Izah
Tant Rosa
Ååååå vilken låååååång å tråååååååkig dag....
Ååååå vilken låååååång å tråååååååkig dag....
Har du eget kontor kan du ju köra gemtricket!
Hmmmm fotfarande inge svar på jobbet jag har sökt, va på intervju och referenser e tagna...
Hur lång tid skall det behöva ta??
Jag har undrat samma sak, ofta tar det en jeffla tid att ens få ett far-åt-helvete-brev, om man ens får något... Jag får sällan svar på dom jobb jag sökt, så det går åt en jeffla tid att gå och vänta.
Jefla irriterande e vad de e!!
Visst är det irriterande, ffa. när man inte ens får någon bekräftelse på att do ens har mottagit ansökan, ännu mer irriterande är det ständiga tjatet om referenser, jo det är ju jeffligt troligt att jag vill att ni ringer min f.d arbetsledare när det var hans jävla lögner och missbruk av sin ställning som gör att jag inte jobbar kvar på gubbdagiset...
Hmmmm fotfarande inge svar på jobbet jag har sökt, va på intervju och referenser e tagna...
Hur lång tid skall det behöva ta??
Det är väldigt mycket jobb med att anställa. Mer än man tror.
Däremot tycker jag man, generellt, borde vara snabbare att höra av sig till de som man redan vet inte är intressanta.
Det är väldigt mycket jobb med att anställa. Mer än man tror.
Däremot tycker jag man, generellt, borde vara snabbare att höra av sig till de som man redan vet inte är intressanta.
Jo, dom kunde ju skicka ut far-åt-helvete-brevet liiiite snabbare..
Ettdulixombesväradigintemenhahatroddedupåfulltallvarattviskulleanställadig sms...
Tjohooooo det regnar !
Jag har undrat samma sak, ofta tar det en jeffla tid att ens få ett far-åt-helvete-brev, om man ens får något... Jag får sällan svar på dom jobb jag sökt, så det går åt en jeffla tid att gå och vänta.
Ursäkta avbrottet i deppiga-inlägg-om-jobb-man-inte-får, men jag vill bara tala om att det snart är dags att kalla till Lussefika 2011.
Blossas 2011-glögg finns att hämta på bolaget och planeringen av lämpliga smaskigheter att ställa fram på fikabordet är i full gång.
Jag ville bara att ni skulle veta. Att jag inte har blivit mindre knäpp.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|