Skriv-vad-du-vill-tråden

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Hmmmm fotfarande inge svar på jobbet jag har sökt, va på intervju och referenser e tagna...

Hur lång tid skall det behöva ta??

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Hmmmm fotfarande inge svar på jobbet jag har sökt, va på intervju och referenser e tagna...

Jag har undrat samma sak, ofta tar det en jeffla tid att ens få ett far-åt-helvete-brev, om man ens får något...:huvet:huvet:huvet Jag får sällan svar på dom jobb jag sökt, så det går åt en jeffla tid att gå och vänta.:(

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Jefla irriterande e vad de e!!

Visst är det irriterande, ffa. när man inte ens får någon bekräftelse på att do ens har mottagit ansökan, ännu mer irriterande är det ständiga tjatet om referenser, jo det är ju jeffligt troligt att jag vill att ni ringer min f.d arbetsledare när det var hans jävla lögner och missbruk av sin ställning som gör att jag inte jobbar kvar på gubbdagiset...:huvet:huvet:huvet:mad:

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Visst är det irriterande, ffa. när man inte ens får någon bekräftelse på att do ens har mottagit ansökan, ännu mer irriterande är det ständiga tjatet om referenser, jo det är ju jeffligt troligt att jag vill att ni ringer min f.d arbetsledare när det var hans jävla lögner och missbruk av sin ställning som gör att jag inte jobbar kvar på gubbdagiset...:huvet:huvet:huvet:mad:

Nu vet jag att de har ringt samt mejlat mina referenser så jag tycker att jag borde få ett besked typ nu lixom.....

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4

Det är väldigt mycket jobb med att anställa. Mer än man tror.

Däremot tycker jag man, generellt, borde vara snabbare att höra av sig till de som man redan vet inte är intressanta.

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj

Däremot tycker jag man, generellt, borde vara snabbare att höra av sig till de som man redan vet inte är intressanta.

Jo, dom kunde ju skicka ut far-åt-helvete-brevet liiiite snabbare..

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009

Jag e fullt medveten om att det tar sin lilla tid, men de e inte så lätt att vara tålmodig när man bara vill byta jobb...

Jo, dom kunde ju skicka ut far-åt-helvete-brevet liiiite snabbare..

Ett dulixombesväradigintemenhahatroddedupåfulltallvarattviskulleanställadig sms...

Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Ettdulixombesväradigintemenhahatroddedupåfulltallvarattviskulleanställadig sms...

Precis, har jag tagit mig tid att söka jobbet med allt vad det innebär så tycker jag att dom åtminstone kan tacka för visat intresse, en annan grej som stör är dom oseriösa företagen som ska hålla på och strula med visstidsanställningar och annan skit istället för en vanlig provanställning...:huvet:mad:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Tjohooooo det regnar !:yoparty:yoparty:yoparty:glömdet

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Jag har undrat samma sak, ofta tar det en jeffla tid att ens få ett far-åt-helvete-brev, om man ens får något...:huvet:huvet:huvet Jag får sällan svar på dom jobb jag sökt, så det går åt en jeffla tid att gå och vänta.:(

Speciellt om det är ett jobb man verkligen vill ha och medans man väntar på svar så får man ja-svar från jobbet "Man-egentligen-inte-är-så-sugen-på-men-som-funkar-om-man-inte-får-nåt-annat". Vad säger man då? "Ok, härligt, tack för jobbet men kan vi vänta med att skriva kontrakt tills jag fått svar från det här andra jobbet... ...hur lång tid det kan ta? En vecka. Kanske två..." :död

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ursäkta avbrottet i deppiga-inlägg-om-jobb-man-inte-får, men jag vill bara tala om att det snart är dags att kalla till Lussefika 2011.

:D

Blossas 2011-glögg finns att hämta på bolaget och planeringen av lämpliga smaskigheter att ställa fram på fikabordet är i full gång. :)

Jag ville bara att ni skulle veta. Att jag inte har blivit mindre knäpp. :gnissla

:tomten

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Ursäkta avbrottet i deppiga-inlägg-om-jobb-man-inte-får, men jag vill bara tala om att det snart är dags att kalla till Lussefika 2011.

:D

Blossas 2011-glögg finns att hämta på bolaget och planeringen av lämpliga smaskigheter att ställa fram på fikabordet är i full gång. :)

Jag ville bara att ni skulle veta. Att jag inte har blivit mindre knäpp. :gnissla

:tomten

:krama

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Goooooooood moooooooorning... :D

Det är freeeeeeeeeeeeedaaaaaaaaaaag... :yoparty

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar