa grannen som är mer släkt än en random granne då min morsa har känt pappan i familjen hela sitt liv då sitter jag och darrar. Under min yrkesförarutbildning var jag tvungen att ringa och fråga en klasskompis en grej om schemat så tog det ett par timmar av mej gråtandes över telefonen innan jag lyckades.

Gissar att det kan vara för att ringer jag pizzastället så är det enbart för att beställa pizza och ingenting annat. Ringer jag grannen, min klasskompis eller som idag så kan det handla om flera olika saker och det gör det på något sätt så mycket svårare (och i fallet med min klasskompis så hade jag inte ens hennes nummer utan fick fram det genom internet tack vare att jag visste hennes namn och var hon bodde så hon blev ju totalt överraskad när jag ringde. Och det gjorde just det telefonsamtalet ÄNNU svårare). Fattar bara inte varför. :/

Massor... Var kommer det ifrån lixom??? :skrämd

En sak som jag av någon anledning undrat över i åratal... :va
Krya på sej prillan! :krama

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Massor... Var kommer det ifrån lixom??? :skrämd
Jag tror bestämt att det är hjärnan som smälter när man har feber. Det skulle nämligen förklara varför det numera är tomt därinne... :gnissla

Å andra sidan fortsätter det att snora då och då, så det kanske finns lite kvar ff?!? :va

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Goooood mooooorning...

Trollet är på jobbet på sin lediga dag...
Trollet tänkte nog inte riktigt när hon tackade ja till det där extrapasst.. Blah...

Jag tror bestämt att det är hjärnan som smälter när man har feber. Det skulle nämligen förklara varför det numera är tomt därinne... :gnissla

Å andra sidan fortsätter det att snora då och då, så det kanske finns lite kvar ff?!? :va

Ja det tror jag med faktiskt.. måste vara så..
Hjärnan kanske återbildas lite mellan snorattackerna?? Så den kan snoras ut igen sen??

En sak som jag av någon anledning undrat över i åratal... :va
Krya på sej prillan! :krama

Som Yasha skrev innan.. Det måste vara hjärnan.. :fakta

Last edited:

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Mest logiska förklaringen jag hört hittills iallafall. Måste vara så. :)

Förövrigt är Statoils sallader inge goda...

Precis... Det är egentligen det enda logiska faktiskt.. :rofl

Nä det är de inte.. hade kunnat informera dig om innan du införskaffade en sådan.. :tungan

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Nä det är de inte.. hade kunnat informera dig om innan du införskaffade en sådan.. :tungan

Problemet är att jag visste redan det men var så illa tvungen om jag skulle få nånting i mej till lunch. :tungan
Fick helt plötsligt köra den röda bilen idag (finns en röd och en vit) som hade värmeskåp. Nyckelord: Hade. Körde den bilen tidigare innan jag bytte till den vita med micro, sen när jag kört den ett tag fick jag köra den röda nån vecka och då fanns värmeskåpet inte kvar... "Aj fix!" säger chefen. Detta för två veckor sen. Sen körde jag den vita i ett par veckor och igår fick jag helt plötsligt höra att jag ska tillbaka till den röda (jefvla bytande...). Frågade chefen hur det var med värmeskåp. "Va? Nej det vet inte jag nånting om. Fråga nattchaffisen." Eeeh, ja? Annars så var det väl du som skulle fixat detta för två veckor sen...
Åsså fick jag höra att jag skulle köra den röda i fortsättningen. Faaaaan, tänker jag och bestämmer mej för att göra egen ätbar sallad tills imorrn. För en timme sen ringde chefen och meddelade att jag ska köra den vita från och med nu (igen...). :va

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Problemet är att jag visste redan det men var så illa tvungen om jag skulle få nånting i mej till lunch. :tungan
Fick helt plötsligt köra den röda bilen idag (finns en röd och en vit) som hade värmeskåp. Nyckelord: Hade. Körde den bilen tidigare innan jag bytte till den vita med micro, sen när jag kört den ett tag fick jag köra den röda nån vecka och då fanns värmeskåpet inte kvar... "Aj fix!" säger chefen. Detta för två veckor sen. Sen körde jag den vita i ett par veckor och igår fick jag helt plötsligt höra att jag ska tillbaka till den röda (jefvla bytande...). Frågade chefen hur det var med värmeskåp. "Va? Nej det vet inte jag nånting om. Fråga nattchaffisen." Eeeh, ja? Annars så var det väl du som skulle fixat detta för två veckor sen...
Åsså fick jag höra att jag skulle köra den röda i fortsättningen. Faaaaan, tänker jag och bestämmer mej för att göra egen ätbar sallad tills imorrn. För en timme sen ringde chefen och meddelade att jag ska köra den vita från och med nu (igen...). :va

Har bara ett tips... :D
Säg att du from nu inte vill byta mellan den vita o den röda...
Du vill ha en ROOOOOOOOOOOOOOOOSAAAAAAAAAAAAAAAAAA.... :D

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Har bara ett tips... :D
Säg att du from nu inte vill byta mellan den vita o den röda...
Du vill ha en ROOOOOOOOOOOOOOOOSAAAAAAAAAAAAAAAAAA.... :D

:D
"Jo chefen! Angående att jag får byta mellan den vita och den röda hela tiden. Jag har en kompromiss..."

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin